GuidZP400 |
21a6d036-02d0-499e-b264-650771559a6e
|
Biuletyn |
578867-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu
|
Regon |
87113238800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Małomłyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grudziądz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
86-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 462 29 39
|
Zamawiajacy fax |
56 462 29 39
|
Zamawiajacy email |
pcprgrudziadz@op.pl
|
Adres strony url |
www.pcprgrudziadz.rbip.mojregion.info, www.pcprgrudziadz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. " Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID -19", realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020- Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym; PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystepnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakosci usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pcprgrudziadz.rbip.mojregion.info
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcprgrudziadz.rbip.mojregion.info
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn.zm.), posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu ul. Małomłyńska 1 86-300 Grudziądz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych ( laptopów) wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn. " Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID -19"
|
Numer referencyjny |
PCPR.PS.271.6.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych (laptopów) wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn. " Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19". Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup i dostawę 59 komputerów przenośnych ( laptopów) - nowych, nieużywanych, wraz z oprogramowaniem, oraz 11 sztuk oprogramowania dla dzieci z niepełnosprawnością. Przedmiot zamówienie powinien spełniać minimalne wymagania techniczne określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). Zamówienie powinno zostać zrealizowane zgodnie z treścią umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-06T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek ( załącznik nr 4 do siwz).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek ( załącznik nr 4 do siwz).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek ( załącznik nr 4 do siwz).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w rozdz. IX 4.1 siwz, 3) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdz. IX. 4. 1 siwz, dotyczącego Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolności lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, 4) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólne o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w rozdz. IX 4.1 siwz powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie, 5) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale IX. 4. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale IX. 4. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek ( załącznik nr 4 do siwz).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz oferty – wg wzoru załącznik nr 2 do siwz;
2) wypełniony formularz – wg wzoru załącznik nr 1 „szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” do siwz;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) ;
4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje reprezentujący Wykonawcę pełnomocnik ( oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);
5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy Pzp, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa w rozdz. IX.5.1)-5).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu, ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz, tel.: 56 46 229 39, fax: 56 46 229 39, reprezentowane przez Kierownika PCPR w Grudziądzu;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Grudziądzkim/PCPR w Grudziądzu jest Pan Dawid Banasiak – inspektor@worksoft.com.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”", znak: PCPR.PS.271.6.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Natomiast w przypadku projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych m. in. ze środków Unii Europejskiej dokumenty przechowywane są zgodnie z wytycznymi programu;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|