GuidZP400 |
fc9ea545-8c12-49b6-9f74-010f63deabbc
|
Biuletyn |
578664-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
|
Regon |
36885458200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-124
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224684425, 601901066
|
Zamawiajacy email |
akosmalska@niw.gov.pl, ejadachowska@niw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.niw.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://niw.ezamawiający.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://niw.ezamawiający.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://niw.ezamawiający.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://niw.ezamawiający.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
składanie dokumentów w wersji papierowej w siedzibie Zamawiąjacego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, al. Jana Pawła II 12, 00-124 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałow promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
|
Numer referencyjny |
2/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek udziału w postępowaniu spełni Wykonawca, który wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż:
• 10 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) - dla części nr I,
• 20 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) - dla części nr II,
• 30 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) - dla części nr III,
• 30 000,00 zł (jedenaście tysięcy złotych) – dla części IV,
• 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) – dla części V,
• Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań - dla części VI,
• Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań - dla części VII,
z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego pkt VII.2) lit. c . Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 SIWZ.
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. (Zamawiający pobierze samodzielnie dokument, w przypadku jego dostępności w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych).
3) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w formie pisemnej (oryginał).
W powyższej sytuacji w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, określenia w szczególności:
zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia,
czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany umowy w następujących przypadkach:
1. w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia pod warunkiem, że w trakcie realizacji tego zamówienia wystąpiły okoliczności niezależne od stron umowy, które uniemożliwiły wykonywanie zamówienia - w takim przypadku termin realizacji może zostać przedłużony o czas nie dłuższy niż okres, w jakim realizacja zamówienia była niemożliwa;
2. wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób,
a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego;
3. przewiduje się także możliwość zmian umowy polegających na modyfikacji:
1) sposobu i terminów płatności wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy,
2) sposobu koordynacji wykonania umowy, w tym zasad podejmowania decyzji dotyczących sposobu wykonania umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
artykuły piśmiennicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert stosując kryterium: jakość, stanowiące 40% całej oceny. Próbki w niniejszym postępowaniu nie stanowią dokumentu w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, w związku z czym nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego - artykuły piśmiennicze.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
artykuły papiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert stosując kryterium: jakość, stanowiące 40% całej oceny. Próbki w niniejszym postępowaniu nie stanowią dokumentu
w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, w związku z czym nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego - artykuły papiernicze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
artykuły tekstylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert stosując kryterium: jakość, stanowiące 40% całej oceny. Próbki w niniejszym postępowaniu nie stanowią dokumentu w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, w związku z czym nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego - artykuły tekstylne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Gadżety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert stosując kryterium: jakość, stanowiące 40% całej oceny. Próbki w niniejszym postępowaniu nie stanowią dokumentu w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, w związku z czym nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego - gadżety
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
gadżety VIP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert stosując kryterium: jakość, stanowiące 40% całej oceny. Próbki w niniejszym postępowaniu nie stanowią dokumentu w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, w związku z czym nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
pinsy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
materiały ekspozycyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla pozycji 61 i 62 OPZ (część VII) Wykonawca dokona prezentacji produktu – w ramach oceny ofert – kryterium: jakość 40%.
Prezentacja odbywać będzie się w sposób następujący:
Po upływie terminu składania ofert, Wykonawcy dokonają prezentacji w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego. Terminy prezentacji będą ustalane w taki sposób, aby wszystkie prezentacje odbyły się nie później niż w ciągu 15 dni kalendarzowych od dnia,
w którym upłynie termin składania ofert. W przypadku braku możliwości ustalenia z danym Wykonawcą terminu prezentacji w ww. okresie, oferta będzie traktowana tak jak złożona bez próbek (brak możliwości uzupełnienia próbek i prezentacji). Termin prezentacji próbek poszczególnych Wykonawców zostanie podany do wiadomości publicznej na stronie Zamawiającego w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W prezentacji bierze udział przynajmniej trzech członków komisji przetargowej oraz przedstawiciel/-e Wykonawcy, w liczbie nie większej niż trzech, a ponadto udział mogą wziąć także inni Wykonawcy lub obserwatorzy. Przebieg prezentacji zostanie utrwalony w postaci materiału audiowizualnego. Z przebiegu prezentacji sporządzony zostanie protokół, który podpisuje komisja przetargowa oraz przedstawiciel/-e Wykonawcy, którego materiały są prezentowane.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego - materiały ekspozycyjne
|
| |