GuidZP400 |
9eb84e65-4ea0-41ce-a3b9-de8cfa27a55f
|
Biuletyn |
579084-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3
|
Regon |
38087548000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Przędzalniana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
70
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-338
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(42)2567271
|
Zamawiajacy email |
sp29@szkoly.lodz.pl
|
Adres strony url |
https://zs-p3lodz.bip.wikom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zs-p3lodz.bip.wikom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Łodzi 90-338 Łódź, ul. Przędzalniana 70
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
|
Numer referencyjny |
ZSZP.081.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie zastrzega tego prawa.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczy części.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)
Część 1 – urządzenia komputerowe i tablety
Część 2 – drukarki sieciowe i urządzenia wielofunkcyjne
Część 3 – urządzenia do transmisji danych
Część 4 – cyfrowe urządzenia zapisujące obraz/dźwięk/ aparat fotograficzny i akcesoria
Część 5 – urządzenia multimedialne
Część 6 – cyfrowe systemy pomiarowe
CPV:
Główny kod CPV:
30200000-1 urządzenia komputerowe
Pozostałe kody:
30213100-6 komputery przenośne
30213200-7 komputer tablet
30231300-0 monitory ekranowe
30237460-1 klawiatury komputerowe
48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232110-8 drukarki laserowe
42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne
30232100-5 drukarki i plotery
35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe
48823000-3 serwery plików
32420000-3 urządzenia sieciowe
38651000-3 aparaty fotograifczne
38651600-9 kamery cyfrowe
31158100-9 ładowarki do baterii
38650000-6 sprzęt fotograficzny
31224810-3 przedłużacze
32322000-6 urządzenia multimedialne
38652100-1 projektory
35125100-7 czujniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
WYKONAWCA (którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części) NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO, zobowiązany będzie na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają opisane wymagania złożyć: karty katalogowe / specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu / oprogramowania
|
Inne dokumenty niewymienione |
Uwaga podano numerację zgodną z SIWZ, aby łatwiej odnaleźć niniejsze wymagania w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 8 Wykaz oświadczeń lub dokumentów,
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia, a także że oferowane dostawy spełniają opisane wymagania 8.1 Zgodnie z art.
24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy
wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu
oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ
ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z
postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który
zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku
istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o
podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1
SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 8.3
WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni
od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotycząca
przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców, którzy
złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.
24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści
wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 Forma
składanych dokumentów 8.4.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące
wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na
zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w
oryginale. 8.4.2 Pozostałe dokumenty (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.4.1
SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na
którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo
podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.4.3 Dokumenty
sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia
dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.4.4 W przypadku
wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie
elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz
danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę
oświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych
oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności
oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1
ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1
i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności:
1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę;
2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na komponenty nie gorsze niż zaoferowane;
3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta;
4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia;
7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.
8) w przypadku uznania sprzętu za niekwalifikowalny.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
urządzenia komputerowe i tablety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Numeracja zgodna z SIWZ:
17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
P=C+OG
gdzie:
P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części
C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części
OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części
17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:
C = Cmin / Co x 60
gdzie:
Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;
Co – cena badanej oferty w danej części .
Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.
17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %
Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru.
W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:
• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];
• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];
• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);
Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).
17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów.
17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
|
Zalacznik krotki opis |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)
Część 1 – urządzenia komputerowe i tablety
1 Komputer
16 sztuk
2 Monitor 16 sztuk
3 Komputer 1 sztuka
4 Klawiatura 1 sztuka
5 Tablet 24 sztuki
6 Laptop z oprogramowaniem 7 sztuk
7 Pakiet oprogramowania biurowego 34 sztuki
8 Szafka do przechowywania tabletów, laptopów i ich ładowania 1 sztuka
3.2 CPV:
Główny kod CPV:
30200000-1 urządzenia komputerowe
Pozostałe kody:
30213100-6 komputery przenośne
30213200-7 komputer tablet
30231300-0 monitory ekranowe
30237460-1 klawiatury komputerowe
48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232110-8 drukarki laserowe
42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne
30232100-5 drukarki i plotery
35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe
48823000-3 serwery plików
32420000-3 urządzenia sieciowe
38651000-3 aparaty fotograficzne
38651600-9 kamery cyfrowe
31158100-9 ładowarki do baterii
38650000-6 sprzęt fotograficzny
31224810-3 przedłużacze
32322000-6 urządzenia multimedialne
38652100-1 projektory
35125100-7 czujniki
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
drukarki sieciowe i urządzenia wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
kody CPV - jak w części 1 ( patrz pkt V.2 Ogłoszenia)
Numeracja jak w SIWZ:
17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
P=C+OG
gdzie:
P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części
C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części
OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części
17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:
C = Cmin / Co x 60
gdzie:
Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;
Co – cena badanej oferty w danej części .
Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.
17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %
Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru.
W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:
• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];
• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];
• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);
Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).
17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów.
17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach
|
Zalacznik krotki opis |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)
Część 2 – drukarki sieciowe i urządzenia wielofunkcyjne
9 Drukarka 1 sztuka
10 Drukarka 1 sztuka
11 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka
12 Drukarka 3d 1 sztuka
3.2 CPV:
Główny kod CPV:
30200000-1 urządzenia komputerowe
Pozostałe kody:
30213100-6 komputery przenośne
30213200-7 komputer tablet
30231300-0 monitory ekranowe
30237460-1 klawiatury komputerowe
48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232110-8 drukarki laserowe
42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne
30232100-5 drukarki i plotery
35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe
48823000-3 serwery plików
32420000-3 urządzenia sieciowe
38651000-3 aparaty fotograficzne
38651600-9 kamery cyfrowe
31158100-9 ładowarki do baterii
38650000-6 sprzęt fotograficzny
31224810-3 przedłużacze
32322000-6 urządzenia multimedialne
38652100-1 projektory
35125100-7 czujniki
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
urządzenia do transmisji danych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
kody CPV - patrz: pkt V.2 Ogłoszenia
Numeracja jak w SIWZ:
17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
P=C+OG
gdzie:
P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części
C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części
OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części
17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:
C = Cmin / Co x 60
gdzie:
Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;
Co – cena badanej oferty w danej części .
Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.
17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %
Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru.
W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:
• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];
• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];
• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);
Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).
17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów.
17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
|
Zalacznik krotki opis |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)
Część 3 – urządzenia do transmisji danych
13 Zasilacz UPZ 2 sztuki
14 Serwer plików NAS 1 sztuka
15 Punkt dostępowy 1 sztuka
3.2 CPV:
Główny kod CPV:
30200000-1 urządzenia komputerowe
Pozostałe kody:
30213100-6 komputery przenośne
30213200-7 komputer tablet
30231300-0 monitory ekranowe
30237460-1 klawiatury komputerowe
48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232110-8 drukarki laserowe
42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne
30232100-5 drukarki i plotery
35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe
48823000-3 serwery plików
32420000-3 urządzenia sieciowe
38651000-3 aparaty fotograficzne
38651600-9 kamery cyfrowe
31158100-9 ładowarki do baterii
38650000-6 sprzęt fotograficzny
31224810-3 przedłużacze
32322000-6 urządzenia multimedialne
38652100-1 projektory
35125100-7 czujniki
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
cyfrowe urządzenia zapisujące obraz/dźwięk/ aparat fotograficzny i akcesoria
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
kody CPV - patrz pkt V.2 Ogłoszenia
Numeracja zgodna z SIWZ:
17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
P=C+OG
gdzie:
P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części
C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części
OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części
17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:
C = Cmin / Co x 60
gdzie:
Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;
Co – cena badanej oferty w danej części .
Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.
17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %
Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru.
W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:
• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];
• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];
• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);
Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).
17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów.
17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
|
Zalacznik krotki opis |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)
Część 4 – cyfrowe urządzenia zapisujące obraz/dźwięk/ aparat fotograficzny i akcesoria
16 Aparat fotograficzny 1 sztuka
17 Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem 1 sztuka
18 Powerbank 9 sztuk
19 Statyw 1 sztuka
20 Karta pamięci 2 sztuki
21 Listwa zasilająca do komputerów 17 sztuk
22 Listwa zasilająca antyprzepięciowa 2 sztuki
23 Listwa zasilająca antyprzepięciowa 2 sztuki
24 Listwa przepięciowa do zasilacza UPS 2 sztuki
3.2 CPV:
Główny kod CPV:
30200000-1 urządzenia komputerowe
Pozostałe kody:
30213100-6 komputery przenośne
30213200-7 komputer tablet
30231300-0 monitory ekranowe
30237460-1 klawiatury komputerowe
48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232110-8 drukarki laserowe
42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne
30232100-5 drukarki i plotery
35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe
48823000-3 serwery plików
32420000-3 urządzenia sieciowe
38651000-3 aparaty fotograficzne
38651600-9 kamery cyfrowe
31158100-9 ładowarki do baterii
38650000-6 sprzęt fotograficzny
31224810-3 przedłużacze
32322000-6 urządzenia multimedialne
38652100-1 projektory
35125100-7 czujniki
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
urządzenia multimedialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
koody CPV jak w pkt V.2
Numeracja zgodna z SIWZ:
17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
P=C+OG
gdzie:
P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części
C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części
OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części
17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:
C = Cmin / Co x 60
gdzie:
Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;
Co – cena badanej oferty w danej części .
Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.
17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %
Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru.
W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:
• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];
• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];
• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);
Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).
17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów.
17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
|
Zalacznik krotki opis |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)
Część 6 – cyfrowe systemy pomiarowe
25 Tablica interaktywna 1 sztuka
26 Projektor 1 sztuka
27 Magiczny dywan 2 sztuki
28 Moduł bezprzewodowej komunikacji projektora z komputerem 2 sztuki
29 System do zbierania i analizowania odpowiedzi – system, który pozwala na tworzenie sprawdzianów, zarządzanie wynikami, nadzorowanie pracy ucznia 1 zestaw
30 System do zbierania i analizowania odpowiedzi – system, który pozwala na tworzenie sprawdzianów, zarządzanie wynikami, nadzorowanie pracy ucznia 1 zestaw
3.2 CPV:
Główny kod CPV:
30200000-1 urządzenia komputerowe
Pozostałe kody:
30213100-6 komputery przenośne
30213200-7 komputer tablet
30231300-0 monitory ekranowe
30237460-1 klawiatury komputerowe
48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232110-8 drukarki laserowe
42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne
30232100-5 drukarki i plotery
35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe
48823000-3 serwery plików
32420000-3 urządzenia sieciowe
38651000-3 aparaty fotograficzne
38651600-9 kamery cyfrowe
31158100-9 ładowarki do baterii
38650000-6 sprzęt fotograficzny
31224810-3 przedłużacze
32322000-6 urządzenia multimedialne
38652100-1 projektory
35125100-7 czujniki
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
cyfrowe systemy pomiarowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
kody cpv jak w pkt V.2 SIWZ
Numeracja zgodna z SIWZ:
17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:
P=C+OG
gdzie:
P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części
C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części
OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części
17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem:
C = Cmin / Co x 60
gdzie:
Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ;
Co – cena badanej oferty w danej części .
Maksymalnie można uzyskać 60 pkt.
17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 %
Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru.
W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma:
• 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)];
• 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)];
• 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25);
Maksymalnie można uzyskać 40 pkt.
17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części).
17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów.
17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
|
Zalacznik krotki opis |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)
Część 6 – cyfrowe systemy pomiarowe
31 Cyfrowe systemy pomiarowe 3 sztuki
3.2 CPV:
Główny kod CPV:
30200000-1 urządzenia komputerowe
Pozostałe kody:
30213100-6 komputery przenośne
30213200-7 komputer tablet
30231300-0 monitory ekranowe
30237460-1 klawiatury komputerowe
48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232110-8 drukarki laserowe
42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne
30232100-5 drukarki i plotery
35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe
48823000-3 serwery plików
32420000-3 urządzenia sieciowe
38651000-3 aparaty fotograficzne
38651600-9 kamery cyfrowe
31158100-9 ładowarki do baterii
38650000-6 sprzęt fotograficzny
31224810-3 przedłużacze
32322000-6 urządzenia multimedialne
38652100-1 projektory
35125100-7 czujniki
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
|
| |