Dostawa sprzętu laboratoryjnego

Data publikacji 2020-09-01
Data zakończenia 2020-09-10 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579848-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391415007, 429311022, 397111206, 429000005, 384322004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego:
1) w części 1 zamówienia: komory laminarnej,
2) w części 2 zamówienia: wirówki,
3) w części 3 zamówienia: zamrażarki niskotemperaturowej,
4) w części 4 zamówienia: komory do hodowli roślin,
5) w części 5 zamówienia: chromatografu gazowego,
zwanego dalej łącznie „sprzętem”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 5a/5b/5c/5d/5e do SIWZ - odpowiednio do części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących załączniki SIWZ o numerach:
1) 4a – dotyczącym zamówienia w częściach 1, 2, 4 i 5,
2) 4b – dotyczącym zamówienia w części 3.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 108524be-e322-4538-be5b-19db08ae7b0d
Biuletyn 579848-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Regon 13240000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gagarina
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 114 010
Zamawiajacy fax 566 542 944
Zamawiajacy email bzp@umk.pl
Adres strony url https://www.umk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty skladane bądą z zachowaniem formy pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w Kancelarii UMK w Toruniu przy ul. Gagarina 11 w Toruniu (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu laboratoryjnego
Numer referencyjny ZP-151.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego: 1) w części 1 zamówienia: komory laminarnej, 2) w części 2 zamówienia: wirówki, 3) w części 3 zamówienia: zamrażarki niskotemperaturowej, 4) w części 4 zamówienia: komory do hodowli roślin, 5) w części 5 zamówienia: chromatografu gazowego, zwanego dalej łącznie „sprzętem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 5a/5b/5c/5d/5e do SIWZ - odpowiednio do części zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących załączniki SIWZ o numerach: 1) 4a – dotyczącym zamówienia w częściach 1, 2, 4 i 5, 2) 4b – dotyczącym zamówienia w części 3.
Cpv glowny przedmiot 39141500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2) niniejszego rozdziału – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis techniczny oferowanego sprzętu, tj. opisu technicznego i/lub katalogu producenta, które pozwolą na ocenę zgodności oferowanego sprzętu i jego wszystkich elementów z wymaganiami określonymi w załączniku nr 5a/5b/5c/5d/5e do SIWZ (odpowiednio do części zamówienia). Zamawiający dopuszcza opis techniczny w języku angielskim, bez tłumaczenia na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o okres proporcjonalny do czasu opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpiło podczas produkcji sprzętu lub w czasie jego transportu i było następstwem siły wyższej skutkującej wstrzymaniem produkcji sprzętu lub jego podzespołów, albo uniemożliwiającej bezpieczną spedycję sprzętu. 2. Jeżeli siła wyższa uniemożliwi Stronie - częściowo lub w całości - wykonanie lub należyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, to: 1) Strona ta niezwłocznie, najszybciej jak to będzie możliwe, powiadomi drugą Stronę o powstaniu tego zdarzenia i na bieżąco będzie ją informować o istotnych faktach mających wpływ na jego przebieg, w tym w szczególności poinformuje o przewidywanym terminie podjęcia wykonywania zobowiązań umownych i terminie ich zakończenia, podając szczegóły dotyczące zaistnienia siły wyższej oraz w miarę możliwości przedstawiając dokumentację w tym zakresie; 2) Strony dwustronnie uzgodnią sposób postępowania wobec tego zdarzenia; 3) Po zakończeniu działania siły wyższej, Strona tak szybko, jak to będzie możliwe, przystąpi do wykonywania obowiązków umownych lub ich kontynuacji, a także niezwłocznie rozpocznie usuwanie skutków tego zdarzenia, chyba że Strony wspólnie określą inny sposób postępowania. 3. Wystąpienie przesłanki uzasadniającej konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca musi udokumentować. Dokumenty uzasadniające przyczyny opóźnienia Wykonawca załączy do wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy. 4. Nie jest dopuszczalna zmiana po stronie Wykonawcy z wyjątkiem: sukcesji generalnej, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 5. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i odbywa się wyłącznie na warunkach wskazanych w Ustawie.
IV 4 4 data 2020-09-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komory laminarnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory laminarnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5a. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - załącznik nr 4a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wirówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42931102-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5b do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - załącznik nr 4a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711120-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamrażarki niskotemperaturowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5c. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - załącznik nr 4b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa komory do hodowli roślin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory do hodowli roślin. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5d. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - załącznik nr 4a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa chromatografu gazowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38432200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa chromatografu gazowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5e. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy - załącznik nr 4a do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)