Dostawy środków dezynfekcyjnych

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-09 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Pionki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578660-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 240000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, które podzielono na 9 części: zadanie nr 1: Preparaty do dezynfekcji i mycia skóry, zadanie nr 2: Preparaty do ran i błon śluzowych, zadanie nr 3: Preparaty do dezynfekcji i mycia narzędzi, zadanie nr 4: Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w automatycznej myjni CHOYANG CYW-100, zadanie nr 5: Preparaty do dezynfekcji powierzchni, zadanie nr 6: Dezynfekcja powierzchni, zadanie nr 7: Preparaty do powierzchni o działaniu sporobójczym, zadanie nr 8: Preparat bezalkoholowy do szybkiej dezynfekcji, zadanie nr 9: Roztwory do płukania ran. Szczegółowy zakres przedmiotowy i ilościowy, w tym wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia określają załączniki: formularze asortymentowo-cenowe przedmiotu zamówienia (zał.2 – zad.1-9) oraz wzór umowy (zał. 3).
Wykonawca oferuje wyłącznie przedmiot zamówienia spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym m.in.:
- w ustawie z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (t. j.: Dz. U. 2018, poz.2231 ze zm.)
- w ustawie z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t. j.: Dz. U. 2020 poz.944),
- w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j.: Dz. U. 2020, poz.186),
z uwzględnieniem w szczególności wymagań w zakresie jakości, skuteczności i bezpieczeństwa stosowania.
Produkty składające się na przedmiot zamówienia muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w działalności leczniczej podmiotów leczniczych zgodnie z przeznaczeniem i przepisami prawa - odpowiednio dla danej kategorii produktów/ ich klasyfikacji - w tym pozwolenie na obrót, odpowiedni atest, świadectwo bądź certyfikat.
Muszą to być preparaty spełniające wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego oraz wymagania jakościowe.
Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, nie posiadający wad i nie obciążony prawami osób trzecich.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 149334e7-0d6a-4c24-b58a-15a306c71304
Biuletyn 578660-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 67014001500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Pionki
Zamawiajacy kod pocztowy 26-670
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 486 121 866
Zamawiajacy fax 486 121 381
Zamawiajacy email e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl
Adres strony url https://spzzozpionki.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spzzozpionki.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w postaci papierowej i opatrzona własnoręcznym podpisem oraz złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017r., poz.1481 oraz z 2018r. poz.106, 138, 650 i 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, Budynek Dyrekcji SPZZOZ w Pionkach, piętro I, pokój: sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy środków dezynfekcyjnych
Numer referencyjny SPZZOZ-ZP-30/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, które podzielono na 9 części: zadanie nr 1: Preparaty do dezynfekcji i mycia skóry, zadanie nr 2: Preparaty do ran i błon śluzowych, zadanie nr 3: Preparaty do dezynfekcji i mycia narzędzi, zadanie nr 4: Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w automatycznej myjni CHOYANG CYW-100, zadanie nr 5: Preparaty do dezynfekcji powierzchni, zadanie nr 6: Dezynfekcja powierzchni, zadanie nr 7: Preparaty do powierzchni o działaniu sporobójczym, zadanie nr 8: Preparat bezalkoholowy do szybkiej dezynfekcji, zadanie nr 9: Roztwory do płukania ran. Szczegółowy zakres przedmiotowy i ilościowy, w tym wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia określają załączniki: formularze asortymentowo-cenowe przedmiotu zamówienia (zał.2 – zad.1-9) oraz wzór umowy (zał. 3). Wykonawca oferuje wyłącznie przedmiot zamówienia spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym m.in.: - w ustawie z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (t. j.: Dz. U. 2018, poz.2231 ze zm.) - w ustawie z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t. j.: Dz. U. 2020 poz.944), - w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j.: Dz. U. 2020, poz.186), z uwzględnieniem w szczególności wymagań w zakresie jakości, skuteczności i bezpieczeństwa stosowania. Produkty składające się na przedmiot zamówienia muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w działalności leczniczej podmiotów leczniczych zgodnie z przeznaczeniem i przepisami prawa - odpowiednio dla danej kategorii produktów/ ich klasyfikacji - w tym pozwolenie na obrót, odpowiedni atest, świadectwo bądź certyfikat. Muszą to być preparaty spełniające wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego oraz wymagania jakościowe. Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, nie posiadający wad i nie obciążony prawami osób trzecich.
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy - zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy PZP
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy - zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy PZP
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy - zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy PZP
Inne dokumenty niewymienione WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU / BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA/ SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY OKREŚLONYCH WYMAGAŃ 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy Pzp, w związku z czym najpierw zbada, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz czy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a następnie dokona badania i oceny ofert. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców – potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia: a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 4 do SIWZ, b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 5 SIWZ, c) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 6 do SIWZ. UWAGA: Wykonawca ma obowiązek załączyć w/w dokumenty do oferty. 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców dla potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy określonych wymagań: a) Oświadczenie wskazane w treści FORMULARZA OFERTY stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wykonawca w treści oferty zobowiązuje się do okazania aktualnych dokumentów, potwierdzających wskazane wyżej wymagania dla przedmiotu zamówienia, na każdą prośbę zamawiającego. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt.2 a), b) i c) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdzają one spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Oświadczenia składane są w oryginale. 6. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 – wzór oświadczenia określa załącznik nr 7 do SIWZ. Uwaga: Oświadczenie składane jest w oryginale.  W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawcy składają wskazane wyżej dokumenty (za wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w pkt.8) wraz z ofertą – zamawiający nie stosuje procedury odwróconej. INNE WYMAGANE DOKUMENTY- na etapie składania ofert: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty – wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy przedmiotu zamówienia – w zakresie zadania/ zadań którego/ których dotyczy oferta - wzór formularza określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/ – tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. • W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzory oświadczeń i formularzy zamawiający udostępnia jako załączniki do SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu,  z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw do wykluczenia,  zamawiający obligatoryjnie wyklucza wykonawcę z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Pzp;  podstawy wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.5 Pzp: Tak. Zamawiający przewiduje zastosowanie fakultatywnej podstawy wykluczenia, o której mowa w art.24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp. b) spełniają warunki udziału w postępowaniu. UREGULOWANIA DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka cywilna): • Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, • uregulowania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, • jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
IV IstotnePostanowienia Zamawiający wymaga od wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
IV 4 14 nie dotyczy - nie wymaga się
IV 4 4 data 2020-09-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie nr 1: Preparaty do dezynfekcji i mycia skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Preparaty do dezynfekcji i mycia skóry
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie nr 2: Preparaty do ran i błon śluzowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Preparaty do ran i błon śluzowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie nr 3: Preparaty do dezynfekcji i mycia narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Preparaty do dezynfekcji i mycia narzędzi
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie nr 4: Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w automatycznej myjni CHOYANG CYW-100
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich w automatycznej myjni CHOYANG CYW-100
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zadanie nr 5: Preparaty do dezynfekcji powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Preparaty do dezynfekcji powierzchni
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa zadanie nr 6: Dezynfekcja powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dezynfekcja powierzchni
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa zadanie nr 7: Preparaty do powierzchni o działaniu sporobójczym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Preparaty do powierzchni o działaniu sporobójczym
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa zadanie nr 8: Preparat bezalkoholowy do szybkiej dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Preparat bezalkoholowy do szybkiej dezynfekcji
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa zadanie nr 9: Roztwory do płukania ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis zadanie nr 9: Roztwory do płukania ran
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)