GuidZP400 |
e304a58c-0168-4c21-b4cc-7260c7e103cb
|
Biuletyn |
579974-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
00674609000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
188 b
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-608
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5701464,
|
Zamawiajacy fax |
22 8253319
|
Zamawiajacy email |
przetargi@opi.org.pl,
|
Adres strony url |
https://opi.org.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://opi.eb2b.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://opi.eb2b.com.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://opi.eb2b.com.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania do prowadzenia spotkań online
|
Numer referencyjny |
oprogramowanie-218-2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji na oprogramowanie do prowadzenia spotkań online (na żywo) z subskrypcją i opieką serwisową - opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
740
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający informuje, że dostawa oprogramowania nastąpi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – dane do logowania, klucze produktu/ kody i linki umożliwiające dostęp do klucza na stronach producenta lub w postaci nośnika CD/DVD. Wykonawca zapewni subskrypcję oprogramowania oraz opiekę serwisową świadczoną na żądanie Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od daty odbioru oprogramowania.
PRAWO OPCJI – Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie dotyczącym dostawy licencji rozszerzającej funkcjonalność oprogramowania do prowadzenia spotkań online umożliwiającej podłączenie do spotkania online minimum jednej sali konferencyjnej oraz znajdujących się w niej urządzeń/ systemów wideo-konferencyjnych SIP/H.323 – zwiększenie funkcjonalności oprogramowania.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji odbędzie się poprzez złożenie Wykonawcy jednostronnego oświadczenia o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w terminie do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Realizacja zamówienia w zakresie prawa opcji odbędzie się w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełniających warunek posiadania niezbędnej zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej 2 dostawy oprogramowania do wideokonferencji, każda dostawa obejmująca co najmniej 20 licencji.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunek określony w punkcie 6.1. SIWZ Wykonawcy mogą spełnić łącznie, przy czym nie dopuszcza się sumowania dwóch różnych dostaw, w celu spełnienia warunku dotyczącego liczby licencji. Za spełniających warunek określony w pkt 6.1 SIWZ Zamawiający uzna również Wykonawców, którzy polegać będą na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
8.8.1 odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – w przypadku, gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania Wykonawcy do jego złożenia; Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
8.9 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.8.1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
8.10 Dokument lub dokumenty, o których mowa w punkcie 8.9 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu.
8.11 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.9 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 8.10 SIWZ stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
8.8.2 wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
11.6.1. formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ;
11.6.2. szczegółowa specyfikacja techniczna dla oferowanego oprogramowania, zawierająca opis wszystkich cech i funkcjonalności oferowanego oprogramowania. Przedstawiona dokumentacja ma umożliwić Zamawiającemu weryfikację spełnienia wszystkich minimalnych wymagań i funkcjonalności określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ);
11.6.5. w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument, sporządzony w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego będzie wynikało prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą.
8.3 Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
8.4 W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
8.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby oraz w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.1 i 8.2 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmiany umowy w przypadku:
1) gdy niezbędna jest zmiana zakresu Przedmiotu Umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy,
2) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w celu zgodności treści umowy z obowiązującymi przepisami prawa,
3) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług – wówczas w zależności od faktu, czy stawka została podwyższona czy zmniejszona – zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy – tj. odpowiednio: zostać zwiększone lub obniżone,
4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez Wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę – zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy. Ww. udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez Wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przedstawiać wpływ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
5) zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez Wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę – zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy. Ww. udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez Wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przedstawić wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
6) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez Wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę – zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy. Ww. udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez Wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przedstawić wpływ zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|