Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań

Data publikacji 2020-08-28
Data zakończenia 2020-09-07 00:00:00
Instytucja Gmina Łęczna
Miejscowość Łęczna
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Wyroby włókiennicze,
  • Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578937-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 395100008, 395000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań:
1) Zadanie 1 - Regał magazynowy głębokość 50 cm/wysokość 200 cm – 13 szt., Regał magazynowy głębokość 50 cm/wysokość 250 cm – 16 szt.
2) Zadanie 2 - Szafa ubraniowa z ławeczką (4 moduły) – 5 szt., Szafa ubraniowa z ławeczką (2 moduły) – 1 szt., Szafa ubraniowa bez ławeczki (4 moduły) – 8 szt., Szafa ubraniowa bez ławeczki (2 moduły) – 3 szt., Szafa do archiwum – 1 szt., Szafa na fartuchy – 1 szt.,
3) Zadanie 3 – Łóżko długość 200 cm/szerokość 90 cm – 4 szt.,
4) Zadanie 4 – Biurko 100x60 cm. z kontenerem – 1 szt., Biurko 120x60 cm z kontenerem – 6 szt., Biurko 160x70 cm z kontenerem – 1 szt., Biurko 160x70 cm z kontenerem, podstawką na komputer stacjonarny, półką na klawiaturę i nadstawką pod monitor – 1 szt.,
5) Zadanie 5 - Dwudrzwiowa szafa ubraniowa z szufladami – 3 szt., Komoda 160 2 Drzwi + 4 Szuflady – 2 szt., Komoda 140 6 szuflad – 1 szt., Komoda 120 8 szuflad – 2 szt., Komoda 90 – 1 szt., Szafka nocna – 6 szt., Stojący wieszak na ubrania – 1 szt., Stolik/szafka pod ksero – 1 szt.,
6) Zadanie 6 - Sofa narożna 5-osobowa – 1 szt.,
7) Zadanie 7 - Stolik kawowy – 2 szt., Stół okrągły na metalowej podstawie – 2 szt.,
8) Zadanie 8 - Stół do sali wielofunkcyjnej – 2 szt.,
9) Zadanie 9 - Stół okrągły z białym blatem – 80 cm. – 4 szt., Stół okrągły z białym blatem – 100 cm. – 8 szt.,
10) Zadanie 10 - Krzesło metalowe – 8 szt.,
11) Zadanie 11 – Krzesło do mieszkań treningowych białe – 8 szt., Krzesło do jadalni jasno niebieskie – 10 szt.,
12) Zadanie 12 - Krzesło do sali wielofunkcyjnej – 10 szt.,
13) Zadanie 13 – Fotel – 2 szt., Sofa dwuosobowa – 4 szt.,
14) Zadanie 14 - Stół roboczy – 6 szt.,
15) Zadanie 15 - Fotel biurowy – 5 szt.,
16) Zadanie 16 - Szafka do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Szafa do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Biurko do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Stół do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt..
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
3. Dostarczone przez Wykonawców meble muszą posiadać wszystkie niezbędne elementy i akcesoria potrzebne do ich złożenia przez Zamawiającego.
4. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określa projekt umowy. Dokładne zapoznanie się z projektem umowy jest konieczne dla właściwego przygotowania oferty.
5. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie).
6. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
7. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
8. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku spichlerza w Podzamczu na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.2 Infrastruktura usług społecznych. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, budżetu Państwa, budżetu Gminy Łęczna oraz środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8fabfd22-3fe9-45f5-a1d1-8c0137d4f880
Biuletyn 578937-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Łęczna
Regon 43102005500000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Łęczna
Zamawiajacy kod pocztowy 21-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 535 86 00,
Zamawiajacy fax 81 752 02 42
Zamawiajacy email info@um.leczna.pl,
Adres strony url www.leczna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 8. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku spichlerza w Podzamczu na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.2 Infrastruktura usług społecznych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umleczna.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21 - 010 Łęczna, pok. nr 8
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Numer referencyjny IRG.271.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 16
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań: 1) Zadanie 1 - Regał magazynowy głębokość 50 cm/wysokość 200 cm – 13 szt., Regał magazynowy głębokość 50 cm/wysokość 250 cm – 16 szt. 2) Zadanie 2 - Szafa ubraniowa z ławeczką (4 moduły) – 5 szt., Szafa ubraniowa z ławeczką (2 moduły) – 1 szt., Szafa ubraniowa bez ławeczki (4 moduły) – 8 szt., Szafa ubraniowa bez ławeczki (2 moduły) – 3 szt., Szafa do archiwum – 1 szt., Szafa na fartuchy – 1 szt., 3) Zadanie 3 – Łóżko długość 200 cm/szerokość 90 cm – 4 szt., 4) Zadanie 4 – Biurko 100x60 cm. z kontenerem – 1 szt., Biurko 120x60 cm z kontenerem – 6 szt., Biurko 160x70 cm z kontenerem – 1 szt., Biurko 160x70 cm z kontenerem, podstawką na komputer stacjonarny, półką na klawiaturę i nadstawką pod monitor – 1 szt., 5) Zadanie 5 - Dwudrzwiowa szafa ubraniowa z szufladami – 3 szt., Komoda 160 2 Drzwi + 4 Szuflady – 2 szt., Komoda 140 6 szuflad – 1 szt., Komoda 120 8 szuflad – 2 szt., Komoda 90 – 1 szt., Szafka nocna – 6 szt., Stojący wieszak na ubrania – 1 szt., Stolik/szafka pod ksero – 1 szt., 6) Zadanie 6 - Sofa narożna 5-osobowa – 1 szt., 7) Zadanie 7 - Stolik kawowy – 2 szt., Stół okrągły na metalowej podstawie – 2 szt., 8) Zadanie 8 - Stół do sali wielofunkcyjnej – 2 szt., 9) Zadanie 9 - Stół okrągły z białym blatem – 80 cm. – 4 szt., Stół okrągły z białym blatem – 100 cm. – 8 szt., 10) Zadanie 10 - Krzesło metalowe – 8 szt., 11) Zadanie 11 – Krzesło do mieszkań treningowych białe – 8 szt., Krzesło do jadalni jasno niebieskie – 10 szt., 12) Zadanie 12 - Krzesło do sali wielofunkcyjnej – 10 szt., 13) Zadanie 13 – Fotel – 2 szt., Sofa dwuosobowa – 4 szt., 14) Zadanie 14 - Stół roboczy – 6 szt., 15) Zadanie 15 - Fotel biurowy – 5 szt., 16) Zadanie 16 - Szafka do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Szafa do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Biurko do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Stół do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt.. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Dostarczone przez Wykonawców meble muszą posiadać wszystkie niezbędne elementy i akcesoria potrzebne do ich złożenia przez Zamawiającego. 4. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określa projekt umowy. Dokładne zapoznanie się z projektem umowy jest konieczne dla właściwego przygotowania oferty. 5. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 6. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. 7. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 8. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku spichlerza w Podzamczu na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.2 Infrastruktura usług społecznych. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, budżetu Państwa, budżetu Gminy Łęczna oraz środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia do dnia 16.11.2020r., (skrócenie terminu do dnia 30.10.2020r. będzie dodatkowo punktowane przy ocenie ofert)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 1 - Regał magazynowy głębokość 50 cm/wysokość 200 cm – 13 szt., Regał magazynowy głębokość 50 cm/wysokość 250 cm – 16 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zadanie 2 - Szafa ubraniowa z ławeczką (4 moduły) – 5 szt., Szafa ubraniowa z ławeczką (2 moduły) – 1 szt., Szafa ubraniowa bez ławeczki (4 moduły) – 8 szt., Szafa ubraniowa bez ławeczki (2 moduły) – 3 szt., Szafa do archiwum – 1 szt., Szafa na fartuchy – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 3 – Łóżko długość 200 cm/szerokość 90 cm – 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 4 – Biurko 100x60 cm. z kontenerem – 1 szt., Biurko 120x60 cm z kontenerem – 6 szt., Biurko 160x70 cm z kontenerem – 1 szt., Biurko 160x70 cm z kontenerem, podstawką na komputer stacjonarny, półką na klawiaturę i nadstawką pod monitor – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 5 - Dwudrzwiowa szafa ubraniowa z szufladami – 3 szt., Komoda 160 2 Drzwi + 4 Szuflady – 2 szt., Komoda 140 6 szuflad – 1 szt., Komoda 120 8 szuflad – 2 szt., Komoda 90 – 1 szt., Szafka nocna – 6 szt., Stojący wieszak na ubrania – 1 szt., Stolik/szafka pod ksero – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 6 - Sofa narożna 5-osobowa – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 7 - Stolik kawowy – 2 szt., Stół okrągły na metalowej podstawie – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 8 - Stół do sali wielofunkcyjnej – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 9 - Stół okrągły z białym blatem – 80 cm. – 4 szt., Stół okrągły z białym blatem – 100 cm. – 8 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 10 - Krzesło metalowe – 8 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 11 – Krzesło do mieszkań treningowych białe – 8 szt., Krzesło do jadalni jasno niebieskie – 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 12 - Krzesło do sali wielofunkcyjnej – 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 13 – Fotel – 2 szt., Sofa dwuosobowa – 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 14 - Stół roboczy – 6 szt.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 15 - Fotel biurowy – 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie 16 - Szafka do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Szafa do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Biurko do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Stół do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Skrócony termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)