"Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu”

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-09 00:00:00
Instytucja Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579272-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.3. Zakres przedmiotu zamówienia: a) 6 sztuk - komputer przenośny typ 1 (zestaw) wraz z oprogramowaniem (system operacyjny, pakiet biurowy), monitor, klawiatura + mysz zestaw bezprzewodowy, stacja dokująca, torba. b) 28 sztuk - komputer przenośny typ 2 (zestaw) wraz z oprogramowaniem (system operacyjny, pakiet biurowy), monitor, klawiatura + mysz zestaw bezprzewodowy, stacja dokująca, torba. c) 50 sztuk - Komputer stacjonarny (zestaw) wraz z oprogramowaniem (system operacyjny, pakiet biurowy), monitor, klawiatura + mysz zestaw przewodowy. d) 21 sztuk – monitor 27 cali e) 18 sztuk - monitor 22 cale f) 11 sztuk – skaner g) 4 sztuki – stacja dokująca Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da94d546-e0dd-4322-a35e-8ebe163c0ba8
Biuletyn 579272-N-2020
Zamawiajacy nazwa Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Regon 27690250400000
Zamawiajacy adres ulica Strzelców Bytomskich
Zamawiajacy adres numer domu 207
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41-914
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48323513364
Zamawiajacy fax +48323513369
Zamawiajacy email przetargi@srk.com.pl
Adres strony url www.srk.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Dostep dokumentow zamowienia https://tbip.srk.com.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://tbip.srk.com.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://efo.coig.biz/inquiries/show/27b12f3c-c958-4a08-ad50-20ccd7cf7e17
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 207- Kancelaria Spółki w godz. od 7:00 do 14:00.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207- Kancelaria Spółki.
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu”
Numer referencyjny ZP-BZ-0007/20-1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia: a) 6 sztuk - komputer przenośny typ 1 (zestaw) wraz z oprogramowaniem (system operacyjny, pakiet biurowy), monitor, klawiatura + mysz zestaw bezprzewodowy, stacja dokująca, torba. b) 28 sztuk - komputer przenośny typ 2 (zestaw) wraz z oprogramowaniem (system operacyjny, pakiet biurowy), monitor, klawiatura + mysz zestaw bezprzewodowy, stacja dokująca, torba. c) 50 sztuk - Komputer stacjonarny (zestaw) wraz z oprogramowaniem (system operacyjny, pakiet biurowy), monitor, klawiatura + mysz zestaw przewodowy. d) 21 sztuk – monitor 27 cali e) 18 sztuk - monitor 22 cale f) 11 sztuk – skaner g) 4 sztuki – stacja dokująca Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow PODWYKONAWSTWO 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym co najmniej jedną dostawą lub dostawami polegającą/ymi na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 200 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu C. Brak podstaw wykluczenia podmiotu udostepniającego swoje zasoby: 1. W przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Zakresie warunkow udzialu A. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. załącznik – wzór dokumentu. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów, obowiązany jest złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zdolności – załącznik – wzór dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 5. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego, zgodnie z opisem w pkt. II załącznika nr 2 do SIWZ : 1) Oświadczenie Wykonawcy zawarte w formularzu ofertowym dotyczące udzielonej gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt.1 załącznika nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie producenta komputerów i monitorów, że oferowany sprzęt spełnia wymogi zgodnie z pkt. II ppkt.2 załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie potwierdzone przez Producenta dotyczące serwisu dla komputerów i monitorów zgodnie z pkt. II ppkt.3 załącznika nr 2 do SIWZ, 4) Certyfikat Firmy serwisującej ISO 9001:2015 zgodnie z pkt. II ppkt.4 załącznika nr 2 do SIWZ 5) Oświadczenie producenta monitora zgodnie z pkt. II ppkt.5 załącznika nr 2 do SIWZ. 6) Skrócony opis techniczny oferowanych urządzeń zgodnie z pkt. II ppkt. 6 załącznika nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik – wzór dokumentu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach w zależności od wyboru: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: PL 82 1050 1230 1000 0090 3044 6992 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2018r. poz. 110, z późn. zm). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty złożonej w formie elektronicznej kopię wpłaty wadium potwierdzającą dokonanie przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Znak sprawy: ZP–BZ-0007/20 Wadium na: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu” W pozostałych przypadkach przed terminem wskazanym w punkcie 13 oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, z uwagi na konieczność zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa COVID-19 zaleca się wysyłanie dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e – gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, iż Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e – gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonym odrębnym pliku (np. .pdf). Dokumenty, o których mowa w punkcie 12.3 b) ÷ e) muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą i być przedstawione w formie gwarancji nieodwołalnej i bezwarunkowej, zapewniającej na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę pełnej kwoty wadium w okolicznościach literalnie określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium nie będzie rozpatrywana. 7. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w Załączniku nr 3 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 14. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Elementy aukcji elektronicznej Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Informaje udostepnione wykonawcom Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Informaje przebiegu aukcji Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Warunki do licytacji Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
IV aukcja jednoetapowa 1
Warunki zamkniecia aukcji Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie: 1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno- prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów, 2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych, 3) zmiany zakresu rzeczowego umowy: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy: - poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych. 4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie, a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp; 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Jeżeli przed upływem terminu realizacji, Umowa nie zostanie wykonana w pełnym zakresie rzeczowym i finansowym przed upływem w/w terminu, dopuszczalne jest na wniosek Zamawiającego, przedłużenie terminu realizacji do czasu pełnego wykonania Umowy, lecz nie dłużej niż o 90 dni, licząc od wskazanego w Umowie terminu. 3. Zamawiający zastrzega sobie ograniczenie zakresu rzeczowego lub/i finansowego w przypadku zmian techniczno-organizacyjnych w jednostkach Zamawiającego skutkujących tym, że świadczenie objęte umową nie może być w całości zrealizowane. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie związane z w/w ograniczeniem zakresu rzeczowo – finansowego
IV 4 4 data 2020-09-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)