GuidZP400 |
108524be-e322-4538-be5b-19db08ae7b0d
|
Biuletyn |
579848-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
|
Regon |
13240000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gagarina
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 114 010
|
Zamawiajacy fax |
566 542 944
|
Zamawiajacy email |
bzp@umk.pl
|
Adres strony url |
https://www.umk.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty skladane bądą z zachowaniem formy pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w Kancelarii UMK w Toruniu przy ul. Gagarina 11 w Toruniu (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu laboratoryjnego
|
Numer referencyjny |
ZP-151.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego:
1) w części 1 zamówienia: komory laminarnej,
2) w części 2 zamówienia: wirówki,
3) w części 3 zamówienia: zamrażarki niskotemperaturowej,
4) w części 4 zamówienia: komory do hodowli roślin,
5) w części 5 zamówienia: chromatografu gazowego,
zwanego dalej łącznie „sprzętem”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 5a/5b/5c/5d/5e do SIWZ - odpowiednio do części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących załączniki SIWZ o numerach:
1) 4a – dotyczącym zamówienia w częściach 1, 2, 4 i 5,
2) 4b – dotyczącym zamówienia w części 3.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141500-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
70
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2. Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,
o którym mowa w ust. 3 pkt 2) niniejszego rozdziału – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające,
że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty te powinny
być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 4 niniejszego
rozdziału, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem
osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument
miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub
miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis techniczny oferowanego sprzętu, tj. opisu technicznego i/lub katalogu producenta, które pozwolą na ocenę zgodności oferowanego sprzętu i jego wszystkich elementów z wymaganiami określonymi w załączniku nr 5a/5b/5c/5d/5e do SIWZ (odpowiednio do części zamówienia). Zamawiający dopuszcza opis techniczny w języku angielskim, bez tłumaczenia na język polski.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o okres proporcjonalny do czasu opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpiło podczas produkcji sprzętu lub w czasie jego transportu i było następstwem siły wyższej skutkującej wstrzymaniem produkcji sprzętu lub jego podzespołów, albo uniemożliwiającej bezpieczną spedycję sprzętu.
2. Jeżeli siła wyższa uniemożliwi Stronie - częściowo lub w całości - wykonanie lub należyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, to:
1) Strona ta niezwłocznie, najszybciej jak to będzie możliwe, powiadomi drugą Stronę o powstaniu tego zdarzenia i na bieżąco będzie ją informować o istotnych faktach mających wpływ na jego przebieg, w tym w szczególności poinformuje o przewidywanym terminie podjęcia wykonywania zobowiązań umownych i terminie ich zakończenia, podając szczegóły dotyczące zaistnienia siły wyższej oraz w miarę możliwości przedstawiając dokumentację w tym zakresie;
2) Strony dwustronnie uzgodnią sposób postępowania wobec tego zdarzenia;
3) Po zakończeniu działania siły wyższej, Strona tak szybko, jak to będzie możliwe, przystąpi do wykonywania obowiązków umownych lub ich kontynuacji, a także niezwłocznie rozpocznie usuwanie skutków tego zdarzenia, chyba że Strony wspólnie określą inny sposób postępowania.
3. Wystąpienie przesłanki uzasadniającej konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca musi udokumentować. Dokumenty uzasadniające przyczyny opóźnienia Wykonawca załączy do wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy.
4. Nie jest dopuszczalna zmiana po stronie Wykonawcy z wyjątkiem: sukcesji generalnej, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa.
5. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i odbywa się wyłącznie na warunkach wskazanych w Ustawie.
|
IV 4 4 data |
2020-09-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komory laminarnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141500-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory laminarnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5a. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - załącznik nr 4a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wirówki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42931102-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5b do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - załącznik nr 4a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711120-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamrażarki niskotemperaturowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5c. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - załącznik nr 4b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komory do hodowli roślin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory do hodowli roślin. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5d. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - załącznik nr 4a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa chromatografu gazowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38432200-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa chromatografu gazowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5e. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - załącznik nr 4a do SIWZ.
|
| |