Dostawa i wdrożenie systemu druku podążającego dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy (Zadanie realizowane jest w ramach projektu pt. "Wzmocnienie zdolności administracyjnych Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w procesie integracji obywateli państw trzecich - etap II", nr projektu 1/10-2019/OG-FAMI, współfinansowanego z Programu Krajowego FUNDUSZU AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI)

Data publikacji 2020-08-31
Data zakończenia 2020-09-08 00:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania użytkowego do drukowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578519-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487730007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wdrożenia systemu druku podążającego, zwanego dalej „Systemem”. W ramach zamówienia Wykonawca:
a) dostarczy licencje na oprogramowanie komputerowe do druku podążającego, licencje na systemy operacyjne, licencje na oprogramowanie do wirtualizacji, licencje na oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz inne licencje na oprogramowanie (jeżeli wymagane do poprawnego działania Systemu, tj. osiągnięcia wszystkich funkcjonalności określonych w oświadczeniu o spełnianiu warunków minimalnych przez oferowane dostawy, którego wzór stanowią załączniki nr 5a i 5b do SIWZ), zwane dalej „Oprogramowaniem”;
b) dostarczy fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 r., nieuszkodzone, nierefabrykowane, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób trzecich urządzenia, zwane dalej „Urządzeniami”;
c) sporządzi i przekaże Zamawiającemu projekt techniczny Systemu, scenariusze testów, procedury utrzymania, dokumentację powykonawczą, wraz z prawami autorskimi do nich, zwane dalej „Dokumentacją”.
d) dokona wdrożenia Systemu dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, zgodnie z harmonogramem wdrożenia i opracowanym przez Wykonawcę projektem technicznym Systemu;
e) przeprowadzi szkolenia i warsztaty uwzględniające uwarunkowania instalacji Urządzeń i Oprogramowania w infrastrukturze Zamawiającego, zwane dalej „Szkoleniami”;
f) zapewni wsparcie eksperckie, realizowane przez Wykonawcę online, poprzez helpdesk lub w siedzibie Zamawiającego, w zakresie konfiguracji i zmian we wdrożonym Systemie;
g) zapewni Zamawiającemu prawa do wsparcia technicznego i do aktualizacji ze strony producenta Oprogramowania.
Opis minimalnych wymogów zamawiającego został zamieszczony w załącznikach do SIWZ (zadanie 1 i 2)(Opis przedmiotu zamówienia), które po wypełnieniu przez wykonawcę będą stanowić integralną część oferty i zostaną załączone do umowy zawartej z wybranym wykonawcą. Wykonawca osobno wyceni oba zadania w formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 48616ab2-775e-4376-a34b-8b77da6714a9
Biuletyn 578519-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne
Regon 00051423600000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 34 97 290,
Zamawiajacy fax 52 34 97 292
Zamawiajacy email hziolkowska@bydgoszcz.uw.gov.pl, awroblewski@bydgoszcz.uw.gov.pl
Adres strony url www.bip.bydgoszcz.uw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane jest w ramach projektu pt. "Wzmocnienie zdolności administracyjnych Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w procesie integracji obywateli państw trzecich - etap II", nr projektu 1/10-2019/OG-FAMI, współfinansowanego z Programu Krajowego FUNDUSZU AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.bydgoszcz.uw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Biura Finansowo-Inwestycyjnego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, bud. A, parter, pok. nr 20.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie systemu druku podążającego dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy (Zadanie realizowane jest w ramach projektu pt. "Wzmocnienie zdolności administracyjnych Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w procesie integracji obywateli państw trzecich - etap II", nr projektu 1/10-2019/OG-FAMI, współfinansowanego z Programu Krajowego FUNDUSZU AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI)
Numer referencyjny BFI.II.272.2.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wdrożenia systemu druku podążającego, zwanego dalej „Systemem”. W ramach zamówienia Wykonawca: a) dostarczy licencje na oprogramowanie komputerowe do druku podążającego, licencje na systemy operacyjne, licencje na oprogramowanie do wirtualizacji, licencje na oprogramowanie do wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz inne licencje na oprogramowanie (jeżeli wymagane do poprawnego działania Systemu, tj. osiągnięcia wszystkich funkcjonalności określonych w oświadczeniu o spełnianiu warunków minimalnych przez oferowane dostawy, którego wzór stanowią załączniki nr 5a i 5b do SIWZ), zwane dalej „Oprogramowaniem”; b) dostarczy fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 r., nieuszkodzone, nierefabrykowane, nieregenerowane, nieobciążone prawami osób trzecich urządzenia, zwane dalej „Urządzeniami”; c) sporządzi i przekaże Zamawiającemu projekt techniczny Systemu, scenariusze testów, procedury utrzymania, dokumentację powykonawczą, wraz z prawami autorskimi do nich, zwane dalej „Dokumentacją”. d) dokona wdrożenia Systemu dla Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, zgodnie z harmonogramem wdrożenia i opracowanym przez Wykonawcę projektem technicznym Systemu; e) przeprowadzi szkolenia i warsztaty uwzględniające uwarunkowania instalacji Urządzeń i Oprogramowania w infrastrukturze Zamawiającego, zwane dalej „Szkoleniami”; f) zapewni wsparcie eksperckie, realizowane przez Wykonawcę online, poprzez helpdesk lub w siedzibie Zamawiającego, w zakresie konfiguracji i zmian we wdrożonym Systemie; g) zapewni Zamawiającemu prawa do wsparcia technicznego i do aktualizacji ze strony producenta Oprogramowania. Opis minimalnych wymogów zamawiającego został zamieszczony w załącznikach do SIWZ (zadanie 1 i 2)(Opis przedmiotu zamówienia), które po wypełnieniu przez wykonawcę będą stanowić integralną część oferty i zostaną załączone do umowy zawartej z wybranym wykonawcą. Wykonawca osobno wyceni oba zadania w formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48773000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca musi wykazać się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 umowę dotyczącą dostawy systemu do druku podżającego o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto. Środki dowodowe: w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunku przedkłada również wykaz głównych dostaw, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ, wraz z dowodami określającymi czy dostawy zostały wykonane (bądź są wykonywane) należycie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Środki dowodowe: w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają zdolności techniczne lub zawodowe do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym, tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualny certyfikat VMware Certified Professional – Network Virtualization (VCP-NV) lub certyfikat równoważny, lub certyfikat na wyższym poziomie w tej samej ścieżce certyfikacji. Środki dowodowe: w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. (UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.4, potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający może ten dokument uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019r. poz. 700 z późn. zm.).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu przez oferowane dostawy określonych przez Zamawiającego wymogów minimalnych.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawców ubiegających się o to samo zamówienie publiczne, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów określonych w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (UWAGA: oświadczenie składane w trybie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.7.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się następujące zmiany umowy, w przypadku: a) konieczności dostarczenia innego Urządzenia (bez zmiany ceny), niż dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia, spowodowanej zakończeniem produkcji Urządzenia lub wycofaniem go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; b) wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania, wskazanego w ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania (bez zmiany ceny) pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ; c) w przypadku zakończenia wytwarzania lub wycofania z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Oprogramowania lub Urządzeń, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ; d) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy; e) urzędowej zmiany stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 2 jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
IV 4 4 data 2020-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 4,00
  
Kryteria okres licencji
Znaczenie 18,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 4,00
  
Kryteria dodatkowe funkcjonalności
Znaczenie 14,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)