Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr. Zadanie 1-8

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Notatniki,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Skarpety,
  • Worki i torby,
  • Torby podróżne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577395-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 228150006, 302345003, 189300007, 441113004, 183170004, 189311005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego realizowana w ośmiu Zadaniach:
Zadanie 1: Materiały konferencyjne
Zadanie 2: Notatnik z grafikami
Zadanie 3: Pendrivy i powerbank
Zadanie 4: Torby
Zadanie 5: Ceramika
Zadanie 6: Tekstylia
Zadanie 7: Skarpetki
Zadanie 8: Plecak typu worek
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d651c33-237b-47b0-9cdf-17e8077ff827
Biuletyn 577395-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Wrocławski
Regon 13010000000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Uniwersytecki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-137
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 375 22 34
Zamawiajacy fax 71 375 24 72
Zamawiajacy email bzp@uwr.edu.pl
Adres strony url www.bip.uni.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.uni.wroc.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.uni.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ rozdz. X
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, I p., pok. 100, 50- 138 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr. Zadanie 1-8
Numer referencyjny BZP.2710.9.2020.BO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego realizowana w ośmiu Zadaniach: Zadanie 1: Materiały konferencyjne Zadanie 2: Notatnik z grafikami Zadanie 3: Pendrivy i powerbank Zadanie 4: Torby Zadanie 5: Ceramika Zadanie 6: Tekstylia Zadanie 7: Skarpetki Zadanie 8: Plecak typu worek 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 Pzp - wykazujących brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty na ogólnie dostępne, bezpłatne, elektroniczne bazy danych, Zamawiający skorzysta z tych dokumentów dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, pobierając je samodzielnie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2 ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa powyżej. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmiany terminu zastrzeżonego w § 4 ust. 2 Umowy w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze siły wyższej, przez które strony rozumieją w szczególności klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, stan zagrożenia epidemiologicznego, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres rwania przeszkody w wykonaniu zamówienia.
IV 4 4 data 2020-09-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały konferencyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów materiałów konferencyjnych tj.: a) długopis konferencyjny tekturowy - 10 000 szt. b) długopis konferencyjny metalowy - 5000 szt. c) pióro wieczne -500 szt. d) notatnik A5 - 500 szt. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Notatnik z grafikami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22815000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa Notatników z grafikami - 3060 szt 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pendrivy i powerbank
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa pendrivów i powerbanków: a) pendrive 1 - 1500 szt. b) pendrive 2 - 1500 szt. c) powerbank - 1000 szt. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Torby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego TJ TOREB: a) torba bawełniana - 4000 szt b) torba bawełniana – szeroka - 2000 szt. c) torba ekologiczna - 2000 szt. d) torba papierowa - 2000 szt. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Ceramika
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych tj. ceramiki: a) filiżanka + spodek - 200 szt. b) kubek - 400 szt. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Tekstylia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18317000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych tj. tekstyliów: a) koszulka T-shirt - 1000 szt. b) bluza bawełniana z kapturem - 300 szt. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Skarpetki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18317000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych skarpetek - 1500 szt.. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Plecak typu worek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18931100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych tj. plecaków typu worek: a) plecak typu worek 1 - 1200 szt. b) plecak typu worek 2 - 400 szt. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki: a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
  

Criterion

Kryteria ESTETYKA I JAKOŚĆ WYKONANIA
Znaczenie 0,70
  
Kryteria CENA
Znaczenie 0,30
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)