Dostawa i montaż mebli

Data publikacji 2020-08-31
Data zakończenia 2020-09-08 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Miejscowość Lwówek Śląski
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579621-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na bloku operacyjnym Szpitala Powiatowego w Lwówku Śląskim:
- zad. nr 1 tabele nr 1, 2, 3 – szczegółowy opis zał. nr 1 do siwz - różne meble;
- zad. nr 2 – fotele opisane w zał. nr 1 do siwz;
- zad. nr 3 – szafki ubraniowe opisane w zał. nr 1 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 75620726-4ff6-4388-9b15-b907afd44a09
Biuletyn 579621-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Regon 20832110000240
Zamawiajacy adres ulica ul. Morcinka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lwówek Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 59-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 75 782 01 04
Zamawiajacy fax 75 782 44 32
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl
Adres strony url www.pczlwowek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pczlwowek.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pczlwowek.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. ul. Morcinka 7 59-600 Lwówek Śląski Pokój nr 310 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli
Numer referencyjny PCZ-NZP-382/16/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na bloku operacyjnym Szpitala Powiatowego w Lwówku Śląskim: - zad. nr 1 tabele nr 1, 2, 3 – szczegółowy opis zał. nr 1 do siwz - różne meble; - zad. nr 2 – fotele opisane w zał. nr 1 do siwz; - zad. nr 3 – szafki ubraniowe opisane w zał. nr 1 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow -zad. n1- 4-6 tygodni; -zad. nr 2 - 7 dni; -zad. nr 3 - 7 dni.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy mebli wraz z montażem o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy) każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp ( lub wskazać dostępność w formie elektronicznej).
Zakresie warunkow udzialu 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł 2) wykaz wykonanych min. dwóch dostaw mebli wraz z montażem o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy) każda.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dokumenty wymienione i zaznaczone pogrubioną czcionką w zał. nr 1 do siwz zad. nr 1 w dziale „Technologia wykonania poszczególnych mebli i zabudów”
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Dopuszcza się możliwość składania ofert w postaci zaszyfrowanego katalogu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Oferty w postaci katalogów elektronicznych oraz hasła do nich należy przesłać do Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl do dnia 08.09.2020 r. godz. 12:00. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na pocztę elektroniczną Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (I p. pok. nr 12) w dniu 08.09.2020 r. o godz. 12:30. Do komunikacji elektronicznej Zamawiający wymaga korzystania z narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które są ogólnie dostępne. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania wymagań dotyczących przygotowania oferty będą obciążały Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) zmiany danych kontrahenta (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.) oraz zmiany podwykonawcy, b) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji sprzętu który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu; c) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu; d) obniżenia ceny przez Wykonawcę. e) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego lub urzędowej wykładni prawa, w szczególności w związku z implementacją do krajowego porządku prawnego przepisów Rozporządzenia RODO; f) zmiany stawki podatku VAT, w momencie wejścia w życie ich obowiązywania. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT zmianie ulegnie cena brutto, cena netto nie zmieni się; g) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. le art.144 ustawy Pzp; h) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; i) zmiana rachunku bankowego wymaga aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zad. nr 1, tabela nr 1,2,3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe czas wykonania 4-6 tygodni
Zalacznik krotki opis meble różne: szafy, szafki, blaty, zabudowy itp.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zad. nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,95
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis fotele biurowe szt. 3
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zad. nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis szafki ubraniowe szt. 7
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)