Dostawa różnych artykułów spożywczych, w tym owoców, warzyw, wody, tłuszczy, artykułów spożywczych suchych, cukru, produktów bezglutenowych

Data publikacji 2020-09-01
Data zakończenia 2020-09-09 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia
Miejscowość Ostrołęka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Kawa, herbata i podobne produkty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579967-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158600004, 158400008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych, w tym owoców, warzyw, wody, tłuszczy, artykułów spożywczych suchych, cukru, produktów bezglutenowych w rodzaju i ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz asortymentowo-ilościowe-cenowy.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 12 części i obejmuje w szczególności dostawę: owoców, warzyw, pieczarek, warzyw i owoców przetworzonych, olei i tłuszczy, innych suchych artykułów spożywczych, wody, cukru, herbaty, kawy i słodyczy, mąki, płatków i chleba bezglutenowego.
3. Formularz cenowy zawiera szacowaną ilość asortymentu na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał u wykonawcy zamówień towarów według swoich realnych potrzeb.
4. Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być pełnowartościowe, produkowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz zgodnie z zasadami HACCP.
5. Zamawiający wymaga aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych. Na opakowaniu powinny znajdować się: termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe – wartość odżywcza, dokładny adres producenta.
6. Dostawy jednostkowych zamówień towaru będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie na podstawie zgłoszeń zapotrzebowania. Dostawy będą się odbywały zgodnie z zapisami umowy w godzinach od 700 do 1400.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub wielu części zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym z zastrzeżeniem, aby artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej jak wymienione w formularzu. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
12. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.
13. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
14. Załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – stanowią integralną część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc67a400-e605-4716-b170-2bab5bdeb243
Biuletyn 579967-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia
Regon 550465150
Zamawiajacy adres ulica Rolna
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Ostrołęka
Zamawiajacy kod pocztowy 07-410
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 297602280,
Zamawiajacy fax 297602285
Zamawiajacy email sekretariat@dps-ostroleka.pl,
Adres strony url www.dps-ostroleka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Dostep dokumentow zamowienia nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-ostroleka.pl
Dostep do dokumentow ograniczony sekretariat@dps-ostroleka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w trwale zamkniętym opakowaniu, oznakowaną nazwą wykonawcy oraz napisem: Dom Pomocy Społecznej im. Kardynałą Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Ostrołęce ul. Rolna 27 07-410 Ostrołęka "Przetarg nieograniczony - DPS-DGO-26-2.2.2020" Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim, napisaną na maszynie, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką (np. pismo ręczne).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Ostrołęce ul. Rolna 27 07-410 Ostrołęka
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa różnych artykułów spożywczych, w tym owoców, warzyw, wody, tłuszczy, artykułów spożywczych suchych, cukru, produktów bezglutenowych
Numer referencyjny DPS.DGO.26.2.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych, w tym owoców, warzyw, wody, tłuszczy, artykułów spożywczych suchych, cukru, produktów bezglutenowych w rodzaju i ilości zgodnej z Załącznikiem nr 1 do SIWZ i umowy – Formularz asortymentowo-ilościowe-cenowy. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 12 części i obejmuje w szczególności dostawę: owoców, warzyw, pieczarek, warzyw i owoców przetworzonych, olei i tłuszczy, innych suchych artykułów spożywczych, wody, cukru, herbaty, kawy i słodyczy, mąki, płatków i chleba bezglutenowego. 3. Formularz cenowy zawiera szacowaną ilość asortymentu na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał u wykonawcy zamówień towarów według swoich realnych potrzeb. 4. Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być pełnowartościowe, produkowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz zgodnie z zasadami HACCP. 5. Zamawiający wymaga aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych. Na opakowaniu powinny znajdować się: termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe – wartość odżywcza, dokładny adres producenta. 6. Dostawy jednostkowych zamówień towaru będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie na podstawie zgłoszeń zapotrzebowania. Dostawy będą się odbywały zgodnie z zapisami umowy w godzinach od 700 do 1400. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub wielu części zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym z zastrzeżeniem, aby artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej jak wymienione w formularzu. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 12. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy. 13. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 14. Załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – stanowią integralną część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow nie dotyczy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; b)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Podmioty ubiegające się o zamówienie wspólnie wymóg w zakresie ust. 4.1. pkt a-c, muszą spełnić oddzielnie. 6. Zgodnie z §9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w §5 pkt 1-9 ww. rozporządzenia. Zamawiający nie żąda złożenia ww. dokumentów dotyczących podwykonawcy, któremu wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 7. Zamawiający może w każdej chwili w trakcie postępowania zwrócić się do każdego Wykonawcy o przedłożenie wszystkich lub niektórych wymaganych zaświadczeń i dokumentów potwierdzających, jeżeli jest to niezbędne dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania. 8. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 9. Zamawiający zastosuje w odniesieniu do wykonawców instytucji tzw. self- cleaning. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 10. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryteriów „spełnia” lub „nie spełnia”. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4.1. pkt a-c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert), - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert). 12. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4.1. pkt a-c zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionym do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 13. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 14. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 15. Ww. dokumenty muszą być złożone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 16. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy. 2. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy. 3. Aktualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo powinno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej i muszą być akceptowane przez obie strony umowy. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i w jego granicach, strony dopuszczają, z zastrzeżeniem ust. 1, następujące zmiany umowy, w tym w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany przedmiotu umowy na jego równoważny odpowiednik o parametrach i funkcjonalności nie gorszej niż wskazany w umowie (w przypadku niemożności dostarczenia asortymentu pierwotnie przewidzianego) z uwagi na: a) wycofanie z obrotu lub wstrzymanie produkcji oferowanego przedmiotu lub; b) brak możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności lub; c) inne obiektywne zdarzenia i okoliczności, których nie można było przewidzieć na dzień składania ofert; z zastrzeżeniem, że cena zamienionego przedmiotu umowy nie będzie wyższa od ceny zawartej w ofercie. 2) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę ; 3) nie wykorzystania przez zamawiającego w całości przedmiotu umowy w terminie określonym w §4 – przedłużenia jej obowiązywania; 4) ze względu na potrzeby Zamawiającego zmiany ilościowe w asortymencie w ramach wartości brutto przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2020-09-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa owoców
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Woda
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wody
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczarek
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce przetworzone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw, owoców przetworzonych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Oleje, tłuszcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa olei, tłuszczy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Cukier
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa cukru
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Inne artykuły spożywcze suche
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych suchych
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Kawa, herbata
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15860000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa kawy, herbaty
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Słodycze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15840000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa słodyczy
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Chleb bezglutenowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa chleba bezglutenowego
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Mąka, płatki i wafle bezglutenowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa mąki, płatków i wafli bezglutenowych
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji – usunięcie reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)