1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań:
1) Zadanie 1 - Regał magazynowy głębokość 50 cm/wysokość 200 cm – 13 szt., Regał magazynowy głębokość 50 cm/wysokość 250 cm – 16 szt.
2) Zadanie 2 - Szafa ubraniowa z ławeczką (4 moduły) – 5 szt., Szafa ubraniowa z ławeczką (2 moduły) – 1 szt., Szafa ubraniowa bez ławeczki (4 moduły) – 8 szt., Szafa ubraniowa bez ławeczki (2 moduły) – 3 szt., Szafa do archiwum – 1 szt., Szafa na fartuchy – 1 szt.,
3) Zadanie 3 – Łóżko długość 200 cm/szerokość 90 cm – 4 szt.,
4) Zadanie 4 – Biurko 100x60 cm. z kontenerem – 1 szt., Biurko 120x60 cm z kontenerem – 6 szt., Biurko 160x70 cm z kontenerem – 1 szt., Biurko 160x70 cm z kontenerem, podstawką na komputer stacjonarny, półką na klawiaturę i nadstawką pod monitor – 1 szt.,
5) Zadanie 5 - Dwudrzwiowa szafa ubraniowa z szufladami – 3 szt., Komoda 160 2 Drzwi + 4 Szuflady – 2 szt., Komoda 140 6 szuflad – 1 szt., Komoda 120 8 szuflad – 2 szt., Komoda 90 – 1 szt., Szafka nocna – 6 szt., Stojący wieszak na ubrania – 1 szt., Stolik/szafka pod ksero – 1 szt.,
6) Zadanie 6 - Sofa narożna 5-osobowa – 1 szt.,
7) Zadanie 7 - Stolik kawowy – 2 szt., Stół okrągły na metalowej podstawie – 2 szt.,
8) Zadanie 8 - Stół do sali wielofunkcyjnej – 2 szt.,
9) Zadanie 9 - Stół okrągły z białym blatem – 80 cm. – 4 szt., Stół okrągły z białym blatem – 100 cm. – 8 szt.,
10) Zadanie 10 - Krzesło metalowe – 8 szt.,
11) Zadanie 11 – Krzesło do mieszkań treningowych białe – 8 szt., Krzesło do jadalni jasno niebieskie – 10 szt.,
12) Zadanie 12 - Krzesło do sali wielofunkcyjnej – 10 szt.,
13) Zadanie 13 – Fotel – 2 szt., Sofa dwuosobowa – 4 szt.,
14) Zadanie 14 - Stół roboczy – 6 szt.,
15) Zadanie 15 - Fotel biurowy – 5 szt.,
16) Zadanie 16 - Szafka do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Szafa do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Biurko do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Stół do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt..
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
3. Dostarczone przez Wykonawców meble muszą posiadać wszystkie niezbędne elementy i akcesoria potrzebne do ich złożenia przez Zamawiającego.
4. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określa projekt umowy. Dokładne zapoznanie się z projektem umowy jest konieczne dla właściwego przygotowania oferty.
5. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie).
6. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
7. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
8. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku spichlerza w Podzamczu na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.2 Infrastruktura usług społecznych. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, budżetu Państwa, budżetu Gminy Łęczna oraz środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. |
GuidZP400 |
8fabfd22-3fe9-45f5-a1d1-8c0137d4f880
|
Biuletyn |
578937-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Łęczna
|
Regon |
43102005500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łęczna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-010
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 535 86 00,
|
Zamawiajacy fax |
81 752 02 42
|
Zamawiajacy email |
info@um.leczna.pl,
|
Adres strony url |
www.leczna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
8. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku spichlerza w Podzamczu na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.2 Infrastruktura usług społecznych.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umleczna.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 21 - 010 Łęczna, pok. nr 8
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Numer referencyjny |
IRG.271.12.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
16
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań:
1) Zadanie 1 - Regał magazynowy głębokość 50 cm/wysokość 200 cm – 13 szt., Regał magazynowy głębokość 50 cm/wysokość 250 cm – 16 szt.
2) Zadanie 2 - Szafa ubraniowa z ławeczką (4 moduły) – 5 szt., Szafa ubraniowa z ławeczką (2 moduły) – 1 szt., Szafa ubraniowa bez ławeczki (4 moduły) – 8 szt., Szafa ubraniowa bez ławeczki (2 moduły) – 3 szt., Szafa do archiwum – 1 szt., Szafa na fartuchy – 1 szt.,
3) Zadanie 3 – Łóżko długość 200 cm/szerokość 90 cm – 4 szt.,
4) Zadanie 4 – Biurko 100x60 cm. z kontenerem – 1 szt., Biurko 120x60 cm z kontenerem – 6 szt., Biurko 160x70 cm z kontenerem – 1 szt., Biurko 160x70 cm z kontenerem, podstawką na komputer stacjonarny, półką na klawiaturę i nadstawką pod monitor – 1 szt.,
5) Zadanie 5 - Dwudrzwiowa szafa ubraniowa z szufladami – 3 szt., Komoda 160 2 Drzwi + 4 Szuflady – 2 szt., Komoda 140 6 szuflad – 1 szt., Komoda 120 8 szuflad – 2 szt., Komoda 90 – 1 szt., Szafka nocna – 6 szt., Stojący wieszak na ubrania – 1 szt., Stolik/szafka pod ksero – 1 szt.,
6) Zadanie 6 - Sofa narożna 5-osobowa – 1 szt.,
7) Zadanie 7 - Stolik kawowy – 2 szt., Stół okrągły na metalowej podstawie – 2 szt.,
8) Zadanie 8 - Stół do sali wielofunkcyjnej – 2 szt.,
9) Zadanie 9 - Stół okrągły z białym blatem – 80 cm. – 4 szt., Stół okrągły z białym blatem – 100 cm. – 8 szt.,
10) Zadanie 10 - Krzesło metalowe – 8 szt.,
11) Zadanie 11 – Krzesło do mieszkań treningowych białe – 8 szt., Krzesło do jadalni jasno niebieskie – 10 szt.,
12) Zadanie 12 - Krzesło do sali wielofunkcyjnej – 10 szt.,
13) Zadanie 13 – Fotel – 2 szt., Sofa dwuosobowa – 4 szt.,
14) Zadanie 14 - Stół roboczy – 6 szt.,
15) Zadanie 15 - Fotel biurowy – 5 szt.,
16) Zadanie 16 - Szafka do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Szafa do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Biurko do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Stół do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt..
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
3. Dostarczone przez Wykonawców meble muszą posiadać wszystkie niezbędne elementy i akcesoria potrzebne do ich złożenia przez Zamawiającego.
4. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określa projekt umowy. Dokładne zapoznanie się z projektem umowy jest konieczne dla właściwego przygotowania oferty.
5. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie).
6. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
7. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
8. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa budynku spichlerza w Podzamczu na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.2 Infrastruktura usług społecznych. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, budżetu Państwa, budżetu Gminy Łęczna oraz środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia do dnia 16.11.2020r., (skrócenie terminu do dnia 30.10.2020r. będzie dodatkowo punktowane przy ocenie ofert)
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 1 - Regał magazynowy głębokość 50 cm/wysokość 200 cm – 13 szt., Regał magazynowy głębokość 50 cm/wysokość 250 cm – 16 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 2 - Szafa ubraniowa z ławeczką (4 moduły) – 5 szt., Szafa ubraniowa z ławeczką (2 moduły) – 1 szt., Szafa ubraniowa bez ławeczki (4 moduły) – 8 szt., Szafa ubraniowa bez ławeczki (2 moduły) – 3 szt., Szafa do archiwum – 1 szt., Szafa na fartuchy – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 3 – Łóżko długość 200 cm/szerokość 90 cm – 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 4 – Biurko 100x60 cm. z kontenerem – 1 szt., Biurko 120x60 cm z kontenerem – 6 szt., Biurko 160x70 cm z kontenerem – 1 szt., Biurko 160x70 cm z kontenerem, podstawką na komputer stacjonarny, półką na klawiaturę i nadstawką pod monitor – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 5 - Dwudrzwiowa szafa ubraniowa z szufladami – 3 szt., Komoda 160 2 Drzwi + 4 Szuflady – 2 szt., Komoda 140 6 szuflad – 1 szt., Komoda 120 8 szuflad – 2 szt., Komoda 90 – 1 szt., Szafka nocna – 6 szt., Stojący wieszak na ubrania – 1 szt., Stolik/szafka pod ksero – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 6 - Sofa narożna 5-osobowa – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 7 - Stolik kawowy – 2 szt., Stół okrągły na metalowej podstawie – 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 8 - Stół do sali wielofunkcyjnej – 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 9 - Stół okrągły z białym blatem – 80 cm. – 4 szt., Stół okrągły z białym blatem – 100 cm. – 8 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 10 - Krzesło metalowe – 8 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 11 – Krzesło do mieszkań treningowych białe – 8 szt., Krzesło do jadalni jasno niebieskie – 10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 12 - Krzesło do sali wielofunkcyjnej – 10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 13 – Fotel – 2 szt., Sofa dwuosobowa – 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 14 - Stół roboczy – 6 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 15 - Fotel biurowy – 5 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli w ramach wyposażenia Środowiskowego Domu Samopomocy z podziałem na 16 zadań
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39510000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 16 - Szafka do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Szafa do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Biurko do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt., Stół do pokoju terapii indywidualnej – 1 szt.
|
| |