„Modernizacja systemu automatyki Starego Jazu na rzece Odrze w m. Kędzierzyn-Koźle”

Data publikacji 2020-08-31
Data zakończenia 2020-09-22 00:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579629-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa odtworzenia układów pomiarowych i sterujących pracą budowli hydrotechnicznej – Stary Jaz na rzece Odrze w m. Kędzierzyn – Koźle.

Do obowiązków Wykonawcy należy m. in.:
1) Inwentaryzacja stanu istniejącego ,
2) Zaprojektowanie układu automatyki i sterowania,
3) Wykonanie układu zamiennego sterowników PLC,
4) Odtworzenie układów wykonawczych i pomiarowych,
5) Odtworzenie algorytmów sterowania,
6) Wymiana panelu operatorskiego HMI,
7) Wykonanie prób poprawności działania wszystkich elementów układu,
8) Sprawdzenie funkcjonalności działania jazu w trybie sterowania automatycznego i miejscowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na warunkach i zasadach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

WIZJA LOKALNA: Z uwagi na skomplikowany charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej przed przygotowaniem oferty
do postępowania celem zapoznania się z miejscem realizacji. Zamawiający wskazuje następujące terminy, w których możliwe jest odbycie wizji lokalnej: poniedziałek-piątek 10:00-14:00 po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panią Bogusławą Tumiłowicz, tel. 77 482 17 36. Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia. Ewentualne zapytania wynikające z przeprowadzonej wizji lokalnej Wykonawcy powinni zadawać w trybie określonym w ustawie Pzp. Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt. Zamawiający nie zapewnia ubezpieczenia przedstawicieli Wykonawców od jakichkolwiek wypadków czy szkód poniesionych przez Wykonawcę w związku z prowadzoną wizją lokalną. Przedstawiciele Wykonawcy nie mają prawa bez uzgodnienia z Zamawiającym do podejmowania w trakcie wizji lokalnej jakichkolwiek działań i czynności na terenie objętym wizją lokalną.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a1f0f64-8025-4365-944d-ab334dc32d5e
Biuletyn 579629-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
Regon 36830257500000
Zamawiajacy adres ulica Grzybowska
Zamawiajacy adres numer domu 80/82
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 (22) 37 20 260
Zamawiajacy fax +48 (22) 37 20 295
Zamawiajacy email gliwice@wody.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Osoba Prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://przetargi.wody.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://przetargi.wody.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy zmieniającej, oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymogami SIWZ. W formie pisemnej należy złożyć również oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ, w tym oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice
Nazwa nadana zamowieniu „Modernizacja systemu automatyki Starego Jazu na rzece Odrze w m. Kędzierzyn-Koźle”
Numer referencyjny GL.ROZ.2810.94.2020.EB
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa odtworzenia układów pomiarowych i sterujących pracą budowli hydrotechnicznej – Stary Jaz na rzece Odrze w m. Kędzierzyn – Koźle. Do obowiązków Wykonawcy należy m. in.: 1) Inwentaryzacja stanu istniejącego , 2) Zaprojektowanie układu automatyki i sterowania, 3) Wykonanie układu zamiennego sterowników PLC, 4) Odtworzenie układów wykonawczych i pomiarowych, 5) Odtworzenie algorytmów sterowania, 6) Wymiana panelu operatorskiego HMI, 7) Wykonanie prób poprawności działania wszystkich elementów układu, 8) Sprawdzenie funkcjonalności działania jazu w trybie sterowania automatycznego i miejscowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na warunkach i zasadach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. WIZJA LOKALNA: Z uwagi na skomplikowany charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej przed przygotowaniem oferty do postępowania celem zapoznania się z miejscem realizacji. Zamawiający wskazuje następujące terminy, w których możliwe jest odbycie wizji lokalnej: poniedziałek-piątek 10:00-14:00 po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panią Bogusławą Tumiłowicz, tel. 77 482 17 36. Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia. Ewentualne zapytania wynikające z przeprowadzonej wizji lokalnej Wykonawcy powinni zadawać w trybie określonym w ustawie Pzp. Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt. Zamawiający nie zapewnia ubezpieczenia przedstawicieli Wykonawców od jakichkolwiek wypadków czy szkód poniesionych przez Wykonawcę w związku z prowadzoną wizją lokalną. Przedstawiciele Wykonawcy nie mają prawa bez uzgodnienia z Zamawiającym do podejmowania w trakcie wizji lokalnej jakichkolwiek działań i czynności na terenie objętym wizją lokalną.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca musi wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości 150 000,00 zł brutto polegającą na wykonaniu lub modernizacji systemu automatyki; 2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone: - co najmniej jedna osobą posiadającą uprawnienia SEP o oznaczeniu E i D; grupy G1 (E – eksploatacja instalacji, sieci oraz urządzeń elektroenergetycznych i gazowych, D – dozór instalacji, sieci oraz urządzeń elektroenergetycznych i gazowych, G1 – elektryczne - eksploatacja lub dozór urządzeń, instalacji oraz sieci elektroenergetycznych)
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu - wykaz usług wykonanych (zgodny w treści z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - wykaz osób (Załącznik nr 7 do SIWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Inne dokumenty niewymienione 1. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca jest zobowiązany złożyć bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. OFERTA ORAZ OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU: 2.1. Na ofertę składają się: - Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2.2. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: - dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; - pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; - dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (o ile jest wymagane wadium); - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4) oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4) oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; - dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. OFERTA WSPÓLNA Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty. 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą w formie określonej w pkt 9.3.8 SIWZ. 4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SIWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SIWZ. 5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4) oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3.1-2 SIWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. WYKONAWCA ZAGRANICZNY 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.2.1 SIWZ zdanie 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 12.1 SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 12.1 SIWZ odnoszące się do wymaganego terminu ważności dokumentu stosuje się.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. epidemia, powódź, wysoki stan wód itp.).
IV 4 4 data 2020-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że pełne informacje na temat postępowania znajdują się w dokumentach postępowania, tj. w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ zamieszczonych na platformie zakupowej zamawiającego pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)