GuidZP400 |
3f711c1e-ec73-415c-bb75-6a50fba9b4b7
|
Biuletyn |
575167-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Lubelskie
|
Regon |
43101917000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artura Grottgera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-029
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 44 16 636,
|
Zamawiajacy fax |
81 44 16 535
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lubelskie.pl,
|
Adres strony url |
www.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1, projekt nr 2, pt. Wsparcie wdrażania RPO WL w 2020 r., w Części 1 zamówienia
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter Kancelaria Ogólna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 oraz dostawa i montaż regałów archiwalnych do magazynu archiwum zakładowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w podziale na 2 części zamówienia.
|
Numer referencyjny |
OP-IV.272.68.2020.KAB
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część 1 zamówienia: Wykonanie i dostawa mebli biurowych do siedziby UMWL
w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020.
Część 2 zamówienia: Dostawa i montaż regałów archiwalnych metalowych, ocynkowanych, segmentowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część 1 zamówienia:Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał (tzn. zakończył) w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: realizacja
przynajmniej 2 dostaw mebli biurowych na potrzeby urzędów na kwotę min. 30 000 zł brutto każda w okresie przynajmniej 3 ostatnich lat.
Część 2 zamówienia: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów
|
Zakresie warunkow udzialu |
Część 1 zamówienia:Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, według wzorów stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania.
Część 2 zamówienia: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium dla Części 1 zamówienia.
1. Ustala się kwotę wadium w wysokości: 1 000 zł (jeden tysiąc złotych)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie: 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489
z dopiskiem wadium do postępowania pn. Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych
na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 oraz dostawa i montaż regałów archiwalnych do magazynu archiwum zakładowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w podziale na 2 części zamówienia –
dla Części 1 zamówienia OP-IV.272.68.2020.KAB.
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień
i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.
Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty.
5. Dokument w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Jako beneficjenta w dokumencie gwarancji lub poręczenia należy wskazać Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do upływu terminu składania ofert należy dołączyć dokument w formie oryginału.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium:
a) wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8.
b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7 lit. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki,
w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (ust. 8, 11).
W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określone w § 8 Wzoru umowy – Załącznik nr 3a do SIWZ dla Części 1 zamówienia oraz w § 9 Wzoru umowy – Załącznik nr 3b do SIWZ dla Części 2 zamówienia
|
IV 4 4 data |
2020-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt.3, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (RODO) określony został w rozdz. XXX.
|