GuidZP400 |
1217585f-2586-4ad6-b687-beabeda93680
|
Biuletyn |
578979-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
|
Regon |
43004054100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. prof. Antoniego Gębali
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-093
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
817 185 125,
|
Zamawiajacy fax |
817 185 125
|
Zamawiajacy email |
zp@uszd.lublin.pl,
|
Adres strony url |
www.uszd.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uszd.lublin.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie, ul. prof. Antoniego Gębali 6, 20-093 Lublin, pokój 2002
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę pomp insulinowych
|
Numer referencyjny |
48/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Pompa insulinowa dla dzieci niezależnie od wieku ze zdalnym monitorowaniem i sterowaniem – pompy z regulacją dawki bazy < 0,1 j. /godzinę
ILOSĆ 20 SZT.
Pompa insulinowa dla dzieci niezależnie od wieku z ciągłym monitorowaniem glikemii – pompy z regulacją dawki bazy < 0,1 j. /godzinę
ILOŚĆ 80 SZT.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Kopia właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 6.1. lit. a, składa dokumenty o których mowa w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126);
c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacje z otwarcia ofert) Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, każdy z Wykonawców składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zamawiający niezwłocznie zamieści informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. tego samego dnia co otwarcie ofert lub pierwszego dnia roboczego następującego po dniu otwarcia ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Deklaracja zgodności a w przypadku posiadania innych dokumentów – dodatkowo aktualne zaświadczenia, atesty (lub inne dokumenty) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty.
b) Zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.
c) Firmowe materiały informacyjne – np. foldery i/lub ulotki i/lub karty charakterystyki.
d) Próbka oferowanej pompy (po 1 szt. dla każdego zadania) wraz z kompletną instrukcją obsługi pompy wystawioną przez producenta urządzenia, przetłumaczona na język polski (próbka podlega zwrotowi).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz OFERTA (załącznik nr 1). 2. Wypełniony formularz KOSZTORYS OFERTOWY (załącznik nr 2), oddzielenie dla każdego zadania do którego przystępuje Wykonawca. 4. W przypadku, gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego o tym na piśmie, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 5. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. 6. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa i podani firm podwykonawców (oświadczenie wymagane jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36b ust. 1 Pzp).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Kupujący przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
a) nastąpiła zmiana nazwy handlowej,
b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Sprzedającego może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Kupującego ani sporządzenia Aneksu do umowy,
c) w przypadku niewyczerpania ilości ujętych w umowie w terminie jej obowiązywania – umowa może ulec wydłużeniu do czasu wyczerpania ilości ujętych w umowie, jednak nie dłużej niż 2 miesiące,
d) wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu i o parametrach technicznych spełniających wymagania SIWZ (lub o wyższych parametrach), produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie,
e) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub koniecznych zmian wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
f) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto,
g) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, przy niezmienionym produkcie.
2. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez Sprzedającego. Kupujący zastrzega sobie możliwość odrzucenia tych powodów i wówczas umowa może ulec rozwiązaniu.
|
IV 4 4 data |
2020-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 data |
2020-10-06T00:00:00+02:00
|