GuidZP400 |
0543141a-ff28-4afe-b6e7-94aa2146916a
|
Biuletyn |
579394-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Rozwoju
|
Regon |
36926736100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Trzech Krzyży
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-507
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48222500130 , +48222737190
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
Pawel.Cichecki@mr.gov.pl, Milena.Rogowska@mr.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gov.pl/web/rozwoj
|
Adres strony internetowej |
www.gov.pl/web/rozwoj
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://mpit.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://mpit.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób: w formie pisemnej na adres Ministerstwo Rozwoju, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, lub za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://mpit.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa infrastruktury serwerowej Zamawiającego
|
Numer referencyjny |
BDG-V.2610.36.2020.PC
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem Zamówienia jest rozbudowa infrastruktury serwerowej Zamawiającego. Zamówienie zostało podzielone na dwie części.
Część I – dostawa 2 sztuk serwerów stanowiących rozbudowę zintegrowanej Platformy Wirtualizacji w systemie hiperkonwergentnym posiadanej przez Zamawiającego,
Część II - dostawa 3 sztuk serwerów typu rack stanowiących uzupełnienie posiadanej infrastruktury serwerowej Zamawiającego.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia na poszczególne części zawarty jest w Załączniku nr 1a oraz w Załączniku nr 1b do SIWZ. Po zawarciu umów na poszczególne części (wzór umowy stanowi odpowiednio Załącznik nr 2a oraz Załącznik 2b do SIWZ) stanowił on będzie Załącznik nr 3 do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
537398,37
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie:
1) Część I – do 30 dni od dnia zawarcia umowy,
2) Część II – do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dla Części I oraz Części II w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku dla Części I oraz Części II w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony (numeracja zgodna z SIWZ), jeżeli wykonawca wykaże, że:
W zakresie Części I zamówienia
4.2.3.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał lub wykonuje należycie:
- co najmniej dwie dostawy, z których każda spełniała łącznie n/w wymagania:
- była o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 PLN brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych),
- polegała na dostawie sprzętu i oprogramowania serwerowego wraz z usługami wdrożenia do systemu wirtualizacji.
4.2.3.2 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób, wyznaczonych do wykonania niniejszego zamówienia,
w tym co najmniej jedną osobą, która spełnia łącznie n/w wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe informatyczne,
- posiada minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie budowy i konfiguracji systemów do wirtualizacji,
- w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w budowie i wdrożeniu lub rozwoju przynajmniej dwóch systemów informatycznych do wirtualizacji, a wartość budowy i wdrożenia lub rozwoju każdego z tych systemów informatycznych do wirtualizacji wynosiła co najmniej 400.000,00 PLN brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych).
W zakresie Części II zamówienia
4.2.3.3 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał lub wykonuje należycie:
- co najmniej dwie dostawy, z których każda spełniała łącznie n/w wymagania:
- była o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),
- polegała na dostawie sprzętu i oprogramowania serwerowego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w zdaniu pierwszym stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6a/6b do SIWZ;
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7a do SIWZ,
c) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na potrzeby badania i oceny ofert oferta musi zawierać:
a) Formularz Ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8a, 8b do SIWZ (SEKCJA A i B) w zależności od wybranej części zamówienia. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż Załącznik Nr 8a, 8b do SIWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 26 ust. 3 ustawy;
b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ;
c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik;
d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie w zakładce "Dokumenty udostępnione" w folderze "Informacja z otwarcia ofert" informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie w formie pisemnej w oryginale/kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub przy użyciu Platformy w formie elektronicznej w oryginale (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną) lub elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Wykonawca może złożyć przedmiotowe oświadczenie przy użyciu Platformy po zalogowaniu w zakładce "Korespondencja". W takim przypadku za datę przekazania oświadczenia uznaje się datę jego wczytania do Systemu
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
1. Część I zamówienia: 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
2. Część II zamówienia: 4.000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego:
Ministerstwo Rozwoju (numer rachunku): 05 1010 1010 0039 0013 9120 0000, z adnotacją „wadium – numer sprawy BDG-V.2610.36.2020.PC – Część …
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się
na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich .
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału gwarancji lub poręczenia podpisanego przez wystawcę (gwaranta) kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zasady składania wadium w innej formie niż pieniężna opisane są w pkt 18.13.1 SIWZ.
7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w IPU.
|
IV 4 4 data |
2020-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|