DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP

Data publikacji 2020-09-01
Data zakończenia 2020-09-09 00:00:00
Instytucja 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579710-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337700008, 331990001, 180000000, 181000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu; w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku.
2. Zamawiający podzielił zamówienie na 8 zadań, wyszczególnionych w Formularzach cenowych:
ZADANIE NR 1-5 – DLA SŁUŻBY ZZLT
ZADANIE NR 6-8 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 4 do SIWZ – Projekt umowy.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, w zadaniu 3 poz. 1 i w zadaniu 4 poz. 1, 2 , 3 przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f515f919-19c0-4da9-a220-01b264c08999
Biuletyn 579710-N-2020
Zamawiajacy nazwa 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 63243177100000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Silniki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-325
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 548 500
Zamawiajacy fax 261 548 555
Zamawiajacy email 31blt.przetargi@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny JEDNOSTKA WOJSKOWA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.31blt.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.31blt.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNY
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO, UL. SILNIKI 1 61-325 POZNAŃ
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP
Numer referencyjny ZP 51/VIII/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych artykułów BHP, zgodnych z normami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu. Wykonawca zapewni bezpłatny transport do magazynów Zamawiającego znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego przy ul. Silniki 1 w Poznaniu; w godzinach od 8.00 do 14.00, od poniedziałku do piątku. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 8 zadań, wyszczególnionych w Formularzach cenowych: ZADANIE NR 1-5 – DLA SŁUŻBY ZZLT ZADANIE NR 6-8 – DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ Zamawiający nie ogranicza ilości części, w jakich Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych części muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ, w którym zawarte są żądane parametry jakościowe produktów. Warunki gwarancji, reklamacji, dostawy zawiera zał. Nr 4 do SIWZ – Projekt umowy. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, w zadaniu 3 poz. 1 i w zadaniu 4 poz. 1, 2 , 3 przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, w szczególności z uwagi na okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Decyzja o dostawie produktów zamiennych będzie podejmowana przez Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od producenta, potwierdzającej, że nastąpiło wycofanie z produkcji zaoferowanego produktu. Zamawiający wymaga, aby powyższa informacja została wystosowana niezwłocznie po jej powzięciu przez Wykonawcę, przed realizacją dostawy. Zmiana będzie wymagała formy pisemnej. Cena umowy nie ulega zmianie. 4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych zadań może ulec zmniejszeniu do 20% w zakresie przedmiotów objętych umową. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości towaru. 6. Wszystkie inne zmiany są dopuszczalne w trybie przewidzianym uPzp. 7. Zmiany postanowień niniejszej umowy nie mogą naruszać postanowień art. 144 uPzp.
IV 4 4 data 2020-09-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZYŚCIWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis CZYŚCIWA
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ŚCIERKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis ŚCIERKI
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa chusteczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis chusteczki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa SŁUCHAWKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis SŁUCHAWKI
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa odzież ochronna (ratownictwo medyczne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis odzież ochronna (ratownictwo medyczne)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa odzież ochronna lekarz/pielęgniarka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis odzież ochronna lekarz/pielęgniarka
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa odzież dla motocyklistów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis odzież dla motocyklistów
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)