GuidZP400 |
e661df0c-b3a0-4d67-8a92-add90527f8fc
|
Biuletyn |
578903-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
|
Regon |
00031256700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stalowa Wola
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
15 8433201,
|
Zamawiajacy fax |
15 8433397
|
Zamawiajacy email |
zam-publ@szpital-stw.com
|
Adres strony url |
www.szpital-stw.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.szpital-stw.com/postepowania-w-toku
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.szpital-stw.com/postepowania-w-toku
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli, ul. Staszica 4, 37 – 450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych. pokój nr 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Cykliczne dostawy materiałów szewnych na potrzeby Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli”.
|
Numer referencyjny |
Spr. 985 ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją w ramach zamówienia na dostawy.
3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (załącznik 6 oraz załącznik nr 7) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
d) wszelka korespondencja w postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w lit. c),
e) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
f) Zgodnie z art. 23 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta została wybrana.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
6. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
6.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. XI. pkt. 2 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
6.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 6.2 stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA
1.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę na podstawie przepisów art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Zamawiający wymaga, złożenia wraz z ofertą :
a) oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy- Załącznik nr 6 do SIWZ.
b) oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Załącznik nr 7 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - Załącznik nr 4 do SIWZ;
c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - Załącznik nr 4 do SIWZ;
d) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 5 do SIWZ
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w Rozdz. XI pkt. 2 a-c.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty składające się na ofertę:
a) formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ
b) szczegółową ofertę cenową- opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2 do SIWZ
W przypadku nie dołączenia do oferty szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
c) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. Załącznik nr 6 do SIWZ
d) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania tj. Załącznik nr 7 do SIWZ
e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt. 10 lit. b),
f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności należy złożyć w
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
ul. Staszica 4, 37 – 450 Stalowa Wola
pok. nr 7, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
w terminie do dnia 11.09.2020 r. do godziny 09:00.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
ul. Staszica 4, 37 – 450 Stalowa Wola
pok. nr 7, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
w terminie 11.09.2020r., o godzinie 9:30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Szew syntetyczny ,pleciony ,powlekany , wchłaniający się od 56 -70 dni z powłoką antybakteryjną
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Szew syntetyczny ,pleciony ,powlekany , wchłaniający się od 56 -70 dni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Szew syntetyczny niewchłanialny monofilament polipropylenowy do sztucznych wszczepów, jałowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - Jednowłóknowy szew syntetyczny ,wchłanialny o wydłużonym czasie wchłaniania 180- 210 dni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - Niewchłanialny, pleciony, powlekany szew syntetyczny, jałowy poliestrowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 – Szew wentrykulacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 – Szew syntetyczny , jednowłóknowy, niewchłanialny, jałowy, poliamidowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 - Szew chirurgiczny, naturalny, niewchłanialny - len jałowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9 - Produkty specjalistyczne i inne materiały wspomagajace gojenie się ran
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10 - Staplery jednorazowego użytku okrężne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11 - Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, wchłanialny, podtrzymujący tkankę od 10 – 14 dni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 12 - Igła Veressa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 13 – Szew niewchłanialny pleciony, powlekany, z naturalnych włókien jedwabnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 14 – Stapler skórny , urządzenie do usuwania zszywek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 15 – Staplery jednorazowe – liniowe z manualną regulacją docisku do tkanki grubej oraz staplery liniowe z nożem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 16 – Bezwęzłowe urządzenie do kontrolowanego zamykania ran z dwoma igłami, szew syntetyczny wykonany z polidioksanonu, ze spiralnie ułożonymi kotwicami barwiony na fioletowo, wchłanialny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych do siedziby Zamawiającego zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), formularzem cenowym-opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Umowa obowiązywać będzie przez okres trzech lat.
|
| |