GuidZP400 |
ed2b2c95-5483-4a4c-bf76-e0dd981ef823
|
Biuletyn |
579064-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
|
Regon |
38719130000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kanonicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-002
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 421 68 48 wew. 624
|
Zamawiajacy fax |
12 421 68 48 wew. 624
|
Zamawiajacy email |
zp@upjp2.edu.pl
|
Adres strony url |
www.upjp2.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Skonsolidowany Plan Rozwoju UPJPII, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr Umowy POWR.03.05.00-00-Z104/17/00.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://oldwww.upjp2.edu.pl/wszystkie_zp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście , lub za ośrednictwem operatora pocztowego/kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31-069 Krakow, ul. Bernardyńska 3 Biuro Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji oprogramowania w ramach realizowanego projektu, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia, dla UPZP.PN.240.20 - 28JP II w Krakowie.
|
Numer referencyjny |
ZP.PN. 240.20 - 28
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy licencji oprogramowania w ramach realizowanego projektu, odpowiednio w odniesieniu od jednej do pięciu części zamówienia, dla UPJP II w Krakowie:
1.1. Część 1 – 4 x Oprogramowanie do tworzenia multimedialnych materiałów edukacyjnych (licencja dla instytucji edukacyjnych)
1.2. Część 2 – 40 x Pakiet oprogramowania graficznego do pracy przy grafice wektorowej, edycji zdjęć i stron internetowych. Oprogramowanie na licencji edukacyjnej (niekomercyjnej) dla instytucji akademickich
1.3. Część 3 - 15 x– profesjonalny program do modelowania 3D: licencja edukacyjna
1.4. Część 4 - 10 x – zintegrowany pakiet oprogramowania do montażu, kompozytowania 2D/3D, korekcji koloru i postprodukcji audio.
1.5. Część 5 - 4 x Pakiet aplikacji profesjonalnych dla sektora edukacji dla systemu Mac
|
Cpv glowny przedmiot |
48520000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do maksymalnie 10 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, przy zachowaniu niezmiennej ceny, w przypadku:
1.1 zmiany terminu realizacji zamówienia z niezawinionych przez Strony przyczyn spowodowanych przez tzw. „siłę wyższą” w rozumieniu § 7;
1.2 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, z wyjątkiem przepisów wpływających na wysokość ceny brutto;
1.3 zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w procesie realizacji zamówienia) – ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego;
2. W czasie obowiązywania zawartej z wyłonionym Wykonawcą umowy wysokość maksymalnego wynagrodzenia ulegnie zmianie w drodze pisemnego aneksu w przypadku:
2.1 ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych wykonanych dostaw stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT;
2.2 ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity: Dz. U. 2017, poz. 847) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany wysokości minimalnego wynagrodzeniu za pracę;
2.3 ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (tekst jednolity: Dz. U. 2019 r., poz. 300 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2018, poz. 1510 z późn. zm.) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmian ww. zasad lub wysokości stawek składek.
2.4 zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t. j. Dz. U. 2018 poz. 2215 ze zm.) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu zmiany postanowień umowy o prowadzenie pracowniczego zawartej przez Wykonawcę z instytucją finansową zarządzającą PPK, dotyczących ww. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
|
IV 4 4 data |
2020-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do tworzenia multimedialnych materiałów edukacyjnych (licencja dla instytucji edukacyjnych)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48520000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem i ilościami określonymi w SIWZ Załącznik A
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet oprogramowania graficznego do pracy przy grafice wektorowej, edycji zdjęć i stron internetowych. Oprogramowanie na licencji edukacyjnej (niekomercyjnej) dla instytucji akademickich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48520000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem i ilościami określonymi w SIWZ Załącznik A
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
profesjonalny program do modelowania 3D: licencja edukacyjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48520000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem i ilościami określonymi w SIWZ Załącznik A
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zintegrowany pakiet oprogramowania do montażu, kompozytowania 2D/3D, korekcji koloru i postprodukcji audio.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48520000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem i ilościami określonymi w SIWZ Załącznik A
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet aplikacji profesjonalnych dla sektora edukacji dla systemu Mac
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48520000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z opisem i ilościami określonymi w SIWZ Załącznik A
|
| |