GuidZP400 |
08688be2-c326-495e-9a01-5837a5e79770
|
Biuletyn |
578691-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
|
Regon |
29141100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mączna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-780
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
918 806 260
|
Zamawiajacy fax |
918 806 203
|
Zamawiajacy email |
org@szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Adres strony url |
http://bip.szpital-zdroje.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://portal.smartpzp.pl/spszozzdroje
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPSZOZ "Zdroje" ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 - Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę pościeli i bielizny szpitalnej dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach.
|
Numer referencyjny |
50/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pościeli i bielizny szpitalnej dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części zwane pakietami. Pakiet Nr 1-Kołdry, koce, poduszki, Pakiet Nr 2-Bielizna szpitalna, Pakiet Nr 3-Pościel.
|
Cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu - nie niższą niż: dla Pakietu Nr 1 - Kołdry, koce, poduszki - za sumę ubezpieczenia co najmniej - 17 000,00 zł brutto, dla Pakietu Nr 2 - Bielizna szpitalna - za sumę ubezpieczenia co najmniej - 78 000,00 zł brutto, dla Pakietu Nr 3 - Pościel - za sumę ubezpieczenia co najmniej - 95 000,00 zł brutto. W celu potwierdzenia, spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty na kilka pakietów wymagana jest łączna suma ubezpieczenia dla pakietów objętych ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie dostawy polegające na dostawie różnego rodzaju wyrobów bielizny szpitalnej, pościeli, kołder, koców, poduszek z których co najmniej jedna będzie o wartości nie mniejszej niż - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu – określona poniżej: dla Pakietu Nr 1 - Kołdry, koce, poduszki - za kwotę brutto co najmniej - 17 000,00 zł brutto, dla Pakietu Nr 2 - Bielizna szpitalna - za kwotę brutto co najmniej - 78 000,00 zł brutto, dla Pakietu Nr 3 - Pościel - za kwotę brutto co najmniej - 95 000,00 zł brutto. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej w różnych pakietach. Dostawy te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadających rodzajem określonym przez Zamawiającego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca w całości w stosunku do poszczególnej części. Celem potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania tego obowiązany jest złożyć następujący dokument: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tej bazy danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj.:
a) w zakresie Pakietu nr 1:
1) katalog oferowanych produktów wraz z opisem zaoferowanych produktów,
2) karty technologiczne tkanin potwierdzające gramaturę i skład oraz opis zaoferowanych produktów,
b) w zakresie Pakietu nr 2:
1) karty technologiczne tkanin potwierdzające gramaturę i skład oraz opis zaoferowanych produktów,
2) w zakresie pozycji nr 7, 9 i 10 - oświadczenie, że zaoferowane artykuły spełniają wymagania normy ENV – 14237 (tekstylia w systemie ochrony zdrowia) *
* (Wykonawca nie ma obowiązku posiadania certyfikatu potwierdzającego posiadanie wyżej wskazanej normy, musi jedynie spełniać jej wymagania)
c) w zakresie Pakietu nr 3:
1) karty technologiczne tkanin potwierdzające gramaturę i skład oraz opis zaoferowanych produktów,
2) oświadczenie, że zaoferowane artykuły spełniają wymagania normy ENV – 14237 (tekstylia w systemie ochrony zdrowia) *
* (Wykonawca nie ma obowiązku posiadania certyfikatu potwierdzającego posiadanie wyżej wskazanej normy, musi jedynie spełniać jej wymagania)
3) wypełniony załącznik nr 6 „wykaz próbek oferowanych”,
4) próbki oferowanych produktów w celu potwierdzenia parametrów wymaganych przez Zamawiającego – po 1 szt. produktu (materiału) o wymiarach 1m x 1m, do następujących pozycji pakietu:
I. poz. 1 – poszwa duża,
II. poz. 2 – prześcieradło białe,
III. poz. 3 – poszewka na poduszkę.
Uwaga: w przypadku zaoferowania tego samego produktu (materiału) w kilku pozycjach Pakietu nr 3, można przesłać 1 próbkę do tych wszystkich pozycji.
W przypadku, gdy przedłożony opis byłby w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenia opisu oferowanego produktu na język polski.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach.
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. oświadczenia i dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. oświadczenia i dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginale).
W zakresie lit. c) pkt 4) próbki należy złożyć na adres Zamawiającego: SPSZOZ Zdroje, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon nr 5 – Kancelaria.
[Próbki powinny być dostarczone za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca].
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie:
1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 - 1.3 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie:
1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3) Oświadczenie - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie:
1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 2 ppkt 1 – 3 SIWZ wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Ww. oświadczenie należy złożyć w następującej formie:
1. w formie pisemnej albo 2. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 3 ppkt 2 siwz (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ), jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem).
6) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 lub 20 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ);
W przypadku oferty składanej w formie pisemnej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej (w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem)
7) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców o ile są znane – oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 11.
8) Informacji dot. art. 13 lub art. 14 RODO - oświadczenie na załączniku nr 1 pkt 13.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|