GuidZP400 |
c1f63f60-2136-4435-a63b-595a9853d675
|
Biuletyn |
578978-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Łódzki Ośrodek Geodezji
|
Regon |
47083053600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Traugutta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21/23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-113
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 422726806,
|
Zamawiajacy fax |
+48 422726800
|
Zamawiajacy email |
t.zajac@log.lodz.pl,
|
Adres strony url |
www.log.lodz.pl
|
Adres strony internetowej |
www.log.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia w zadaniu częściowym nr 10 i nr 11 jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Projektu „Informatyczne usługi przestrzenne w rewitalizowanej strefie wielkomiejskiej miasta Łodzi” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
|
Oferty wnioski dostepne |
http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?nazwaOpisu=Pismo+ogolne+do+urzedu&idPodmiotu=LOG
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów w podziale na jedenaście zadań częściowych, w szczególności: Zadanie częściowe nr 1 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 2w1 rozmiar 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 2 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 3 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 1 Zadanie częściowe nr 4 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 2 Uniwersalna stacja dokująca/replikator portów – 1 szt. współpracująca z powyższymi laptopami Zadanie częściowe nr 5 Komputer klasy PC - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny Monitory LCD 23-24” - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny dedykowane dla zaoferowanych komputerów klasy PC Zadanie częściowe nr 6 Monitor LCD 43” - 1 szt. Zadanie częściowe nr 7 Drukarka laserowa A4 monochromatyczna – szt. 3 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny. Zadanie częściowe nr 8 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe wolnostojące A3 mono – 1 szt. Zadanie częściowe nr 9 Drukarka laserowa/ledowa A3 kolor – 1 szt. Zadanie częściowe nr 10 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 14” szt. 8 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny Zadanie częściowe nr 11 Komputer klasy PC - 2 szt. Monitory LCD 23-24” -2 szt. Dedykowane dla zaoferowanych powyżej komputerów klasy PC
|
Numer referencyjny |
Nr sprawy OAZP.2710/45/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów w podziale na jedenaście zadań częściowych, w szczególności:
Zadanie częściowe nr 1
Dostawa komputera przenośnego typu laptop 2w1 rozmiar 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny
Zadanie częściowe nr 2
Dostawa komputera przenośnego typu laptop 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny
Zadanie częściowe nr 3
Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 1
Zadanie częściowe nr 4
Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 2
Uniwersalna stacja dokująca/replikator portów – 1 szt. współpracująca z powyższymi laptopami
Zadanie częściowe nr 5
Komputer klasy PC - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny
Monitory LCD 23-24” - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny dedykowane dla zaoferowanych komputerów klasy PC
Zadanie częściowe nr 6
Monitor LCD 43” - 1 szt.
Zadanie częściowe nr 7
Drukarka laserowa A4 monochromatyczna – szt. 3 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny.
Zadanie częściowe nr 8
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe wolnostojące A3 mono – 1 szt.
Zadanie częściowe nr 9
Drukarka laserowa/ledowa A3 kolor – 1 szt.
Zadanie częściowe nr 10
Dostawa komputera przenośnego typu laptop 14” szt. 8 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny
Zadanie częściowe nr 11
Komputer klasy PC - 2 szt.
Monitory LCD 23-24” -2 szt. Dedykowane dla zaoferowanych powyżej komputerów klasy PC
1.2. Przedmiot zamówienia polega na:
a) dostawie sprzętu komputerowego w konfiguracji zgodnej i przedstawionej w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej s.i.w.z.;
b) dostarczeniu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji oferowanych urządzeń (dopuszcza się wersję elektroniczną),
c) zapewnieniu serwisu gwarancyjnego.
1.3. Podane w poszczególnych zadaniach częściowych parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne, wymagane parametry oferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o parametrach lepszych niż żądane.
1.4. Sprzęt komputerowy powinien spełniać wymagania Komisji Europejskiej dotyczące warunków bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz procedur utylizacji.
1.5. Przez dostawę należy również rozumieć transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek oraz wniesienie towaru będącego przedmiotem dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, które to czynności Wykonawca realizuje na własny koszt i ryzyko. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, w tym przypadkową utratę lub uszkodzenie towaru do czasu jego wydania Zamawiającemu.
1.6. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie: nazwy producenta, modelu (typu urządzenia) oraz wymaganych parametrów technicznych oferowanych urządzeń co najmniej równych z określonymi parametrami wymaganymi w Załączniku nr 1 - Opisu przedmiotu zamówienia. Z formularzy 3.1.-3.11. musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje, czy jest to produkt dokładnie spełniający wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Oferowane parametry Wykonawca przedstawia w przeznaczonych do tego polach Opisu oferowanego sprzętu w załącznikach nr 3.1 do 3.11. do niniejszej s.i.w.z.
1.7. Wykonawca przedstawi charakterystyki techniczne (karty katalogowe) dla (jedenastu zadań częściowych) oferowanego sprzętu komputerowego i biurowego wymienionego w Załączniku nr 1 (dopuszcza się wersje elektroniczne na CD).
1.8. W celu wykazania, że oferowana dostawa odpowiada warunkom określonym w s.i.w.z. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Formularz Nr 9 – oświadczenie dot. spełnienia przez oferowane urządzenia/sprzęt wszystkich wymaganych parametrów określonych w Opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań częściowych. W załącznikach formularzy nr 3.1- 3.11 należy podać dane umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego urządzenia/sprzętu np.: nazwa, wersja, producenta, model, typ, numer katalogowy.
1.9. Dostarczony sprzęt komputerowy musi być wyposażony w kable zasilające umożliwiające podłączenie do sieci energetycznej.
1.10. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2019r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
1.11. Dostawy sprzętu komputerowego, określonego w zadaniu częściowym nr 10 i nr 11 realizowane jest dla Projektu „Informatyczne usługi przestrzenne w rewitalizowanej strefie wielkomiejskiej miasta Łodzi” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”.
1.12. Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych przez okres minimum 24 miesięcy, 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu (w poszczególnych zadaniach częściowych).
Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług/dostaw będących przedmiotem zamówienia.
1.13. Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu dostaw w ramach rodzajów dostaw, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zakres prawa opcji określony został w niniejszej s.i.w.z. (m.in. w Rozdziale II: Załącznik nr 3 „Formularz oferty – C. Cena ofertowa –Zakres opcjonalny oraz w Załączniku nr 2.1., 2.2., 2.5., i 2.7. i 2.10. s.i.w.z). i przedstawia się następująco:
● w zadaniu częściowym nr 1 maksymalna liczba komputerów przenośnych typu laptop 2w1 rozmiar 13-14” do dostarczenia wynosi 2 sztuki, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 1 sztuki a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb,
● w zadaniu częściowym nr 2 maksymalna liczba komputerów przenośnych typu laptop 13-14” do dostarczenia wynosi 2 sztuki, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 1 sztuki a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb
● w zadaniu częściowym nr 5 maksymalna liczba komputerów klasy PC i monitorów LCD 23-24” do dostarczenia wynosi 15 sztuk, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 12 sztuk a 3 sztuki stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb,
● w zadaniu częściowym nr 7 maksymalna liczba drukarek laserowych A4 monochromatycznych do dostarczenia wynosi 3 sztuki, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 2 sztuk a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb,
● w zadaniu częściowym nr 10 maksymalna liczba komputerów przenośnych typu laptop 14” wynosi 8 sztuk, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 5 sztuk a 3 sztuki stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb.
Szczegółowe zasady korzystania z prawa opcji określone zostały w Załączniku nr 2.1, 2.2, 2.5, 2.7, i 2.10 do s.i.w.z.
1.14. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
1.15. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
1.16. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 6 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,01
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
a) co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 1 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 3000,00PLN brutto każda;
b) co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 2 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 3000,00PLN brutto każda;
c) co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 3 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 2000,00PLN brutto każda;
d) co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 4 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 5000,00PLN brutto każda;
e) co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 5 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 30000,00PLN brutto każda;
f) co najmniej dwa zamówienia, zadaniu częściowym nr 6 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości:2500,00PLN brutto;
g) co najmniej dwa zamówienia, zadaniu częściowym nr 7 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości:3000,00PLN brutto;
h) co najmniej dwa zamówienia, zadaniu częściowym nr 8 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości:4000,00PLN brutto;
i) co najmniej dwa zamówienia, zadaniu częściowym nr 9 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości:2000,00PLN brutto;
j) co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 10 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 15000,00PLN brutto każda;
k) co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 11 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 5000,00PLN brutto każda
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów
– oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów wymienionych powyżej w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazany przez Wykonawcę dokument. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższego dokumentu, który znajduje się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności jeśli dokument przechowywany jest przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanego dokumentu, o ile jest aktualny. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) Wykaz dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 1 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 3000,00PLN brutto każda; co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 2 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 3000,00PLN brutto każda; co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 3 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 2000,00PLN brutto każda; co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 4 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 5000,00PLN brutto każda; co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 5 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 30000,00PLN brutto każda; co najmniej dwa zamówienia, zadaniu częściowym nr 6 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości:2500,00PLN brutto; co najmniej dwa zamówienia, zadaniu częściowym nr 7 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości:3000,00PLN brutto; co najmniej dwa zamówienia, zadaniu częściowym nr 8 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości:4000,00PLN brutto; co najmniej dwa zamówienia, zadaniu częściowym nr 9 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości:2000,00PLN brutto; co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 10 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 15000,00PLN brutto każda; co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 11 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego o wartości: 5000,00PLN brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do s.i.w.z.;
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy/usługi zostały wykonane należycie są:
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Do przeliczenia wartości finansowych występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html
b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.1.W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa/usługa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą oświadczenia dot. spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia wszystkich wymaganych funkcjonalności określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1) zgodnie z wzorem wg Załącznika nr 9.
1.2.Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
A) wypełnionego i podpisanego Formularza - Opis oferowanego sprzętu (w danym zadaniu częściowym) wg załączników nr 3.1. do 3.11. do s.i.w.z. (§ 13. 1. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r(t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1282) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia;) - próbki, opisy lub fotografie oferowanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożenie wraz z ofertą kart katalogowych producenta lub innego dokumentu. Zamawiający dopuszcza załączenie wydruku ze strony internetowej producenta lub wersje elektroniczne na CD potwierdzające zgodność oferowanych przez Wykonawcę parametrów sprzętu komputerowego i biurowego, określonych w Opisie oferowanego sprzętu (załączniki nr 3.1. do 3.11. do s.i.w.z.) z wymogami Opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga: od wyłonionego wykonawcy Zamawiający może zażądać dostarczenia: oprogramowania testującego, komputera do testu oraz dokładnego opisu metodyki przeprowadzonego testu wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.
B) Dokumentów:
Zadanie częściowe nr 1 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu
• Deklaracja zgodności CE
Zadanie częściowe nr 2 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu
• Deklaracja zgodności CE
Zadanie częściowe nr 3 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu
• Deklaracja zgodności CE
Zadanie częściowe nr 4 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu
• Deklaracja zgodności CE
Zadanie częściowe nr 5 • Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000 lub nowszą
• Deklarację zgodności CE
• Wydruk ze strony https://www.plugloadsolutions.com/80PlusPowerSupplies.aspx, potwierdzający, że zaoferowany model zasilacza spełnia wymaganie określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w poz. 12 pkt. 10 bieżącej tabeli.
• Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym
Monitory Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny
Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny
Deklaracja zgodności CE dla monitora
Certyfikat co najmniej TCO 03 dla oferowanego monitora)
Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star
Zadanie częściowe nr 6 • Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny
• Deklaracja zgodności CE dla monitora
• Certyfikat co najmniej TCO 03 dla oferowanego monitora
• Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star
Zadanie częściowe nr 7 Zgodny ze standardem Certyfikat ISO 9001:2008 lub nowsze oraz ISO 14001:2004 lub nowsze producenta oferowanego sprzętu. Certyfikat CE oferowanego sprzętu
Musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia
Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Konieczność nie zachodzi w przypadku autoryzowanego przedstawiciela producenta.
Zadanie częściowe nr 8 Serwis musi posiadać ISO 9001:2008 lub nowsze na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia wielofunkcyjnego
Oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
W przypadku gdy oferentem jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się.
Certyfikat ISO 9001:2008 lub nowsze producenta oferowanego sprzętu
Certyfikat ISO 14001:2004 lub nowsze producenta oferowanego sprzętu
Zadanie częściowe nr 9 • Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000 lub nowszą
• Deklarację zgodności CE
Zadanie częściowe nr 10 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu
• Deklaracja zgodności CE
Zadanie częściowe nr 11 • Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000 lub nowszą
• Deklarację zgodności CE
• Wydruk ze strony https://www.plugloadsolutions.com/80PlusPowerSupplies.aspx, potwierdzający, że zaoferowany model zasilacza spełnia wymaganie określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w poz. 12 pkt. 10 bieżącej tabeli.
• Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do s.i.w.z., zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, netto, podatek VAT, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji, rękojmi i wsparcia technicznego, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień s.i.w.z. i wzoru umowy bez zastrzeżeń a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z.
b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1. s.i.w.z. według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do s.i.w.z.; podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z.
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.4 i 11.5. s.i.w.z.
d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.4 s.i.w.z. – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z.
e) oświadczenie, że oferowany w poszczególnych zadaniach częściowych sprzęt komputerowy i biurowy spełnia wszystkie wymagania w zakresie parametrów określonych w Opisie przedmiotu zamówienia danego zadania częściowego wg załącznika nr 9 do niniejszej s.i.w.z, podpisany zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z.
f) sporządzonego przez Wykonawcę - „Opisu oferowanego sprzętu” (dla danego zadania częściowego) – wg wzorów określonych w Załącznikach nr 3.1 do 3.11. do s.i.w.z. podpisane zgodnie z zasadami o których mowa w ust. 11.3. s.i.w.z. Próbki, opisy lub fotografie oferowanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożenie wraz z ofertą kart katalogowych producenta lub innego dokumentu. Zamawiający dopuszcza załączenie wydruku ze strony internetowej producenta lub wersje elektroniczne na CD potwierdzające zgodność oferowanych przez Wykonawcę parametrów sprzętu komputerowego i biurowego, określonych w Opisie oferowanego sprzętu (załączniki nr 3.1. do 3.11. do s.i.w.z.) z wymogami Opisu przedmiotu zamówienia.
g) Dokumenty:
Zadanie częściowe nr 1 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu
• Deklaracja zgodności CE
Zadanie częściowe nr 2 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu
• Deklaracja zgodności CE
Zadanie częściowe nr 3 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu
• Deklaracja zgodności CE
Zadanie częściowe nr 4 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu
• Deklaracja zgodności CE
Zadanie częściowe nr 5 • Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000 lub nowszą
• Deklarację zgodności CE
• Wydruk ze strony https://www.plugloadsolutions.com/80PlusPowerSupplies.aspx, potwierdzający, że zaoferowany model zasilacza spełnia wymaganie określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w poz. 12 pkt. 10 bieżącej tabeli.
• Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym
Monitory Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny
Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub równoważny
Deklaracja zgodności CE dla monitora
Certyfikat co najmniej TCO 03 dla oferowanego monitora)
Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star
Zadanie częściowe nr 6 • Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważny
• Deklaracja zgodności CE dla monitora
• Certyfikat co najmniej TCO 03 dla oferowanego monitora
• Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star
Zadanie częściowe nr 7 Zgodny ze standardem Certyfikat ISO 9001:2008 lub nowsze oraz ISO 14001:2004 lub nowsze producenta oferowanego sprzętu. Certyfikat CE oferowanego sprzętu
Musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia
Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. Konieczność nie zachodzi w przypadku autoryzowanego przedstawiciela producenta.
Zadanie częściowe nr 8 Serwis musi posiadać ISO 9001:2008 lub nowsze na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzację producenta urządzenia wielofunkcyjnego
Oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
W przypadku gdy oferentem jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się.
Certyfikat ISO 9001:2008 lub nowsze producenta oferowanego sprzętu
Certyfikat ISO 14001:2004 lub nowsze producenta oferowanego sprzętu
Zadanie częściowe nr 9 • Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000 lub nowszą
• Deklarację zgodności CE
Zadanie częściowe nr 10 • Certyfikat ISO9001:2000 lub nowsze dla producenta sprzętu
• Deklaracja zgodności CE
Zadanie częściowe nr 11 • Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000 lub nowszą
• Deklarację zgodności CE
• Wydruk ze strony https://www.plugloadsolutions.com/80PlusPowerSupplies.aspx, potwierdzający, że zaoferowany model zasilacza spełnia wymaganie określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w poz. 12 pkt. 10 bieżącej tabeli.
• Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym
h) W przypadku złożenia wadium (w danym zadaniu częściowym) w innej formie niż pieniężna, Wykonawca wnosi wraz z ofertą w formie elektronicznej oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) opatrzonego przez wystawcę (gwaranta) kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w zadaniu częściowym nr 1, nr 2, nr 7 i nr 9 w wysokości 150,00zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych); w zadaniu częściowym nr 4, nr 8 i nr 11 w wysokości 200,00zł (słownie: dwieście złotych), w zadaniu częściowym nr 3 i nr 6 w wysokości 100,00zl (słownie sto złotych) w zadaniu częściowym nr 5 w wysokości 1000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych) i w zadaniu częściowym nr 10 w wysokości 400,00zł (słownie: czterysta złotych).
1.2. Wadium może też być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.)
1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze:65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem „wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego – część ….. nr sprawy OAZP.2710/45/2020. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
1.4. Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać warunki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Pzp. Ponadto, w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1.4.1. nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
1.4.2. dane identyfikujące postępowanie, w jakim składane jest wadium (np. numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia);
1.4.3. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
1.4.4. kwotę gwarancji;
1.4.5. termin ważności (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą);
1.4.6. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, dokonał czynności o których mowa w art. 46 ust. 4 a) oraz 5 ustawy Pzp.
1.5. Postanowienia ust. 1.4. odnoszą się odpowiednio również do poręczeń, o których mowa w ust.1.2. powyżej.
1.6. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca wnosi wraz z ofertą w formie elektronicznej oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) opatrzonego przez wystawcę (gwaranta) kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wadium musi być oznaczone w następujący sposób: wadium postępowania nr OAZP.2710/45/2020.
1.7. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), Zamawiający dopuszcza, aby wadium zostało wniesione przez partnerów konsorcjum (Wykonawców), w taki sposób, aby łączna kwota wadium była równa kwotom określonym w punkcie 1.1. dla poszczególnych zadań częściowych.
1.8. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum)treść́ gwarancji ubezpieczeniowej wnoszonej jako wadium musi ściśle korelować́ z tożsamością̨ podmiotu zobowiązanego w gwarancji, a będącego jednocześnie wykonawcą zamówienia. Umowa gwarancji ubezpieczeniowej może zostać zawarta przez jednego z tych wykonawców, z tym jednak zastrzeżeniem, że udzielenie ochrony ubezpieczeniowej nastąpi na rzecz wszystkich wykonawców wchodzących w skład Konsorcjum.
1.9. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia (tj. jako konsorcjum), Zamawiający dopuszcza, aby wadium zostało wniesione przez partnerów konsorcjum (współwykonawców) w częściach, w taki sposób, aby łączna kwota wadium wynosiła w zadaniu częściowym nr 4, nr 8 i nr 11 w wysokości 200,00zł (słownie: dwieście złotych), w zadaniu częściowym nr 3 i nr 6 w wysokości 100,00zl (słownie sto złotych) w zadaniu częściowym nr 5 w wysokości 1000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych) i w zadaniu częściowym nr 10 w wysokości 400,00zł (słownie: czterysta złotych) na okres związania ofertą.
1.10. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
1.11. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości, w formie lub formach oraz w terminie, określonych w niniejszej s.i.w.z., zostanie wykluczony z postępowania.
1.12. Zamawiający zwróci, zażąda ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
1.13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.
1.14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
1.15. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
1.16. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.1.10. jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
1.17. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
1.18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w razie, gdy:
a. konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub
b. zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia.
c. w przypadku zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
1) niedostępnością na rynku Urządzeń wskazanych w ofercie lub Specyfikacji technicznej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych Urządzeń,
2) pojawieniem się na rynku Urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości,
3) koniecznością zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w specyfikacji technicznej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy;
zmianie mogą ulec postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy;
d. wystąpią okoliczności nieprzewidziane w chwili zawarcia Umowy, a skutkujące koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu zleconego Przedmiotu Umowy zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące Przedmiotu Umowy i jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy i warunków gwarancji oraz rękojmi.
e. w przypadku zaistnienia przyczyn związanych z epidemią COVID-19, zmianie ulegną postanowienia dotyczące sposobu i terminu realizacji Umowy.
2. Zmiany Umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian Umowy.
3. Zmiana Miejsca użytkowania Urządzeń nie stanowi zmiany Umowy. Zamawiający zobowiązany jest do poinformowania Wykonawcy o takiej zmianie.
|
IV 4 4 data |
2020-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1, art. 39 przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), w formie elektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?nazwaOpisu=Pismo+ogolne+do+urzedu&idPodmiotu=LOG 2.MiniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAP http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_OpisUslugi?nazwaOpisu=Pismo+ogolne+do+urzedu&idPodmiotu=LOG służą wyłącznie do składania/wycofywania i zmian ofert. Wszelka pozostała korespondencja przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej. 3.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łódzki Ośrodek Geodezji,
ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź;
sprawy/pytania do Inspektora ochrony danych osobowych w Łódzkim Ośrodku Geodezji prosimy kierować na adres e-mail: iod@log.lodz.pl, tel.: 042 272 68 96;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p/n: dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów w podziale na jedenaście zadań częściowych, Nr sprawy OAZP.2710/45/2020 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i dochodzenia roszczeń oraz przez okres wynikający wprost z przepisów prawa (np. prawa podatkowego).
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. …”
− __________________________________________________________________________________________
− * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 1 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 2w1 rozmiar 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług/dostaw będących przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu dostaw w ramach rodzajów dostaw, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zakres prawa opcji określony został w niniejszej s.i.w.z. (m.in. w Rozdziale II: Załącznik nr 3 „Formularz oferty – C. Cena ofertowa –Zakres opcjonalny oraz w Załączniku nr 2.1. s.i.w.z). i przedstawia się następująco:
● w zadaniu częściowym nr 1 maksymalna liczba komputerów przenośnych typu laptop 2w1 rozmiar 13-14” do dostarczenia wynosi 2 sztuki, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 1 sztuki a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb,
3. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 6 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 1
Dostawa komputera przenośnego typu laptop 2w1 rozmiar 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 2 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług/dostaw będących przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu dostaw w ramach rodzajów dostaw, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zakres prawa opcji określony został w niniejszej s.i.w.z. (m.in. w Rozdziale II: Załącznik nr 3 „Formularz oferty – C. Cena ofertowa –Zakres opcjonalny oraz w Załączniku nr 2.2. s.i.w.z). i przedstawia się następująco:
● w zadaniu częściowym nr 2 maksymalna liczba komputerów przenośnych typu laptop 13-14” do dostarczenia wynosi 2 sztuki, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 1 sztuki a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb.
3. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 6 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 2
Dostawa komputera przenośnego typu laptop 13-14” szt. 2 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 3 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 3
Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 4 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 2 Uniwersalna stacja dokująca/replikator portów – 1 szt. współpracująca z powyższymi laptopami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 4
Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15,6” szt. 2
Uniwersalna stacja dokująca/replikator portów – 1 szt. współpracująca z powyższymi laptopami
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 5 Komputer klasy PC - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny Monitory LCD 23-24” - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny dedykowane dla zaoferowanych komputerów klasy PC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług/dostaw będących przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu dostaw w ramach rodzajów dostaw, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zakres prawa opcji określony został w niniejszej s.i.w.z. (m.in. w Rozdziale II: Załącznik nr 3 „Formularz oferty – C. Cena ofertowa –Zakres opcjonalny oraz w Załączniku nr 2.5. s.i.w.z). i przedstawia się następująco:
● w zadaniu częściowym nr 5 maksymalna liczba komputerów klasy PC i monitorów LCD 23-24” do dostarczenia wynosi 15 sztuk, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 12 sztuk a 3 sztuki stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb.
3. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 6 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 5
Komputer klasy PC - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny
Monitory LCD 23-24” - 15 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny dedykowane dla zaoferowanych komputerów klasy PC
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 6 Monitor LCD 43” - 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 6
Monitor LCD 43” - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 7 Drukarka laserowa A4 monochromatyczna – szt. 3 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług/dostaw będących przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu dostaw w ramach rodzajów dostaw, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zakres prawa opcji określony został w niniejszej s.i.w.z. (m.in. w Rozdziale II: Załącznik nr 3 „Formularz oferty – C. Cena ofertowa –Zakres opcjonalny oraz w Załączniku nr 2.7. s.i.w.z). i przedstawia się następująco:
● w zadaniu częściowym nr 7 maksymalna liczba drukarek laserowych A4 monochromatycznych do dostarczenia wynosi 3 sztuki, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 2 sztuk a 1 sztuka stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb.
3. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 6 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 7
Drukarka laserowa A4 monochromatyczna – szt. 3 w tym 1 szt. stanowi zakres opcjonalny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 8 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe wolnostojące A3 mono – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 8
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe wolnostojące A3 mono – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 9 Drukarka laserowa/ledowa A3 kolor – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 9
Drukarka laserowa/ledowa A3 kolor – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 10 Dostawa komputera przenośnego typu laptop 14” szt. 8 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług/dostaw będących przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu dostaw w ramach rodzajów dostaw, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zakres prawa opcji określony został w niniejszej s.i.w.z. (m.in. w Rozdziale II: Załącznik nr 3 „Formularz oferty – C. Cena ofertowa –Zakres opcjonalny oraz w Załączniku nr 2.10. s.i.w.z). i przedstawia się następująco:
● w zadaniu częściowym nr 10 maksymalna liczba komputerów przenośnych typu laptop 14” wynosi 8 sztuk, z czego Zamawiający gwarantuje zakup 5 sztuk a 3 sztuki stanowią opcję, której zakup Zamawiający uzależnia od zmiany swoich potrzeb.
3. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 6 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 10
Dostawa komputera przenośnego typu laptop 14” szt. 8 szt. w tym 3 sztuki stanowią zakres opcjonalny
Dostawy sprzętu komputerowego, określonego w zadaniu częściowym nr 10 realizowane jest dla Projektu „Informatyczne usługi przestrzenne w rewitalizowanej strefie wielkomiejskiej miasta Łodzi” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”.
Miejsce użytkowania Urządzeń w zadaniu częściowym nr 10 – należy przez to rozumień siedziby jednostek organizacyjnych Miasta Łodzi.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 11 Komputer klasy PC - 2 szt. Monitory LCD 23-24” -2 szt. Dedykowane dla zaoferowanych powyżej komputerów klasy PC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Array
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 11
Komputer klasy PC - 2 szt.
Monitory LCD 23-24” -2 szt. Dedykowane dla zaoferowanych powyżej komputerów klasy PC
Przedmiot zamówienia w zadaniu częściowym nr 11 jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Projektu „Informatyczne usługi przestrzenne w rewitalizowanej strefie wielkomiejskiej miasta Łodzi” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Miejsce użytkowania Urządzeń w zadaniu częściowym nr 11– należy przez to rozumień siedziby jednostek organizacyjnych Miasta Łodzi;
|
| |