Zakup i dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem do klasopracowni informatycznej, językowej, matematycznej i przyrodniczej

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-22 00:00:00
Instytucja SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5
Miejscowość SZCZECINEK
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579186-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem do klasopracowni informatycznej, językowej, matematycznej
i przyrodniczej do Szkoły Podstawowej nr 5 w Szczecinku - szkoły wiodącej w projekcie „Modelowa Szkoła Ćwiczeń w Szczecinku”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji. Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9ab0521d-7224-454d-8a9d-ff5fdf307b2e
Biuletyn 579186-N-2020
Zamawiajacy nazwa SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5
Regon 320938595
Zamawiajacy adres ulica UL. WIATRACZNA
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc SZCZECINEK
Zamawiajacy kod pocztowy 78-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon +48(94)3740707,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email stasik.gim2@interia.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Modelowa Szkoła Ćwiczeń w Szczecinku” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji. Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp5.szczecinek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Wiatraczna 5, 78-400 Szczecinek – Sekretariat, czynny: poniedziałek – piątek w godz. 08:00 – 13:00
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem do klasopracowni informatycznej, językowej, matematycznej i przyrodniczej
Numer referencyjny SP5.27.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem do klasopracowni informatycznej, językowej, matematycznej i przyrodniczej do Szkoły Podstawowej nr 5 w Szczecinku - szkoły wiodącej w projekcie „Modelowa Szkoła Ćwiczeń w Szczecinku”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji. Działanie 2.10 Wysoka jakość systemu oświaty. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Termin dostawy jest jednym z Kryteriów oceny ofert, określa go Wykonawca w formularzu oferty, maksymalny termin zakończenia do 28 dni od podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art. 144 ustawy Pzp oraz w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru, b) w przypadku zawieszenia realizacji dostaw przez Zamawiającego, c) w przypadku wystąpienia epidemii lub działań rządowych, d) w przypadku wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek, którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach, e) wystąpienia konieczności realizacji dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych dostaw. 3. Inne zmiany: a) w przypadku, gdy zaoferowany przez wykonawcę asortyment został wycofany z produkcji lub obrotu albo niedostępny dla wykonawcy z przyczyn od niego niezależnych Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu, dostarczenie sprzętu informatycznego o parametrach równoważnych bądź lepszych, jeżeli nie prowadzi to do zwiększenia ceny, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części dostaw niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych dostaw, c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)