Usługi konserwacji i serwisu systemów alarmowych przeciwpożarowych w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu i w Szklarskiej Porębie

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-07 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579058-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316250003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są Usługi konserwacji i serwisu systemów alarmowych przeciwpożarowych
w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu i w Szklarskiej Porębie.
Zakres usług:
a) stała konserwacja systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania;
b) serwis systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania;
c) instruktaż - pakiet 30 usług operatorskich obejmujących prezentację i omówienie działania systemu z poziomu centrali, na wypadek zmiany pracowników obsługi, do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy.
2. Wykaz instalacji urządzeń przeciwpożarowych systemów sygnalizacji pożaru, oddymiania oraz DSO w obiektach Politechniki Wrocławskiej zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ, zakres czynności wchodzących w zakres konserwacji oraz częstotliwość prowadzonych prac - zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
3. Kod CPV: 31625000-3 Alarmy przeciwpożarowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4947aecb-2ba2-4077-9efc-6556e02fb22b
Biuletyn 579058-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url www.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny p
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5 pok. 409, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Usługi konserwacji i serwisu systemów alarmowych przeciwpożarowych w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu i w Szklarskiej Porębie
Numer referencyjny AC/BZP/242-195/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są Usługi konserwacji i serwisu systemów alarmowych przeciwpożarowych w obiektach Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu i w Szklarskiej Porębie. Zakres usług: a) stała konserwacja systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania; b) serwis systemów sygnalizacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, systemów automatycznego gaszenia i dźwiękowych systemów ostrzegania; c) instruktaż - pakiet 30 usług operatorskich obejmujących prezentację i omówienie działania systemu z poziomu centrali, na wypadek zmiany pracowników obsługi, do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy. 2. Wykaz instalacji urządzeń przeciwpożarowych systemów sygnalizacji pożaru, oddymiania oraz DSO w obiektach Politechniki Wrocławskiej zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ, zakres czynności wchodzących w zakres konserwacji oraz częstotliwość prowadzonych prac - zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy. 3. Kod CPV: 31625000-3 Alarmy przeciwpożarowe
Cpv glowny przedmiot 31625000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 uPzp (do 10 % zamówienia podstawowego) polegających na powtórzeniu usług zgodnie z przedmiotem zamówienia (w zakresie zbieżnym z kodami CPV zamówienia podstawowego) oraz na warunkach umownych zbliżonych do zastosowanych w zamówieniu podstawowym
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: a) należycie zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: min. 1 usługę konserwacji i serwisu w przeciągu roku, dla jednego zamawiającego (podmiotu), na min. 6 niezależnych obiektów budowlanych, w których występują System sygnalizacji pożaru i Dźwiękowy system ostrzegania w każdym z tych obiektów. b) dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia CNBOP w zakresie konserwacji systemów Sygnalizacji Pożaru i dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do konserwacji Dźwiękowych systemów ostrzegawczych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. 2) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1) powyżej. 3) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 2) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykonanie usług na rzecz Zamawiającego również wymaga załączenie referencji. 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione  Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ  Wypełniona i podpisana Kalkulacja cenowa - Załącznik nr 3 do SIWZ;  (jeżeli dotyczy) Dokument, w szczególności Zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów  (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dostepność części zamiennych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria czas reakcji na zgłoszenie awarii
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)