Usługa migracji danych opisowych i geometrycznych ze struktur dotychczas eksploatowanych baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencji zasobu nieruchomości do struktur baz danych systemu oprogramowania EWID 2007, uruchomienie e-usług, szkolenia pracowników.

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-07 00:00:00
Instytucja Gmina Dąbrowa Górnicza
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi tabulacji sprzętu komputerowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578714-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723111009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 214.000,00 EUR.
1 Przedmiotem zamówienia jest usługa migracji danych opisowych i geometrycznych ze struktur dotychczas eksploatowanych baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencji zasobu nieruchomości do struktur baz danych Systemu oprogramowania EWID 2007, uruchomienie e-usług i szkolenia pracowników.
2 Zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie usługi bezstratnej konwersji danych opisowych i geometrycznych: ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen nieruchomości, danych wektorowych mapy zasadniczej, danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, o których mowa w przepisach rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 roku w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego, danych o osnowach geodezyjnych, danych opisowych ewidencji spraw dot. koordynacji usytuowania uzbrojenia terenu, ewidencji zasobu nieruchomości gminnych, ewidencji nieruchomości powiatowych, ewidencji zasobu nieruchomości państwowych, z systemów dotychczasowych do zintegrowanego Systemu EWID 2007;
2) Przeniesienie warstw danych portalowych w celu prezentacji użytkownikom wewnętrznym i na portalach użytkowników zewnętrznych Systemu EWID 2007 w zakresie warstw: ortofotomapy, ulic i punktów adresowych, gruntów gminnych i państwowych, infrastruktury (mosty, wiadukty, rurociągi, kominy, jeziora, wody płynące);
3) Po przełożeniu całości danych i uruchomieniu działania systemu, uruchomienie usługi zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego oraz dostęp do powiatowej bazy danych geodezyjnych za pośrednictwem oprogramowania serwerowego WebEWID, stanowiącego komponent Systemu EWID 2007, uruchomienie aplikacji internetowych dedykowanych geodetom, rzeczoznawcom, komornikom, interesantom, oraz w zakresie narad koordynacyjnych;
4) Produkcyjne uruchomienie posiadanych przez Zamawiającego komponentów i modułów Systemu EWID 2007;
5) Uruchomienie usług danych przestrzennych, dotyczących publikowania danych jawnych w sieci Internet w ramach Systemu EWID 2007 oraz uruchomienie usług danych przestrzennych pobierania danych dostępnych bez opłat;
6) Integracja przy wykorzystaniu wewnętrznych usług danych przestrzennych z oprogramowaniem firmy GIAP dedykowanym zagospodarowaniu przestrzennemu (podgląd danych aktualnych egib i mapy zasadniczej);
7) Integracja z systemem finansowo - księgowym w zakresie rejestracji opłat geodezyjnych;
8) Przeprowadzenie szkoleń administratorów i użytkowników na stanowiskach pracy dedykowanych prowadzeniu baz danych obsługiwanych przez System oraz edycji danych gromadzonych w Systemie;
9) Uruchomienie obsługi zintegrowanej bazy danych Systemu na dedykowanych stanowiskach roboczych Wydziału Geodezji i Kartografii oraz Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej;
10) Zapewnienie wsparcia merytorycznego przez okres 90 dni licząc od terminu końcowego bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, polegającego na telefonicznym (ewentualnie mailowym) udzielaniu informacji, wskazówek, wyjaśnień związanych z obsługą Systemu EWID 2007 przez jego użytkowników.
11) Udzielenie gwarancji na okres 36 miesięcy oraz rękojmi na okres 24 miesięcy.

Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ - „Warunki Techniczne”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f7c33e5b-bd22-4663-8848-d9953b1a2c4a
Biuletyn 578714-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Dąbrowa Górnicza
Regon 27625531200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Graniczna
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Zamawiajacy kod pocztowy 41-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 956 700
Zamawiajacy fax 32 2625032, 2956700
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
Adres strony url www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21 41-300 Dąbrowa Górnicza
Nazwa nadana zamowieniu Usługa migracji danych opisowych i geometrycznych ze struktur dotychczas eksploatowanych baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencji zasobu nieruchomości do struktur baz danych systemu oprogramowania EWID 2007, uruchomienie e-usług, szkolenia pracowników.
Numer referencyjny ZP.WGK.271.4.44.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 214.000,00 EUR. 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa migracji danych opisowych i geometrycznych ze struktur dotychczas eksploatowanych baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencji zasobu nieruchomości do struktur baz danych Systemu oprogramowania EWID 2007, uruchomienie e-usług i szkolenia pracowników. 2 Zamówienie obejmuje: 1) Wykonanie usługi bezstratnej konwersji danych opisowych i geometrycznych: ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen nieruchomości, danych wektorowych mapy zasadniczej, danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, o których mowa w przepisach rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 roku w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego, danych o osnowach geodezyjnych, danych opisowych ewidencji spraw dot. koordynacji usytuowania uzbrojenia terenu, ewidencji zasobu nieruchomości gminnych, ewidencji nieruchomości powiatowych, ewidencji zasobu nieruchomości państwowych, z systemów dotychczasowych do zintegrowanego Systemu EWID 2007; 2) Przeniesienie warstw danych portalowych w celu prezentacji użytkownikom wewnętrznym i na portalach użytkowników zewnętrznych Systemu EWID 2007 w zakresie warstw: ortofotomapy, ulic i punktów adresowych, gruntów gminnych i państwowych, infrastruktury (mosty, wiadukty, rurociągi, kominy, jeziora, wody płynące); 3) Po przełożeniu całości danych i uruchomieniu działania systemu, uruchomienie usługi zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego oraz dostęp do powiatowej bazy danych geodezyjnych za pośrednictwem oprogramowania serwerowego WebEWID, stanowiącego komponent Systemu EWID 2007, uruchomienie aplikacji internetowych dedykowanych geodetom, rzeczoznawcom, komornikom, interesantom, oraz w zakresie narad koordynacyjnych; 4) Produkcyjne uruchomienie posiadanych przez Zamawiającego komponentów i modułów Systemu EWID 2007; 5) Uruchomienie usług danych przestrzennych, dotyczących publikowania danych jawnych w sieci Internet w ramach Systemu EWID 2007 oraz uruchomienie usług danych przestrzennych pobierania danych dostępnych bez opłat; 6) Integracja przy wykorzystaniu wewnętrznych usług danych przestrzennych z oprogramowaniem firmy GIAP dedykowanym zagospodarowaniu przestrzennemu (podgląd danych aktualnych egib i mapy zasadniczej); 7) Integracja z systemem finansowo - księgowym w zakresie rejestracji opłat geodezyjnych; 8) Przeprowadzenie szkoleń administratorów i użytkowników na stanowiskach pracy dedykowanych prowadzeniu baz danych obsługiwanych przez System oraz edycji danych gromadzonych w Systemie; 9) Uruchomienie obsługi zintegrowanej bazy danych Systemu na dedykowanych stanowiskach roboczych Wydziału Geodezji i Kartografii oraz Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej; 10) Zapewnienie wsparcia merytorycznego przez okres 90 dni licząc od terminu końcowego bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, polegającego na telefonicznym (ewentualnie mailowym) udzielaniu informacji, wskazówek, wyjaśnień związanych z obsługą Systemu EWID 2007 przez jego użytkowników. 11) Udzielenie gwarancji na okres 36 miesięcy oraz rękojmi na okres 24 miesięcy. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ - „Warunki Techniczne”.
Cpv glowny przedmiot 72311100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp. 2. Zakres usług polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, co w zamówieniu podstawowym i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Warunki świadczenia przyszłej usługi będącej przedmiotem rokowań z Wykonawcą będą obejmowały wymagania nie gorsze niż ustalone względem zamówienia podstawowego. 3. Zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp zostanie udzielone na warunkach określonych w ustawie Pzp w trybie zamówienia z wolnej ręki. 4. Wykonawca przystąpi do wykonania usługi wyłącznie po zawarciu umowy pod warunkiem zaistnienia przesłanek o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego objętego protokołem konieczności, bez uprzedniego zawarcia umowy z Zamawiającym nie uprawnia Wykonawcy do żądania od Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia za wykonanie/ częściowe wykonanie usług.
Okres w dniach 150
Informacje na temat katalogow Uszczegółowienie sekcji II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 1. Termin rozpoczęcia realizacji zadania – od dnia zawarcia umowy. 2. Termin zakończenia realizacji usługi ( z wyłączeniem wsparcia merytorycznego) - wg oferty - od 60 do 150 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 3. Zapewnienie wsparcie merytorycznego przez okres 90 dni licząc od terminu końcowego bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zadanie, którego przedmiotem było: wykonanie migracji/konwersji danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym baz danych ewidencji gruntów i budynków, mapy zasadniczej, ewidencji zamówień i prac geodezyjnych dla jednostki ewidencyjnej, do struktur baz danych zgodnych z obowiązującymi przepisami. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia. 2. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) jedna osoba – Kierownik prac – osoba która posiada uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 276 ze zm), oraz posiadająca doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną pracą obejmującą migrację/konwersję danych geodezyjnych do struktur Systemu EWID 2007, bądź pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru dla takiej usługi, b) przynajmniej jedna osoba – geodeta – osoba z wykształceniem wyższym geodezyjnym, która posiada doświadczenie wynikające z udziału w przeprowadzeniu migracji/konwersji danych geodezyjnych do struktur Systemu EWID 2007, c) przynajmniej jedna osoba – informatyk – osoba z wykształceniem wyższym informatycznym, która posiada doświadczenie wynikające z udziału w przeprowadzeniu migracji/konwersji danych geodezyjnych do struktur Systemu EWID 2007. Uwaga: Przez uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii rozumie się również odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im ważne uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wydane na podstawie odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 220). Organem właściwym do uznawania kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii jest Główny Geodeta Kraju działający na mocy rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 14 grudnia 2016 r.. w sprawie upoważnienia organów do uznawania kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych należących do działów budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo i transport (Dz. U. 2016 r. poz. 2086).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 1. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 2. wykazu usług wykonanych lub wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zakres, którego wskazane zdolności dotyczą. 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym w § 7 ust. 9 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmiany terminu wykonywania zamówienia na skutek wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 2. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 3. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
IV 4 4 data 2020-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny ofertowej brutto. II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 2. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: - w pkt. 9.2.1., 9.2.2. SIWZ należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - w pkt. 9.1.1., 9.3 i 9.4. SIWZ Wykonawcy składają łącznie. W przypadku dokumentu wymaganego w pkt. 9.4.1. SIWZ Zamawiający dopuszcza także przedstawienie jednego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie wystawionego na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III. Uszczegółowienie sekcji IV.2.1. Ogłoszenia - Kryteria oceny ofert 1. Termin realizacji usługi ( z wyłączeniem wsparcia merytorycznego) (T) Wykonawca winien zadeklarować termin realizacji wyrażony w ilości dni kalendarzowych, przy czym termin nie może być krótszy niż 60 dni i dłuższy niż 150 dni od daty podpisania umowy. Brak deklaracji terminu realizacji Formularzu ofertowym bądź jego określenie powyżej 150 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku deklaracji terminu realizacji poniżej 60 dni, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 60 dni, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w ofercie. Oferty otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi (T)= (60dni/Ti – 3/5) x 125 pkt Pi (T) Ilość punktów jakie otrzyma oferta “i” za kryterium “Termin realizacji usługi ( z wyłączeniem wsparcia merytorycznego)” Ti Termin realizacji zadeklarowany w ofercie “i” IV. Klauzula informacyjna dot. RODO zawarta została w pkt. 30 SIWZ.

Criterion

Kryteria Cena (C)
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Termin realizacji usługi ( z wyłączeniem wsparcia merytorycznego) (T)
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)