GuidZP400 |
4947aecb-2ba2-4077-9efc-6556e02fb22b
|
Biuletyn |
579058-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Wrocławska
|
Regon |
55181193009000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 202 182,32
|
Zamawiajacy fax |
713 202 143
|
Zamawiajacy email |
bzp@pwr.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pwr.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.pwr.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.pwr.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
p
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5 pok. 409, 50-370 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi konserwacji i serwisu systemów alarmowych przeciwpożarowych w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu i w Szklarskiej Porębie
|
Numer referencyjny |
AC/BZP/242-195/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są Usługi konserwacji i serwisu systemów alarmowych przeciwpożarowych
w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu i w Szklarskiej Porębie.
Zakres usług:
a) stała konserwacja systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania;
b) serwis systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania;
c) instruktaż - pakiet 30 usług operatorskich obejmujących prezentację i omówienie działania systemu z poziomu centrali, na wypadek zmiany pracowników obsługi, do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy.
2. Wykaz instalacji urządzeń przeciwpożarowych systemów sygnalizacji pożaru, oddymiania oraz DSO w obiektach Politechniki Wrocławskiej zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ, zakres czynności wchodzących w zakres konserwacji oraz częstotliwość prowadzonych prac - zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
3. Kod CPV: 31625000-3 Alarmy przeciwpożarowe
|
Cpv glowny przedmiot |
31625000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 uPzp
(do 10 % zamówienia podstawowego) polegających na powtórzeniu usług zgodnie z przedmiotem zamówienia (w zakresie zbieżnym z kodami CPV zamówienia podstawowego) oraz na warunkach umownych zbliżonych do zastosowanych w zamówieniu podstawowym
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) należycie zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
min. 1 usługę konserwacji i serwisu w przeciągu roku, dla jednego zamawiającego (podmiotu), na min. 6 niezależnych obiektów budowlanych, w których występują System sygnalizacji pożaru i Dźwiękowy system ostrzegania w każdym z tych obiektów.
b) dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia CNBOP w zakresie konserwacji systemów Sygnalizacji Pożaru i dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do konserwacji Dźwiękowych systemów ostrzegawczych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
2) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1) powyżej.
3) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
2) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykonanie usług na rzecz Zamawiającego również wymaga załączenie referencji.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ
Wypełniona i podpisana Kalkulacja cenowa - Załącznik nr 3 do SIWZ;
(jeżeli dotyczy) Dokument, w szczególności Zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów
(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|