Świadczenie usługi serwisu powdrożeniowego systemu INFOR LN

Data publikacji 2020-09-01
Data zakończenia 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579766-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu po wdrożeniowego systemu INFOR LN. Szczegółowe informacje zawiera SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6aae069-a2b9-4bb8-9c8c-65a59fe16392
Biuletyn 579766-N-2020
Zamawiajacy nazwa Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Regon 00674641000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Świat
Zamawiajacy adres numer domu 6/12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 695 36 00, 22 695 36 88
Zamawiajacy fax 22 695 36 99
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@arp.pl
Adres strony url www.bip.arp.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.arp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.arp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.arp.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi serwisu powdrożeniowego systemu INFOR LN
Numer referencyjny ZP/PN/19/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu po wdrożeniowego systemu INFOR LN. Szczegółowe informacje zawiera SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 15
Data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga wykazania spełniania następujących warunków określonych w art. 22 ust. 1b Ustawy dotyczących zdolności zawodowych: 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) minimum 3 zamówienia (umowy) polegające na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy usług serwisowych systemu do planowania zasobów przedsiębiorstwa (system typu ERP) do obsługi obszarów co najmniej finanse i księgowość, a wartość każdego zamówienia w ww. zakresie, w okresie 12 miesięcy, wyniosła nie mniej niż 100.000,00 zł brutto; 2) Wykonawca wykaże, że zapewni co najmniej 2 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, posiadające niezbędną wiedzę do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności w obszarze finanse.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) Wykazu usług, o których mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt 1) SIWZ - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, b) Wykazu osób, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt 2) SIWZ – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy, Wykonawca składa - w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.arp.pl informacji dotyczących m.in. firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r., poz. 369), może przedstawić dowody potwierdzając, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany Umowy § 14 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają sporządzenia aneksu do Umowy w formie pisemnej i akceptacji przez obie Strony, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w Umowie. 2. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami PZP, w szczególności: 1) zmiany nieistotnych postanowień Umowy, 2) zaistnienia okoliczności siły wyższej, która będzie miała wpływ na termin realizacji Umowy, sposób jej realizacji lub przedmiot zamówienia, pod warunkiem powiadomienia drugiej Strony w formie pisemnej o fakcie wystąpienia takiej okoliczności oraz udokumentowania jej właściwymi dowodami zgodnie z § 13 Umowy, 3) stwierdzenia, że którekolwiek z postanowień Umowy jest niezgodne z prawem, bądź zostanie uznane za niezgodne z prawem na skutek zmiany obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych, związanych z przedmiotem Umowy, dokonanej po dacie zawarcia Umowy lub zostałoby za takie prawomocnie uznane przez uprawniony do tego organ, 4) wystąpienia zmian organizacyjnych dotyczących Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed datą zawarcia Umowy, mających wpływ na przedmiot Umowy lub na warunki jego realizacji, 5) zmiana obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotem Umowy, zaistniałych po dacie zawarcia Umowy, 6) powstania rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób niż poprzez dodanie czy zmianę definicji, skutkującą usunięciem rozbieżności i doprecyzowaniem Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony, 7) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 8) zaistnienia konieczności zastosowania odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż pierwotnie przewidywane, w sytuacji, gdy ich niezastosowanie grozi niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy, 9) pojawienie się problemów o charakterze technicznym, technologicznym lub związanych z funkcjonalnością Oprogramowania, które mają istotny wpływ na sposób wykonania przedmiotu Umowy, 10) pojawienie się na rynku nowszych technologii wykonania przedmiotu Umowy, pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji lub uzyskanie lepszej, jakości efektów objętych Umową, 11) zmiany w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac. 3. Istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w ust. 2, mogą dotyczyć w szczególności: 1) zmiany terminu realizacji Umowy, 2) zmiany sposobu, zakresu i warunków świadczonych usług, 3) zmiany procedur o charakterze formalnym, w szczególności zmiany wzorców dokumentów lub szablonów, stanowiących załączniki do Umowy, 4) zmiany wysokości wynagrodzenia. 4. Niezależnie od innych postanowień niniejszego paragrafu, zmiana postanowień Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić w przypadku zmian: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - w formie pisemnego aneksu oraz na zasadach i w sposób określony w ust. 5 - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 4 pkt 1), obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie tych zmian. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 1) wartość wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 Umowy zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów (kwota netto wynagrodzenia nie ulegnie zmianie). Nie dotyczy to Wykonawcy zagranicznego nie posiadającego siedziby oraz stałego miejsca wykonywania działalności na terytorium Polski. 7. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 4 pkt 2) 3) i 4), będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub dokonujących zmiana w zakresie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2), wynagrodzenie należne Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy w związku ze zmianą wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących jakiekolwiek usługi stanowiące przedmiot Umowy, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych, od kwoty wzrostu lub obniżenia minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust.4 pkt 3) lub 4), wynagrodzenie należne Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym jakiekolwiek usługi stanowiące przedmiot Umowy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy. 10. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku, o którym mowa w ust. 4 pkt 2), może nastąpić wyłącznie wówczas, gdy nastąpi uzasadnione zwiększenie kosztów ponoszonych przez Wykonawcę z powodu podwyższenia minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej. 11. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 4, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym, zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką należne Wykonawcy wynagrodzenie powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 12. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 2) 3) lub 4), jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących jakiekolwiek usługi stanowiące przedmiot Umowy, wraz z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2); lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących jakiekolwiek usługi stanowiące przedmiot Umowy, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 3); 3) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących jakiekolwiek usługi stanowiące przedmiot Umowy, wraz z kwotami wpłat uiszczanych do pracowniczych planów kapitałowych w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 3); wraz z potwierdzającymi zawarte w zestawieniach wyliczenia dokumentami źródłowymi takimi jak dokumenty księgowe i kadrowe (np. umowy o pracę). 13. Informacje zawarte we wnioskach o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy oraz informacje, o których mowa w ust. 12 przekazywane będą z uwzględnieniem zasad wynikających z przepisów Ustawy Rodo. 14. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 3) 4), jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 Dni Roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 12 pkt 2 ). 15. W terminie 10 Dni Roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 11, Strona która otrzymała wniosek przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o nie zatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 16. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 11. W takim przypadku przepisy ust. 12-15 stosuje się odpowiednio. 17. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 10 Dni Roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 18. Zmiany warunków Umowy nie mogą naruszać przepisów ustawy PZP.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)