GuidZP400 |
0d651c33-237b-47b0-9cdf-17e8077ff827
|
Biuletyn |
577395-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Wrocławski
|
Regon |
13010000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Uniwersytecki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-137
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 375 22 34
|
Zamawiajacy fax |
71 375 24 72
|
Zamawiajacy email |
bzp@uwr.edu.pl
|
Adres strony url |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ rozdz. X
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, I p., pok. 100, 50- 138 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr. Zadanie 1-8
|
Numer referencyjny |
BZP.2710.9.2020.BO
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego realizowana w ośmiu Zadaniach:
Zadanie 1: Materiały konferencyjne
Zadanie 2: Notatnik z grafikami
Zadanie 3: Pendrivy i powerbank
Zadanie 4: Torby
Zadanie 5: Ceramika
Zadanie 6: Tekstylia
Zadanie 7: Skarpetki
Zadanie 8: Plecak typu worek
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 Pzp - wykazujących brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty na ogólnie dostępne, bezpłatne, elektroniczne bazy danych, Zamawiający skorzysta z tych dokumentów dla potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, pobierając je samodzielnie. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2 ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa powyżej.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmiany terminu zastrzeżonego w § 4 ust. 2 Umowy w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze siły wyższej, przez które strony rozumieją w szczególności klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, stan zagrożenia epidemiologicznego, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres rwania przeszkody w wykonaniu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały konferencyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów materiałów konferencyjnych tj.:
a) długopis konferencyjny tekturowy - 10 000 szt.
b) długopis konferencyjny metalowy - 5000 szt.
c) pióro wieczne -500 szt.
d) notatnik A5 - 500 szt.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Notatnik z grafikami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22815000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa Notatników z grafikami - 3060 szt
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pendrivy i powerbank
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa pendrivów i powerbanków:
a) pendrive 1 - 1500 szt.
b) pendrive 2 - 1500 szt.
c) powerbank - 1000 szt.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Torby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych z logo Uniwersytetu Wrocławskiego TJ TOREB:
a) torba bawełniana - 4000 szt
b) torba bawełniana – szeroka - 2000 szt.
c) torba ekologiczna - 2000 szt.
d) torba papierowa - 2000 szt.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Ceramika
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44111300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych tj. ceramiki:
a) filiżanka + spodek - 200 szt.
b) kubek - 400 szt.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Tekstylia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18317000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych tj. tekstyliów:
a) koszulka T-shirt - 1000 szt.
b) bluza bawełniana z kapturem - 300 szt.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Skarpetki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18317000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych skarpetek - 1500 szt..
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Plecak typu worek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18931100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych tj. plecaków typu worek:
a) plecak typu worek 1 - 1200 szt.
b) plecak typu worek 2 - 400 szt.
2. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają załączniki:
a) Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Wizualizacje: Załącznik do OPZ
b) Wzór umowy. Zadanie 1-8 (Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
| |