„DOSTAWA POMOCY NAUKOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1, SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2, SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W CHEŁMNIE” realizowanego w ramach projektu „Poznaję, eksperymentuję, decyduję! Szkolne laboratorium umiejętności” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. |Oś Priorytetowa 10. Innowacyjna Edukacja. Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe. Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Data publikacji 2020-08-31
Data zakończenia 2020-09-16 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Chełmno
Miejscowość Chełmno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579698-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W ramach przedmiotu zamówienia należy dostarczyć do odpowiednich szkół wszystkie elementy wykazane w załącznikach n/w do Opisu przedmiotu zamówienia ( zał. nr 6 do SIWZ) tj.:
ZAKRES I
1. w/g załącznika nr 1 - zakup pomocy do TIK dla SP 1;
2. w/g załącznika nr 2 - zakup pomocy do TIK dla SP 2;
3. w/g załącznika nr 3 - zakup pomocy do TIK dla SP 4;
ZAKRES II
4. w/g załącznika nr 4– dostawa pomocy naukowych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w zakresie:
- pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających kompetencje kluczowe,
- pomoce dydaktyczne do zajęć z uczniem ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi,
- pomoce do pracowni przyrodniczo – biologicznej,
- stół demonstracyjny - laboratoryjny do doświadczeń chemicznych,
- pomoce do doposażenia pracowni chemicznej,
5. w/g załącznika nr 5 –dostawa pomocy naukowych dla Szkoły Podstawowej Nr 2 w zakresie:
- pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających kompetencje kluczowe,
- pomoce dydaktyczne do zajęć z uczniem ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi,
- stół demonstracyjny - laboratoryjny do doświadczeń chemicznych,
- pomoce do pracowni chemicznej,
- pomoce do doposażenia pracowni fizycznej.
6. w/g załącznika nr 6 – dostawa pomocy naukowych dla Szkoły Podstawowej Nr 4 w zakresie:
- pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających kompetencje kluczowe,
- pomoce dydaktyczne do zajęć z uczniem ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi| i edukacyjnymi,
- stół demonstracyjny - laboratoryjny do doświadczeń chemicznych,
- pomoce do pracowni matematyczno – fizycznej,
- pomoce do doposażenia pracowni biologiczno – chemicznej.

Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w następujące lokalizacje:
1) Szkoła Podstawowa Nr 1 ul. Kościuszki 11, 86 – 200 Chełmno,
2) Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. 22 Stycznia 4, 86 – 200 Chełmno,
3) Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. M.C. Skłodowskiej 16, 86 – 200 Chełmno.

Wykonawca udzieli Zamawiającemu 2-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, a w przypadku tablic interaktywnych i monitorów – nie krótszy niż 5 lat.

Pomoce dydaktyczne wymienione w załącznikach 1 - 3 do OPZ muszą spełniać następujące warunki:

1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne;
2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu;
3) w przypadku komputerów przenośnych – spełniać wymogi normy Energy Star 5.0;
4) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
5) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim;
6) posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku tablic interaktywnych i monitorów – nie krótszy niż 5 lat,
7) wymaga się, aby dostarczany system operacyjny był fabrycznie nowy, nieużywany oraz nigdy wcześniej nieaktywowany na innym urządzeniu.
8) wymaga się, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA).

Dopuszcza się dostarczenie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w załącznikach od 1 do 6 do OPZ.

Parametry, wymiary podane w załącznikach od 1 do 6 do OPZ są danymi minimalnymi jakie wymaga Zamawiający.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 743de24a-ee38-47db-9d5b-daf973cf778f
Biuletyn 579698-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Chełmno
Regon 87111848300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dworcowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Chełmno
Zamawiajacy kod pocztowy 86-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 771 729
Zamawiajacy fax 566 771 774
Zamawiajacy email wmkii@chelmno.pl
Adres strony url www.chelmno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Poznaję, eksperymentuję, decyduję! Szkolne laboratorium umiejętności” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. |Oś Priorytetowa 10. Innowacyjna Edukacja. Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe. Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.chelmno.pl/przetargi/202
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.chelmno.pl/przetargi/202
Nazwa nadana zamowieniu „DOSTAWA POMOCY NAUKOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1, SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2, SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W CHEŁMNIE” realizowanego w ramach projektu „Poznaję, eksperymentuję, decyduję! Szkolne laboratorium umiejętności” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. |Oś Priorytetowa 10. Innowacyjna Edukacja. Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe. Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny D.331.1.4.2020.AL
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zakres I i Zakres II
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zakres I i Zakres II
Okreslenie przedmiotu W ramach przedmiotu zamówienia należy dostarczyć do odpowiednich szkół wszystkie elementy wykazane w załącznikach n/w do Opisu przedmiotu zamówienia ( zał. nr 6 do SIWZ) tj.: ZAKRES I 1. w/g załącznika nr 1 - zakup pomocy do TIK dla SP 1; 2. w/g załącznika nr 2 - zakup pomocy do TIK dla SP 2; 3. w/g załącznika nr 3 - zakup pomocy do TIK dla SP 4; ZAKRES II 4. w/g załącznika nr 4– dostawa pomocy naukowych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w zakresie: - pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, - pomoce dydaktyczne do zajęć z uczniem ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, - pomoce do pracowni przyrodniczo – biologicznej, - stół demonstracyjny - laboratoryjny do doświadczeń chemicznych, - pomoce do doposażenia pracowni chemicznej, 5. w/g załącznika nr 5 –dostawa pomocy naukowych dla Szkoły Podstawowej Nr 2 w zakresie: - pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, - pomoce dydaktyczne do zajęć z uczniem ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, - stół demonstracyjny - laboratoryjny do doświadczeń chemicznych, - pomoce do pracowni chemicznej, - pomoce do doposażenia pracowni fizycznej. 6. w/g załącznika nr 6 – dostawa pomocy naukowych dla Szkoły Podstawowej Nr 4 w zakresie: - pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, - pomoce dydaktyczne do zajęć z uczniem ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi| i edukacyjnymi, - stół demonstracyjny - laboratoryjny do doświadczeń chemicznych, - pomoce do pracowni matematyczno – fizycznej, - pomoce do doposażenia pracowni biologiczno – chemicznej. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w następujące lokalizacje: 1) Szkoła Podstawowa Nr 1 ul. Kościuszki 11, 86 – 200 Chełmno, 2) Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. 22 Stycznia 4, 86 – 200 Chełmno, 3) Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. M.C. Skłodowskiej 16, 86 – 200 Chełmno. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 2-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, a w przypadku tablic interaktywnych i monitorów – nie krótszy niż 5 lat. Pomoce dydaktyczne wymienione w załącznikach 1 - 3 do OPZ muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; 2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 3) w przypadku komputerów przenośnych – spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; 4) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 5) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; 6) posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku tablic interaktywnych i monitorów – nie krótszy niż 5 lat, 7) wymaga się, aby dostarczany system operacyjny był fabrycznie nowy, nieużywany oraz nigdy wcześniej nieaktywowany na innym urządzeniu. 8) wymaga się, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA). Dopuszcza się dostarczenie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w załącznikach od 1 do 6 do OPZ. Parametry, wymiary podane w załącznikach od 1 do 6 do OPZ są danymi minimalnymi jakie wymaga Zamawiający.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek spełni wykonawca który, udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał w ramach dwóch odrębnych zadań dostawę wyposażenia pracowni szkolnych lub/i uczelni wyższych o wartości minimum: dla zakresu 1-3 - 7 000 zł brutto dla zakresu 4-6 - 10 000 zł brutto Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie analizy złożonego Wykazu wykonanych dostaw oraz załączonych dowodów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać spełnienie powyższego warunku samodzielnie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu Wypełniony i podpisany przez wykonawcę wykaz wg załącznika nr 2 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać wypełniony i podpisany: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika nr 1 do SIWZ - wypełnione arkusze dostaw załączniki nr 1 - 6 do Opisu przedmiotu zamówienia (druk nr 6 do SIWZ)
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych) – dla zakresu 1-3; 2) 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych) – dla zakresu 4-6: 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Millenium w Chełmnie Nr 88 1160 2202 0000 0003 3297 0926 z podaniem tytułu: „Wadium - Dostawa pomocy naukowych dla SP-1, SP-2, SP-4 w Chełmnie realizowana w ramach projektu „Poznaję, eksperymentuję, decyduję! Szkolne laboratorium umiejętności” zakres 1-3* / 4-6* ” (*niepotrzebne skreślić)” 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz Zamawiający wymaga złożenia wadium wraz z ofertą w postaci dokumentu potwierdzającego jego wniesienie. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp 7. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń, musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium wniesionego w formie tych gwarancji i poręczeń nie może być utrudnione. Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne musi mieć postać gwarancji bezwarunkowej, tj. gwarancji na pierwsze żądanie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany w poniższym zakresie: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Wdrażająca/Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujuawsko -Pomorskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia, 5) zmiany terminu realizacji Umowy, gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zaistnieją inne przyczyny zewnętrzne niezależne od stron umowy, w szczególności gdy zaistnieją zdarzenia siły wyższej, niezależnie od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. Zamawiający może przedłużyć terminu realizacji umowy o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy, 6) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia (zmian związanych z rezygnacją przez Zamawiającego z części przedmiotu Umowy), 7) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części przedmiotu Umowy, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie proporcjonalnie zmniejszone, przy czym Zamawiający dokona płatności za wykonaną część Umowy, 8) zmianę terminu płatności określonego w § 4 pkt 6 umowy o czas opóźnienia w przekazaniu środków finansowych Zamawiającemu przez Instytucję Wdrażającą /Instytucję Pośredniczącą na finansowanie przedmiotu zamówienia, 9) innych, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 10) zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i/lub pkt 7 ustawy Pzp o ile ich wykonywanie ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy;
IV 4 4 data 2020-09-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „DOSTAWA POMOCY NAUKOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1, SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2, SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W CHEŁMNIE” realizowanego w ramach projektu „Poznaję, eksperymentuję, decyduję! Szkolne laboratorium umiejętności” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. |Oś Priorytetowa 10. Innowacyjna Edukacja. Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe. Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis 1. w/g załącznika nr 1 - zakup pomocy do TIK dla SP 1; 2. w/g załącznika nr 2 - zakup pomocy do TIK dla SP 2; 3. w/g załącznika nr 3 - zakup pomocy do TIK dla SP 4; Pomoce dydaktyczne wymienione w załącznikach 1 - 3 do OPZ muszą spełniać następujące warunki: 1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; 2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 3) w przypadku komputerów przenośnych – spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; 4) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 5) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; 6) posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku tablic interaktywnych i monitorów – nie krótszy niż 5 lat, 7) wymaga się, aby dostarczany system operacyjny był fabrycznie nowy, nieużywany oraz nigdy wcześniej nieaktywowany na innym urządzeniu. 8) wymaga się, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności (tzw. COA).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „DOSTAWA POMOCY NAUKOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1, SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2, SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W CHEŁMNIE” realizowanego w ramach projektu „Poznaję, eksperymentuję, decyduję! Szkolne laboratorium umiejętności” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. |Oś Priorytetowa 10. Innowacyjna Edukacja. Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe. Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis 4. w/g załącznika nr 4– dostawa pomocy naukowych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w zakresie: - pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, - pomoce dydaktyczne do zajęć z uczniem ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, - pomoce do pracowni przyrodniczo – biologicznej, - stół demonstracyjny - laboratoryjny do doświadczeń chemicznych, - pomoce do doposażenia pracowni chemicznej, 5. w/g załącznika nr 5 –dostawa pomocy naukowych dla Szkoły Podstawowej Nr 2 w zakresie: - pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, - pomoce dydaktyczne do zajęć z uczniem ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, - stół demonstracyjny - laboratoryjny do doświadczeń chemicznych, - pomoce do pracowni chemicznej, - pomoce do doposażenia pracowni fizycznej. 6. w/g załącznika nr 6 – dostawa pomocy naukowych dla Szkoły Podstawowej Nr 4 w zakresie: - pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, - pomoce dydaktyczne do zajęć z uczniem ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi| i edukacyjnymi, - stół demonstracyjny - laboratoryjny do doświadczeń chemicznych, - pomoce do pracowni matematyczno – fizycznej, - pomoce do doposażenia pracowni biologiczno – chemicznej.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócony okres dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)