GuidZP400 |
20676a6f-34bf-4fa7-83c0-5fd59e2e90ec
|
Biuletyn |
579356-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
51946111000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3-go Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Węgorzewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
874 273 252
|
Zamawiajacy fax |
874 273 252
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@szpitalwegorzewo.pl
|
Adres strony url |
www.mazurskiecentrumzdrowia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mazurskiecentrumzdrowia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mazurskiecentrumzdrowia.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przygotowywanie, dostawa i przekazywanie posiłków na oddziały szpitalne, na bazie własnych produktów i z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego (pomieszczeń kuchennych, sprzętu i urządzeń kuchennych)
|
Numer referencyjny |
MCZ/PNż/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie, dostawa i przekazywanie posiłków na oddziały szpitalne, na bazie własnych produktów i z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego (pomieszczeń kuchennych, sprzętu i urządzeń kuchennych). Wykonawca zobowiązany jest, w ramach zamówienia, dostarczyć komplet naczyń, sztućców, naczyń do picia wielokrotnego użytku, do porcjowania i spożywania posiłków przez pacjentów oraz do odbioru wykorzystanych naczyń po posiłkach z wyznaczonego miejsca. Ogólna ilość dostaw/ osobodni – 65 688, gdzie 1 osobodzień to całodzienne wyżywienie pacjenta tj. śniadanie, obiad , kolacja. Średnie miesięczne ilości osobodni –2 737; śniadanie – 2 737 szt.; obiad - 2 737 szt.; kolacja - 2 737 szt.Podana przez Zamawiającego przewidywana ilość osobodni będąca przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest średnią szacunkową i w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od bieżących rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z ilości hospitalizowanych pacjentów.
|
Cpv glowny przedmiot |
15894220-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz podpisanego oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał co najmniej, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200.000 PLN (dwieście tysięcy złotych) ogółem i min. 100.000 zł dla jednego zdarzenia, obejmującą m. in. zatrucia pokarmowe i zdarzenia losowe oraz podpisanego oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a/ zaświadczenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzające, że blok żywieniowy jest pod stałym nadzorem sanitarnym i może świadczyć usługi w zakresie sporządzania i dostaw posiłków na rzecz pacjentów szpitala,
b/ Decyzja Państwowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzająca środki transportu do przewozu posiłków, z podaniem marki i numeru rejestracyjnego,
c/ Oświadczenie Wykonawcy, iż do sporządzania posiłków zatrudnione są/ będą osoby posiadające aktualne książeczki zdrowia (w formularzu oferty),
d/ Oświadczenie, iż wyposażenie kuchni, urządzenia techniczne, termosy i pojemniki posiadają atesty dopuszczające do kontaktu z żywnością oraz o wdrożeniu/ wdrażaniu i stosowaniu systemu HACCP (w formularzu oferty),
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) stawki podatku od towarów i usług, ceny zostaną zmienione w dniu wejścia w życie stosownego rozporządzenia lub ustawy, w takim przypadku zmianie ulega cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
|
IV 4 4 data |
2020-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|