Sukcesywna dostawa akcesoriów, materiałów informatyki i łączności oraz środków czyszczących informatyki.

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-07 00:00:00
Instytucja Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Infrastruktura sieciowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578251-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302370009, 324240001, 302234008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów, materiałów informatyki i łączności oraz środków czyszczących informatyki w trzech częściach (razem 314 pozycji). Część I- akcesoria komputerowe (197 pozycji). Część II- materiały informatyki i łączności (93 pozycje). Część III- nośniki danych i środki czyszczące (24 pozycje).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c295614c-4a4b-4627-bee3-cc4643e3110c
Biuletyn 578251-N-2020
Zamawiajacy nazwa Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki
Regon 01517972800000
Zamawiajacy adres ulica Rakowiecka
Zamawiajacy adres numer domu 2A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-993
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225856525
Zamawiajacy fax 225856565
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@abw.gov.pl
Adres strony url www.abw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Sukcesywna dostawa akcesoriów, materiałów informatyki i łączności oraz środków czyszczących informatyki.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.abw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.abw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Samochodowa 5, 02-652 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa akcesoriów, materiałów informatyki i łączności oraz środków czyszczących informatyki.
Numer referencyjny 14/ZP/2020
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów, materiałów informatyki i łączności oraz środków czyszczących informatyki w trzech częściach (razem 314 pozycji). Część I- akcesoria komputerowe (197 pozycji). Część II- materiały informatyki i łączności (93 pozycje). Część III- nośniki danych i środki czyszczące (24 pozycje).
Cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Dostawy asortymentu będą realizowane periodycznie (partiami) w miarę występowania potrzeb, w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do chwili wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy. Czas realizacji każdej pojedynczej dostawy przez Wykonawcę będzie wynosił 7 dni roboczych, licząc od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1). Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, tj.: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r., o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 poz 346), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać. 2). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3). Dokument, o którym mowa w ust. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1. zastępuje się do dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapisy ust. 3 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4). Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 5). Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów, o których mowa w ust. 4 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 6). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7). Dokument, o którym mowa w ust. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapisy ust. 7 stosuje się. 9). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku gdy Zamawiający poweźmie wątpliwość czy oferowany produkt spełnia wymagania przedmiotowe określone w OPZ, zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, na potwierdzenie, że oferowane produkty (wybrane lub wszystkie) spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego w OPZ- kart katalogowych, kart deklaracji zgodności producenta, kart pomiarów lub innych środków dowodowych (np. foldery oferowanych produktów, prospekty, katalogi, karty charakterystyki artykułu, wydruki ze strony internetowej producenta), jednoznacznie opisane numerem danej pozycji określonej w kolumnie oznaczonej "Lp." Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa ofertę zgodnie ze wzorem formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz oświadczeniami wstępnymi oraz: 1). pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę, jeżeli umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego, 2). pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, 3). oświadczenie o udostępnieniu zasobów.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umowy określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
IV 4 14 1). Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 2 – 5 rozdziału XIV SIWZ oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. 2). Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy (zwane dalej: „zabezpieczeniem”), w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto, w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 148 ust. 1 uPzp. 3). Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci na rachunek bankowy Zamawiającego: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Biuro Finansów, NBP O/O Warszawa, nr konta 85 1010 1010 0092 0513 9120 1000. Na przelewie należy umieścić informację: „Zabezpieczenie w postępowaniu nr 14/ZP/2020- dot. części...”. 4). W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna określać następujące elementy: a) gwaranta, beneficjenta, podmiot na zlecenie którego gwarancja została udzielona oraz ich siedziby; b) zakres ubezpieczenia gwarancyjnego – z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, w tym z tytułu kar umownych; c) kwotę gwarancji; d) termin obowiązywania gwarancji. 5). Przed podpisaniem umowy, której zabezpieczenie zostanie wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu przedmiotowej gwarancji do akceptacji Zamawiającego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dokonanie na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.), zwanej dalej „uPzp”, zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty wymaga obopólnej zgody Stron oraz zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności, i może nastąpić w następujących przypadkach: 1). wystąpienie zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na przedmiot i warunki realizacji umowy oraz zmian w sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy lub Zamawiające, skutkujących niemożnością lub znacznym utrudnieniem w realizacji przedmiotu umowy, 2). wystąpienie siły wyższej, o jakiej mowa w § 7 ust. 4 i umowy, która uniemożliwi lub opóźni wykonanie części lub całości zobowiązań umownych w określonych umową terminach, 3). zmiana stawki podatku od towaru i usług, o której mowa w § 2 ust. 4 umowy. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, przy czym ustala się, że modyfikacje umowy w zakresie danych rejestrowych i teleadresowych Stron, jak również polegające na zmianie przedstawicieli Stron lub ich danych kontaktowych nie będą uznawana za zmiany w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp i każda ze Stron będzie mogła wprowadzić je samodzielnie do umowy, zawiadamiając jedynie o tym pisemnie drugą Stronę.
IV 4 4 data 2020-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oferty zostaną otwarte w dniu 2020-09-07 o g. 12.00 w Wydziale Zamówień Publicznych Biura Logistyki Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego (sala konferencyjna), ul. Samochodowa 5, 02-652 Warszawa. W celu uczestniczenia w otwarciu ofert należy zgłosić się co najmniej 15 minut przed wyznaczonym terminem otwarcia ofert w Biurze Przepustek z dokumentem tożsamości.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akcesoria komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy asortymentu będą realizowane periodycznie (partiami), w miarę występowania potrzeb, w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do chwili wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy. Czas realizacji każdej pojedynczej dostawy przez Wykonawcę będzie wynosił 7 dni roboczych, licząc od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych (197 pozycji).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały informatyki i łączności.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy asortymentu będą realizowane periodycznie (partiami) w miarę występowania potrzeb, w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do chwili wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy. Czas realizacji każdej pojedynczej dostawy przez Wykonawcę będzie wynosił 7 dni roboczych, licząc od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa materiałów informatyki i łączności (93 pozycje).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nośniki danych i środki czyszczące.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30223400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy asortymentu będą realizowane periodycznie (partiami) w miarę występowania potrzeb, w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do chwili wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy. Czas realizacji każdej pojedynczej dostawy przez Wykonawcę będzie wynosił 7 dni roboczych, licząc od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa nośników danych i środków czyszczących (24 pozycje).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)