DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH

Data publikacji 2020-08-31
Data zakończenia 2020-09-09 00:00:00
Instytucja Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579645-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Zamówienie jest podzielone na
8 części opisanych poniżej:
1) Różne materiały medyczne – załącznik nr 1A – Formularz ofertowy cz.1;
2) Środki ochrony osobistej – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.2;
3) Elektrody do defibrylatora Lifepak 12/15 – załącznik nr 1A- Formularz ofertowy cz.3;
4) Papier do defibrylatora Lifepak 12/15 – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.4;
5) Hydrożele – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.5;
6) Słoje, wkłady i łączniki do ssaka OB. 1000 – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.6;
7) Przyssawki do urządzenia LUCAS – załącznik nr 1A – Formularz ofertowy cz.7;
8) Przewody pacjenta do respiratora MEDUMAT – załącznik nr 1A – formularz ofertowy cz.8;

7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na zamówieniu w ramach realizacji umowy minimalnych ilości asortymentów, a w razie potrzeby zwiększenie zamówienia nawet do ilości maksymalnych. Ilości minimalne i maksymalne określone są w formularzach ofertowych.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, (w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu) zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, załączniki nr 2A
i nr 2B do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e23f5ce6-5525-4679-9000-c00641778311
Biuletyn 579645-N-2020
Zamawiajacy nazwa Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
Regon 35156485428000
Zamawiajacy adres ulica ul. Łazarza
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 244 200,
Zamawiajacy fax 124 244 300
Zamawiajacy email przetargi@kpr.med.pl,
Adres strony url www. kpr.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kpr.med.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ul.św. Łazarza 14, 31-530 Kraków
Wymagane przeslanie ofert inny na piśmie w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ul.św. Łazarza 14, 31-530 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH
Numer referencyjny 4/MATMED/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 8
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Zamówienie jest podzielone na 8 części opisanych poniżej: 1) Różne materiały medyczne – załącznik nr 1A – Formularz ofertowy cz.1; 2) Środki ochrony osobistej – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.2; 3) Elektrody do defibrylatora Lifepak 12/15 – załącznik nr 1A- Formularz ofertowy cz.3; 4) Papier do defibrylatora Lifepak 12/15 – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.4; 5) Hydrożele – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.5; 6) Słoje, wkłady i łączniki do ssaka OB. 1000 – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.6; 7) Przyssawki do urządzenia LUCAS – załącznik nr 1A – Formularz ofertowy cz.7; 8) Przewody pacjenta do respiratora MEDUMAT – załącznik nr 1A – formularz ofertowy cz.8; 7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na zamówieniu w ramach realizacji umowy minimalnych ilości asortymentów, a w razie potrzeby zwiększenie zamówienia nawet do ilości maksymalnych. Ilości minimalne i maksymalne określone są w formularzach ofertowych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, (w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu) zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, załączniki nr 2A i nr 2B do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 836060,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające spełnienie przez określony asortyment wytycznych konsultanta krajowego w dziedzinie chorób zakaźnych – certyfikaty, deklaracje, wyniki badań potwierdzające spełnienie określonych norm i wykonanie określonych badań dla każdego z wymienionych asortymentów na podstawie warunków określonych w załączniku nr 4 do siwz. - Dotyczy części nr 2 zamówienia:
Inne dokumenty niewymienione 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. V.1.2. i 3. SIWZ – jeżeli dotyczy. 1.3. Formularz ofertowy- załącznik nr 1 oraz Formularz ofertowy str. 1 oraz Formularz ofertowy str. 2 oddzielnie dla każdej części zamówienia - według wzoru stanowiącego odpowiednio załączniki nr 1 i 1A do siwz . 1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty, innych dokumentów składanych w ramach postępowania, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym). Informacja Wykonawcy załącznik nr 2D do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium XWadium: dla części : nr 1 w wysokości 8 000,00 PLN nr 2 w wysokości 3 600,00 PLN nr 3 w wysokości 2 200,00 PLN dla części nr 4, 5, 6, 7, 8 wadium nie jest wymagane. 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 09.09.2020 r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 4. Wadium może być wnoszone : 1) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: Bank BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna, nr 13 1600 1013 1845 5013 2000 0001, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w tym również m.in. zmian obowiązującej stawki podatku VAT powodujących zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie; 3) zmian o których mowa w par.1 ust. 4, oraz w par. 5 ust.6 niniejszej umowy; 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, niemożliwej do przewidzenia przed zawarciem umowy w tym spowodowanych w wyniku pandemi
IV 6 1 sposob udostepniania Część oferty, co do której Wykonawca zastrzega poufność należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem „Zastrzeżona część oferty” – jednocześnie wykazując przy tym, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Uwaga! W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.
IV 4 4 data 2020-09-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1) Różne materiały medyczne – załącznik nr 1A – Formularz ofertowy cz.1;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 386810,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Drewniane szpatułki laryngologiczne, z drewna brzozowego, niejałowe (pakowane po 100szt/box) op. 200 300 Izotermiczny koc ratunkowy wym. 160x200 waga min. 5,5 max. 7dag- dopuszcza się 160x240 szt. 4 000 4 500 Jednorazowe podkłady ochronne bibułowo-foliowe dł.50cm. szer.51cm w rolce 80szt. (zielony lub niebieski) rol. 1 100 1 300 Kołnierz ortopedyczny jednoczęściowy, regulowany dla dzieci, posiadający otwór umożliwiający kontrolę tętna na tętnicach szyjnych. Przenikliwy dla promieni X (sztywny, twardy) szt. 500 600 Kołnierz ortopedyczny regulowany dla dorosłych, posiadający otwór umożliwiający kontrolę tętna na tętnicach szyjnych. Przenikliwy dla promieni X (sztywny, twardy) szt. 180 220 Komplet pościelowy medyczny włókninowy, zielony (poszwa 210x160cm, poszewka 70x80cm, prześcieradło 210x150cm) kpl. 10 000 11 000 Papier do USG matowy, 120x20 VIDEOPRINTER MITSUBISHI NK-61 szt. 1 000 5 000 Papier medyczny do APARATU EKG Ascard B5 ECO z nadrukiem 58mm, 25m szt. 10 30 Papier medyczny do EKG 80x30 z nadrukiem, śr wewn. rolki 16mm szt. 800 1 000 Podkłady higieniczne z miękkim wkładem chłonnym o wym. 90cm x 60cm. szt. 800 1 000 Prowadnica do rurek intubacyjnych (różne rozmiary) op. 1 600 2 000 Prowadnica do trudnych intubacji, elastyczna, z wygiętym końcem, jednorazowa, rozmiar 15Ch/70cm szt. 200 400 Prześcieradło foliowane jednorazowego użytku nieprzemakalne rozmiar min 210x150cm szt. 10 30 Przewód pacjenta jednorazowy do respiratora PAC (rura flextube 22 mm o długosci 120cm, mankiety co 400 mm) szt. 14 000 16 000 Stabilizator do rurki intubacyjnej szt. 1 900 2 100 Staza automatyczna szt. 400 500 Staza bezlateksowa jednorazowego użytku. Kolor niebieski, wykonana z szerokiego na około 25 mm rozciągliwego paska gumy syntetycznej. Opakowanie 25 szt./rolka op. 70 80 Szyna Kramera 1000x100 szt. 300 400 Szyna Kramera 1500x100 szt. 200 300 Szyna Kramera 500x70 szt. 300 400 Worek do zbiórki moczu z zaworem spustowym typu T (sterylny 2000 ml/90cm) szt. 350 400 Złącze oddechowe do kapnometru M2533A rozmiar ET>4,0mm szt. 200 250 Złączka oddechowa do kapnometru typ EMMA szt. 1 500 1 800
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2) Środki ochrony osobistej – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.2;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 161500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Indywidualny pakiet ochrony biologicznej, rozmiary w orientacyjnej proporcji: M-10%, L-20%, XL-40%, XXL -30%, z datą ważności min. 12 m-cy od daty dostawy. Pakiet: kombinezon, ochrona obuwia, okulary ochronne, maska jednorazowego użytku z filtrem FFP-3, rękawice ochronne nitrylowe, worek czerwony 120L na odpady medyczne kpl. 300 1000 Półmaska biologiczna z filtrem FFP2 szt. 200 500 Połmaska biologiczna z filtrem FFP3 szt. 500 800 Maska chirurgiczna trójwarstwowa j.u. z gumką szt. 1000 3000
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3) Elektrody do defibrylatora Lifepak 12/15 – załącznik nr 1A- Formularz ofertowy cz.3;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 105000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1 Elektroda jednorazowego użytku dla dorosłych do defiblrylacji i stymulacji do Lifepak 12 lub 15, miękka, z datą wazności min. 24 m-ce od daty dostawy kpl 2000 2400 2 Elektroda jednorazowego użytku dla dzieci do defiblrylacji i stymulacji do Lifepak 12 lub 15, miękka, przylepna, z datą wazności min. 24 m-ce od daty dostawy kpl. 150 200
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4) Papier do defibrylatora Lifepak 12/15 – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.4;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 44000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Oryginalny papier do drukarki defiblrylatora Lifepack 12 lub 15 , szerokość 100mm pakowany po 2 rol./op op. 2500 3000
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa 5) Hydrożele – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.5;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 54832,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opatrunek w postaci hydrożeli w formie stałej o rozm. 60x40 cm, posiadający właściwości absorpcyjne, wysięk wraz z toksynami zatrzymywany jest w żelu, podczas zmiany usuwa sie w całości, możliwość zastosowania w przypadku innych urazów (złamania otwarte, rany cięte, szarpane, otarcia), nie zmieniajacy swoich właściwości podczas ucisku. Może być mocowany za pomocą bandaża bądź opaski uciskowej, bezwonny. Data ważności 24 m-ce od daty dostawy szt. 180 220 Opatrunek w postaci hydrożeli w formie stałej o rozm. 20x40 cm dopuszcza się 20x45 cm, posiadający właściwości absorpcyjne, wysięk wraz z toksynami zatrzymywany jest w żelu, podczas zmiany usuwa sie w całości, możliwość zastosowania w przypadku innych urazów (złamania otwarte, rany cięte, szarpane, otarcia), nie zmieniajacy swoich właściwości podczas ucisku. Może być mocowany za pomocą bandaża bądź opaski uciskowej, bezwonny. Data ważności 24 m-ce od daty dostawy szt. 350 450 "Opatrunek w postaci hydrożeli w formie stałej o rozm. 20x20 cm, posiadający właściwości absorpcyjne, wysięk wraz z toksynami zatrzymywany jest w żelu, podczas zmiany usuwa sie w całości, możliwość zastosowania w przypadku innych urazów (złamania otwarte, rany cięte, szarpane, otarcia), nie zmieniajacy swoich właściwości podczas ucisku. Może być mocowany za pomocą bandaża bądź opaski uciskowej, bezwonny. Data ważności 24 m-ce od daty dostawy" szt. 450 550
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa 6) Słoje, wkłady i łączniki do ssaka OB. 1000 – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.6;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18990,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Słój na wkłady jednorazowe do ssaka OB. 1000/ 2012 firmy BOSCAROL z łącznikiem szt. 1 20 Wkłady jednorazowe do ssaka OB. 1000/2012 firmy BOSCAROL z pokrywką i zintegrowanym filtrem. szt. 1000 2000
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa 7) Przyssawki do urządzenia LUCAS – załącznik nr 1A – Formularz ofertowy cz.7;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18528,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przyssawki do LUKASA szt. 250 300
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa 8) Przewody pacjenta do respiratora MEDUMAT – załącznik nr 1A – formularz ofertowy cz.8;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 46400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przewód pacjenta z zaworem (jednorazowy) WM 28110 do respiratora MEDUMAT , potwierdzony znakiem CE. szt. 450 800
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy od daty złożenia zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)