Dostawa materiałow promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-14 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578664-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc9ea545-8c12-49b6-9f74-010f63deabbc
Biuletyn 578664-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
Regon 36885458200000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-124
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224684425, 601901066
Zamawiajacy email akosmalska@niw.gov.pl, ejadachowska@niw.gov.pl
Adres strony url www.niw.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://niw.ezamawiający.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://niw.ezamawiający.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://niw.ezamawiający.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://niw.ezamawiający.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny składanie dokumentów w wersji papierowej w siedzibie Zamawiąjacego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, al. Jana Pawła II 12, 00-124 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałow promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
Numer referencyjny 2/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek udziału w postępowaniu spełni Wykonawca, który wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: • 10 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) - dla części nr I, • 20 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) - dla części nr II, • 30 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) - dla części nr III, • 30 000,00 zł (jedenaście tysięcy złotych) – dla części IV, • 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) – dla części V, • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań - dla części VI, • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań - dla części VII, z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego pkt VII.2) lit. c . Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 SIWZ. 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. (Zamawiający pobierze samodzielnie dokument, w przypadku jego dostępności w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych). 3) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w formie pisemnej (oryginał). W powyższej sytuacji w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, określenia w szczególności: zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia pod warunkiem, że w trakcie realizacji tego zamówienia wystąpiły okoliczności niezależne od stron umowy, które uniemożliwiły wykonywanie zamówienia - w takim przypadku termin realizacji może zostać przedłużony o czas nie dłuższy niż okres, w jakim realizacja zamówienia była niemożliwa; 2. wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego; 3. przewiduje się także możliwość zmian umowy polegających na modyfikacji: 1) sposobu i terminów płatności wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy, 2) sposobu koordynacji wykonania umowy, w tym zasad podejmowania decyzji dotyczących sposobu wykonania umowy.
IV 4 4 data 2020-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa artykuły piśmiennicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert stosując kryterium: jakość, stanowiące 40% całej oceny. Próbki w niniejszym postępowaniu nie stanowią dokumentu w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, w związku z czym nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego - artykuły piśmiennicze.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa artykuły papiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert stosując kryterium: jakość, stanowiące 40% całej oceny. Próbki w niniejszym postępowaniu nie stanowią dokumentu w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, w związku z czym nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego - artykuły papiernicze
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa artykuły tekstylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert stosując kryterium: jakość, stanowiące 40% całej oceny. Próbki w niniejszym postępowaniu nie stanowią dokumentu w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, w związku z czym nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego - artykuły tekstylne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Gadżety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert stosując kryterium: jakość, stanowiące 40% całej oceny. Próbki w niniejszym postępowaniu nie stanowią dokumentu w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, w związku z czym nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego - gadżety
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa gadżety VIP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę próbek w ramach oceny ofert stosując kryterium: jakość, stanowiące 40% całej oceny. Próbki w niniejszym postępowaniu nie stanowią dokumentu w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, w związku z czym nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pinsy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa materiały ekspozycyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dla pozycji 61 i 62 OPZ (część VII) Wykonawca dokona prezentacji produktu – w ramach oceny ofert – kryterium: jakość 40%. Prezentacja odbywać będzie się w sposób następujący: Po upływie terminu składania ofert, Wykonawcy dokonają prezentacji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego. Terminy prezentacji będą ustalane w taki sposób, aby wszystkie prezentacje odbyły się nie później niż w ciągu 15 dni kalendarzowych od dnia, w którym upłynie termin składania ofert. W przypadku braku możliwości ustalenia z danym Wykonawcą terminu prezentacji w ww. okresie, oferta będzie traktowana tak jak złożona bez próbek (brak możliwości uzupełnienia próbek i prezentacji). Termin prezentacji próbek poszczególnych Wykonawców zostanie podany do wiadomości publicznej na stronie Zamawiającego w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W prezentacji bierze udział przynajmniej trzech członków komisji przetargowej oraz przedstawiciel/-e Wykonawcy, w liczbie nie większej niż trzech, a ponadto udział mogą wziąć także inni Wykonawcy lub obserwatorzy. Przebieg prezentacji zostanie utrwalony w postaci materiału audiowizualnego. Z przebiegu prezentacji sporządzony zostanie protokół, który podpisuje komisja przetargowa oraz przedstawiciel/-e Wykonawcy, którego materiały są prezentowane.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Wolności-Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego - materiały ekspozycyjne
  

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)