Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-08-28 23:48:36
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579084-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części)
Część 1 – urządzenia komputerowe i tablety
Część 2 – drukarki sieciowe i urządzenia wielofunkcyjne
Część 3 – urządzenia do transmisji danych
Część 4 – cyfrowe urządzenia zapisujące obraz/dźwięk/ aparat fotograficzny i akcesoria
Część 5 – urządzenia multimedialne
Część 6 – cyfrowe systemy pomiarowe



CPV:
Główny kod CPV:
30200000-1 urządzenia komputerowe
Pozostałe kody:
30213100-6 komputery przenośne
30213200-7 komputer tablet
30231300-0 monitory ekranowe
30237460-1 klawiatury komputerowe
48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232110-8 drukarki laserowe
42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne
30232100-5 drukarki i plotery
35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe
48823000-3 serwery plików
32420000-3 urządzenia sieciowe
38651000-3 aparaty fotograifczne
38651600-9 kamery cyfrowe
31158100-9 ładowarki do baterii
38650000-6 sprzęt fotograficzny
31224810-3 przedłużacze
32322000-6 urządzenia multimedialne
38652100-1 projektory
35125100-7 czujniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9eb84e65-4ea0-41ce-a3b9-de8cfa27a55f
Biuletyn 579084-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3
Regon 38087548000000
Zamawiajacy adres ulica Przędzalniana
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-338
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48(42)2567271
Zamawiajacy email sp29@szkoly.lodz.pl
Adres strony url https://zs-p3lodz.bip.wikom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zs-p3lodz.bip.wikom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3 w Łodzi 90-338 Łódź, ul. Przędzalniana 70
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Numer referencyjny ZSZP.081.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie zastrzega tego prawa.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczy części.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części) Część 1 – urządzenia komputerowe i tablety Część 2 – drukarki sieciowe i urządzenia wielofunkcyjne Część 3 – urządzenia do transmisji danych Część 4 – cyfrowe urządzenia zapisujące obraz/dźwięk/ aparat fotograficzny i akcesoria Część 5 – urządzenia multimedialne Część 6 – cyfrowe systemy pomiarowe CPV: Główny kod CPV: 30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne 30213200-7 komputer tablet 30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne 30232100-5 drukarki i plotery 35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików 32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograifczne 38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii 38650000-6 sprzęt fotograficzny 31224810-3 przedłużacze 32322000-6 urządzenia multimedialne 38652100-1 projektory 35125100-7 czujniki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci WYKONAWCA (którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części) NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO, zobowiązany będzie na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają opisane wymagania złożyć: karty katalogowe / specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu / oprogramowania
Inne dokumenty niewymienione Uwaga podano numerację zgodną z SIWZ, aby łatwiej odnaleźć niniejsze wymagania w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 8 Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, a także że oferowane dostawy spełniają opisane wymagania 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 Forma składanych dokumentów 8.4.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 8.4.2 Pozostałe dokumenty (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.4.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.4.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.4.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: 1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę; 2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na komponenty nie gorsze niż zaoferowane; 3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; 7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp. 8) w przypadku uznania sprzętu za niekwalifikowalny.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa urządzenia komputerowe i tablety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Numeracja zgodna z SIWZ: 17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru: P=C+OG gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: C = Cmin / Co x 60 gdzie: Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ; Co – cena badanej oferty w danej części . Maksymalnie można uzyskać 60 pkt. 17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 % Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma: • 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)]; • 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)]; • 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25); Maksymalnie można uzyskać 40 pkt. 17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części). 17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części) Część 1 – urządzenia komputerowe i tablety 1 Komputer 16 sztuk 2 Monitor 16 sztuk 3 Komputer 1 sztuka 4 Klawiatura 1 sztuka 5 Tablet 24 sztuki 6 Laptop z oprogramowaniem 7 sztuk 7 Pakiet oprogramowania biurowego 34 sztuki 8 Szafka do przechowywania tabletów, laptopów i ich ładowania 1 sztuka 3.2 CPV: Główny kod CPV: 30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne 30213200-7 komputer tablet 30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne 30232100-5 drukarki i plotery 35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików 32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne 38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii 38650000-6 sprzęt fotograficzny 31224810-3 przedłużacze 32322000-6 urządzenia multimedialne 38652100-1 projektory 35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. 3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa drukarki sieciowe i urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe kody CPV - jak w części 1 ( patrz pkt V.2 Ogłoszenia) Numeracja jak w SIWZ: 17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru: P=C+OG gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: C = Cmin / Co x 60 gdzie: Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ; Co – cena badanej oferty w danej części . Maksymalnie można uzyskać 60 pkt. 17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 % Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma: • 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)]; • 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)]; • 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25); Maksymalnie można uzyskać 40 pkt. 17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części). 17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części) Część 2 – drukarki sieciowe i urządzenia wielofunkcyjne 9 Drukarka 1 sztuka 10 Drukarka 1 sztuka 11 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka 12 Drukarka 3d 1 sztuka 3.2 CPV: Główny kod CPV: 30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne 30213200-7 komputer tablet 30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne 30232100-5 drukarki i plotery 35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików 32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne 38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii 38650000-6 sprzęt fotograficzny 31224810-3 przedłużacze 32322000-6 urządzenia multimedialne 38652100-1 projektory 35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. 3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa urządzenia do transmisji danych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe kody CPV - patrz: pkt V.2 Ogłoszenia Numeracja jak w SIWZ: 17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru: P=C+OG gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: C = Cmin / Co x 60 gdzie: Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ; Co – cena badanej oferty w danej części . Maksymalnie można uzyskać 60 pkt. 17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 % Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma: • 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)]; • 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)]; • 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25); Maksymalnie można uzyskać 40 pkt. 17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części). 17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części) Część 3 – urządzenia do transmisji danych 13 Zasilacz UPZ 2 sztuki 14 Serwer plików NAS 1 sztuka 15 Punkt dostępowy 1 sztuka 3.2 CPV: Główny kod CPV: 30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne 30213200-7 komputer tablet 30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne 30232100-5 drukarki i plotery 35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików 32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne 38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii 38650000-6 sprzęt fotograficzny 31224810-3 przedłużacze 32322000-6 urządzenia multimedialne 38652100-1 projektory 35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. 3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa cyfrowe urządzenia zapisujące obraz/dźwięk/ aparat fotograficzny i akcesoria
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe kody CPV - patrz pkt V.2 Ogłoszenia Numeracja zgodna z SIWZ: 17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru: P=C+OG gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: C = Cmin / Co x 60 gdzie: Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ; Co – cena badanej oferty w danej części . Maksymalnie można uzyskać 60 pkt. 17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 % Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma: • 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)]; • 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)]; • 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25); Maksymalnie można uzyskać 40 pkt. 17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części). 17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części) Część 4 – cyfrowe urządzenia zapisujące obraz/dźwięk/ aparat fotograficzny i akcesoria 16 Aparat fotograficzny 1 sztuka 17 Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem 1 sztuka 18 Powerbank 9 sztuk 19 Statyw 1 sztuka 20 Karta pamięci 2 sztuki 21 Listwa zasilająca do komputerów 17 sztuk 22 Listwa zasilająca antyprzepięciowa 2 sztuki 23 Listwa zasilająca antyprzepięciowa 2 sztuki 24 Listwa przepięciowa do zasilacza UPS 2 sztuki 3.2 CPV: Główny kod CPV: 30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne 30213200-7 komputer tablet 30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne 30232100-5 drukarki i plotery 35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików 32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne 38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii 38650000-6 sprzęt fotograficzny 31224810-3 przedłużacze 32322000-6 urządzenia multimedialne 38652100-1 projektory 35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. 3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa urządzenia multimedialne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe koody CPV jak w pkt V.2 Numeracja zgodna z SIWZ: 17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru: P=C+OG gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: C = Cmin / Co x 60 gdzie: Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ; Co – cena badanej oferty w danej części . Maksymalnie można uzyskać 60 pkt. 17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 % Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma: • 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)]; • 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)]; • 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25); Maksymalnie można uzyskać 40 pkt. 17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części). 17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części) Część 6 – cyfrowe systemy pomiarowe 25 Tablica interaktywna 1 sztuka 26 Projektor 1 sztuka 27 Magiczny dywan 2 sztuki 28 Moduł bezprzewodowej komunikacji projektora z komputerem 2 sztuki 29 System do zbierania i analizowania odpowiedzi – system, który pozwala na tworzenie sprawdzianów, zarządzanie wynikami, nadzorowanie pracy ucznia 1 zestaw 30 System do zbierania i analizowania odpowiedzi – system, który pozwala na tworzenie sprawdzianów, zarządzanie wynikami, nadzorowanie pracy ucznia 1 zestaw 3.2 CPV: Główny kod CPV: 30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne 30213200-7 komputer tablet 30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne 30232100-5 drukarki i plotery 35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików 32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne 38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii 38650000-6 sprzęt fotograficzny 31224810-3 przedłużacze 32322000-6 urządzenia multimedialne 38652100-1 projektory 35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. 3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa cyfrowe systemy pomiarowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe kody cpv jak w pkt V.2 SIWZ Numeracja zgodna z SIWZ: 17.1 Oferta wykonawcy ( w każdej części odrębnie) zamówienia otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru: P=C+OG gdzie: P – ilość punktów przyznana ofercie badanej w danej części C – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Cena w danej części OG – ilość punktów przyznana ofercie badanej w kryterium Okres gwarancji w danej części 17.1.1 Cena (C) – waga 60 %. Ocena ofert dokonana zostanie zgodnie ze wzorem: C = Cmin / Co x 60 gdzie: Cmin – najniższa oferowana cena ofertowa w danej części ; Co – cena badanej oferty w danej części . Maksymalnie można uzyskać 60 pkt. 17.1.2 Okres gwarancji (OG) – 40 % Minimalny okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące ( poz. 2,4-24, 28-31), 36 miesięcy, ( poz. 25, 26, 27), 60 miesięcy (dot. całego urządzenia o jakim mowa w poz. 25 z zastrzeżeniem, że: lampy muszą mieć żywotność co najmniej 6000 godzin w trybie eco i gwarancja umożliwia 3-krotną wymianę lampy) od daty odbioru. W przypadku wydłużenia ww. okresów o kolejne miesiące Wykonawca otrzyma: • 6 miesięcy – 5 pkt {łącznie: 30 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 42 miesiące ( poz. 25 , 26 i 27) , 66 miesięcy (poz. 25)]; • 12 miesięcy – 15 pkt [(łącznie: 32 miesiące ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 48 miesięcy (poz. 25 , 26 i 27) , 72 miesiące (poz. 25)]; • 24 miesiące - 40 pkt [(łącznie: 48 miesięcy ( poz. 2,4- 24, 28 – 31) i 60 miesięcy ( poz. 25 , 26 i 27) , 84 miesiące (poz. 25); Maksymalnie można uzyskać 40 pkt. 17.2 Ocena kryterium „Okres gwarancji” nastąpi na podstawie ilości zadeklarowanych miesięcy dodatkowej gwarancji wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym ( w danej części). 17.3 Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów na podstawie ww. kryteriów. 17.4 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w danej części z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa TIK w ramach projektu: „Liczyć, Badać, Poznać Świat - wsparcie szkoły podstawowej nr 29 w Łodzi”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego. (5 części) Część 6 – cyfrowe systemy pomiarowe 31 Cyfrowe systemy pomiarowe 3 sztuki 3.2 CPV: Główny kod CPV: 30200000-1 urządzenia komputerowe Pozostałe kody: 30213100-6 komputery przenośne 30213200-7 komputer tablet 30231300-0 monitory ekranowe 30237460-1 klawiatury komputerowe 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30232110-8 drukarki laserowe 42962000-7 urządzenia drukujące i graficzne 30232100-5 drukarki i plotery 35100000-5 urządzenia awaryjne i sieciowe 48823000-3 serwery plików 32420000-3 urządzenia sieciowe 38651000-3 aparaty fotograficzne 38651600-9 kamery cyfrowe 31158100-9 ładowarki do baterii 38650000-6 sprzęt fotograficzny 31224810-3 przedłużacze 32322000-6 urządzenia multimedialne 38652100-1 projektory 35125100-7 czujniki 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia ( wraz z załącznikiem tj Załącznikiem 2a), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy. 3.4 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części.
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria przedłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)