GuidZP400 |
e23f5ce6-5525-4679-9000-c00641778311
|
Biuletyn |
579645-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
|
Regon |
35156485428000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Łazarza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-530
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 244 200,
|
Zamawiajacy fax |
124 244 300
|
Zamawiajacy email |
przetargi@kpr.med.pl,
|
Adres strony url |
www. kpr.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kpr.med.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ul.św. Łazarza 14, 31-530 Kraków
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
na piśmie w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ul.św. Łazarza 14, 31-530 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH
|
Numer referencyjny |
4/MATMED/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
8
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych. Zamówienie jest podzielone na
8 części opisanych poniżej:
1) Różne materiały medyczne – załącznik nr 1A – Formularz ofertowy cz.1;
2) Środki ochrony osobistej – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.2;
3) Elektrody do defibrylatora Lifepak 12/15 – załącznik nr 1A- Formularz ofertowy cz.3;
4) Papier do defibrylatora Lifepak 12/15 – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.4;
5) Hydrożele – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.5;
6) Słoje, wkłady i łączniki do ssaka OB. 1000 – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.6;
7) Przyssawki do urządzenia LUCAS – załącznik nr 1A – Formularz ofertowy cz.7;
8) Przewody pacjenta do respiratora MEDUMAT – załącznik nr 1A – formularz ofertowy cz.8;
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na zamówieniu w ramach realizacji umowy minimalnych ilości asortymentów, a w razie potrzeby zwiększenie zamówienia nawet do ilości maksymalnych. Ilości minimalne i maksymalne określone są w formularzach ofertowych.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, (w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu) zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, załączniki nr 2A
i nr 2B do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
836060,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające spełnienie przez określony asortyment wytycznych konsultanta krajowego w dziedzinie chorób zakaźnych – certyfikaty, deklaracje, wyniki badań potwierdzające spełnienie określonych norm i wykonanie określonych badań dla każdego z wymienionych asortymentów na podstawie warunków określonych w załączniku nr 4 do siwz. - Dotyczy części nr 2 zamówienia:
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. V.1.2. i 3. SIWZ – jeżeli dotyczy.
1.3. Formularz ofertowy- załącznik nr 1 oraz Formularz ofertowy str. 1 oraz Formularz ofertowy str. 2 oddzielnie dla każdej części zamówienia - według wzoru stanowiącego odpowiednio załączniki nr 1 i 1A do siwz .
1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty, innych dokumentów składanych w ramach postępowania, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym).
Informacja Wykonawcy załącznik nr 2D do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
XWadium:
dla części :
nr 1 w wysokości 8 000,00 PLN
nr 2 w wysokości 3 600,00 PLN
nr 3 w wysokości 2 200,00 PLN
dla części nr 4, 5, 6, 7, 8 wadium nie jest wymagane.
2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania.
3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 09.09.2020 r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego).
4. Wadium może być wnoszone :
1) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: Bank BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna, nr 13 1600 1013 1845 5013 2000 0001,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w tym również m.in. zmian obowiązującej stawki podatku VAT powodujących zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie;
3) zmian o których mowa w par.1 ust. 4, oraz w par. 5 ust.6 niniejszej umowy;
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, niemożliwej do przewidzenia przed zawarciem umowy w tym spowodowanych w wyniku pandemi
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Część oferty, co do której Wykonawca zastrzega poufność należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem „Zastrzeżona część oferty” – jednocześnie wykazując przy tym, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
Uwaga!
W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.
|
IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1) Różne materiały medyczne – załącznik nr 1A – Formularz ofertowy cz.1;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
386810,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Drewniane szpatułki laryngologiczne, z drewna brzozowego, niejałowe (pakowane po 100szt/box) op. 200 300
Izotermiczny koc ratunkowy wym. 160x200 waga min. 5,5 max. 7dag- dopuszcza się 160x240 szt. 4 000 4 500
Jednorazowe podkłady ochronne bibułowo-foliowe dł.50cm. szer.51cm w rolce 80szt. (zielony lub niebieski) rol. 1 100 1 300
Kołnierz ortopedyczny jednoczęściowy, regulowany dla dzieci, posiadający otwór umożliwiający kontrolę tętna na tętnicach szyjnych. Przenikliwy dla promieni X (sztywny, twardy) szt. 500 600
Kołnierz ortopedyczny regulowany dla dorosłych, posiadający otwór umożliwiający kontrolę tętna na tętnicach szyjnych. Przenikliwy dla promieni X (sztywny, twardy) szt. 180 220
Komplet pościelowy medyczny włókninowy, zielony (poszwa 210x160cm, poszewka 70x80cm, prześcieradło 210x150cm) kpl. 10 000 11 000
Papier do USG matowy, 120x20 VIDEOPRINTER MITSUBISHI NK-61 szt. 1 000 5 000
Papier medyczny do APARATU EKG Ascard B5 ECO z nadrukiem 58mm, 25m szt. 10 30
Papier medyczny do EKG 80x30 z nadrukiem, śr wewn. rolki 16mm szt. 800 1 000
Podkłady higieniczne z miękkim wkładem chłonnym o wym. 90cm x 60cm. szt. 800 1 000
Prowadnica do rurek intubacyjnych (różne rozmiary) op. 1 600 2 000
Prowadnica do trudnych intubacji, elastyczna, z wygiętym końcem, jednorazowa, rozmiar 15Ch/70cm szt. 200 400
Prześcieradło foliowane jednorazowego użytku nieprzemakalne rozmiar min 210x150cm szt. 10 30
Przewód pacjenta jednorazowy do respiratora PAC (rura flextube 22 mm o długosci 120cm, mankiety co 400 mm) szt. 14 000 16 000
Stabilizator do rurki intubacyjnej szt. 1 900 2 100
Staza automatyczna szt. 400 500
Staza bezlateksowa jednorazowego użytku. Kolor niebieski, wykonana z szerokiego na około 25 mm rozciągliwego paska gumy syntetycznej. Opakowanie 25 szt./rolka op. 70 80
Szyna Kramera 1000x100 szt. 300 400
Szyna Kramera 1500x100 szt. 200 300
Szyna Kramera 500x70 szt. 300 400
Worek do zbiórki moczu z zaworem spustowym typu T (sterylny 2000 ml/90cm) szt. 350 400
Złącze oddechowe do kapnometru M2533A rozmiar ET>4,0mm szt. 200 250
Złączka oddechowa do kapnometru typ EMMA szt. 1 500 1 800
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
2) Środki ochrony osobistej – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.2;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
161500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Indywidualny pakiet ochrony biologicznej, rozmiary w orientacyjnej proporcji: M-10%, L-20%, XL-40%, XXL -30%, z datą ważności min. 12 m-cy od daty dostawy. Pakiet: kombinezon, ochrona obuwia, okulary ochronne, maska jednorazowego użytku z filtrem FFP-3, rękawice ochronne nitrylowe, worek czerwony 120L na odpady medyczne kpl. 300 1000
Półmaska biologiczna z filtrem FFP2 szt. 200 500
Połmaska biologiczna z filtrem FFP3 szt. 500 800
Maska chirurgiczna trójwarstwowa j.u. z gumką szt. 1000 3000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
3) Elektrody do defibrylatora Lifepak 12/15 – załącznik nr 1A- Formularz ofertowy cz.3;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
105000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1 Elektroda jednorazowego użytku dla dorosłych do defiblrylacji i stymulacji do Lifepak 12 lub 15, miękka, z datą wazności min. 24 m-ce od daty dostawy kpl 2000 2400
2 Elektroda jednorazowego użytku dla dzieci do defiblrylacji i stymulacji do Lifepak 12 lub 15, miękka, przylepna, z datą wazności min. 24 m-ce od daty dostawy kpl. 150 200
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
4) Papier do defibrylatora Lifepak 12/15 – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.4;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
44000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Oryginalny papier do drukarki defiblrylatora Lifepack 12 lub 15 , szerokość 100mm pakowany po 2 rol./op op. 2500 3000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
5) Hydrożele – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.5;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
54832,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunek w postaci hydrożeli w formie stałej o rozm. 60x40 cm, posiadający właściwości absorpcyjne, wysięk wraz z toksynami zatrzymywany jest w żelu, podczas zmiany usuwa sie w całości, możliwość zastosowania w przypadku innych urazów (złamania otwarte, rany cięte, szarpane, otarcia), nie zmieniajacy swoich właściwości podczas ucisku. Może być mocowany za pomocą bandaża bądź opaski uciskowej, bezwonny. Data ważności 24 m-ce od daty dostawy szt. 180 220
Opatrunek w postaci hydrożeli w formie stałej o rozm. 20x40 cm dopuszcza się 20x45 cm, posiadający właściwości absorpcyjne, wysięk wraz z toksynami zatrzymywany jest w żelu, podczas zmiany usuwa sie w całości, możliwość zastosowania w przypadku innych urazów (złamania otwarte, rany cięte, szarpane, otarcia), nie zmieniajacy swoich właściwości podczas ucisku. Może być mocowany za pomocą bandaża bądź opaski uciskowej, bezwonny. Data ważności 24 m-ce od daty dostawy szt. 350 450
"Opatrunek w postaci hydrożeli w formie stałej o rozm. 20x20 cm, posiadający właściwości absorpcyjne, wysięk wraz z toksynami zatrzymywany jest w żelu, podczas zmiany usuwa sie w całości, możliwość zastosowania w przypadku innych urazów (złamania otwarte, rany cięte, szarpane, otarcia), nie zmieniajacy swoich właściwości podczas ucisku.
Może być mocowany za pomocą bandaża bądź opaski
uciskowej, bezwonny. Data ważności 24 m-ce od daty dostawy" szt. 450 550
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
6) Słoje, wkłady i łączniki do ssaka OB. 1000 – załącznik nr 1A - Formularz ofertowy cz.6;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
18990,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Słój na wkłady jednorazowe do ssaka OB. 1000/ 2012 firmy BOSCAROL z łącznikiem szt. 1 20
Wkłady jednorazowe do ssaka OB. 1000/2012 firmy BOSCAROL z pokrywką i zintegrowanym filtrem. szt. 1000 2000
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
7) Przyssawki do urządzenia LUCAS – załącznik nr 1A – Formularz ofertowy cz.7;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
18528,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przyssawki do LUKASA szt. 250 300
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
8) Przewody pacjenta do respiratora MEDUMAT – załącznik nr 1A – formularz ofertowy cz.8;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
46400,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przewód pacjenta z zaworem (jednorazowy) WM 28110 do respiratora MEDUMAT , potwierdzony znakiem CE. szt. 450 800
|
| |