GuidZP400 |
832db49b-9559-4f36-8878-b92da3557659
|
Biuletyn |
579701-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa
|
Regon |
01525964000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Bankowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 4431400
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 4431402
|
Zamawiajacy email |
mkaras@um.warszawa.pl
|
Adres strony url |
www.um.warszawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://zamowienia.um.warszawa.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup laptopów VIP na potrzeby Biur Urzędu m.st. Warszawy
|
Numer referencyjny |
ZP/AC/271/II-122/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych laptopów VIP na potrzeby Biur Urzędu m.st. Warszawy, w ilości 180 szt. o parametrach opisanych w pkt 6.1. SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie maksymalnie 42 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej 1 (jedną) dostawę laptopów lub dostawę zestawów komputerowych (rozumianych jako jednostka centralna wraz z monitorem lub AIO, wyposażonych co najmniej w: procesor, dysk twardy, pamięć RAM, kartę graficzną, kartę dźwiękową oraz klawiaturę i mysz), za kwotę co najmniej 300 000,00 zł. brutto.
W przypadku zamówienia, które jest w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do dnia składania ofert, zrealizował w ramach zamówienia dostawę w/w sprzętu za kwotę co najmniej 300 000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z par. 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument musi zostać przekazany w sposób wskazany przez Zamawiającego w piśmie stanowiącym wezwanie do złożenia dokumentów w jednej z poniższych form:
b) oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
c) oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
W przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, działa na mocy udzielonego jej pełnomocnictwa, do dokumentów należy załączyć pełnomocnictwo w jednej z form określonych w pkt. 13.1.2 lit. d) SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw – zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru określonego
w Załączniku nr 7 do SIWZ na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 12.2. SIWZ;
b) dowody, że wykazane w w/w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami,
o których mowa powyżej są:
– referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane
– oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów;
Forma dokumentów opisana szczegółowo w SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Certyfikat ISO 9001:2000 producenta dla oferowanego sprzętu komputerowego
b) Dokument potwierdzający, że podmiot wskazany przez Wykonawcę, który będzie świadczył usługi serwisowe posiada autoryzację serwisową producenta oferowanego sprzętu.
UWAGA: Jeżeli powyższe dokumenty są sporządzone w języku obcym, Zamawiający nie wymaga tłumaczenia ich na język polski.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) oświadczenia Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacją o samodzielnym wykonaniu zamówienia (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ),
2) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
3) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokumentu zawierającego dowody, o których mowa w pkt. 17 SIWZ.
4) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument potwierdzający, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:
• zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu
• sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia
• zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
5) Zestawienia oferowanego sprzętu, sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Dokument nie podlega uzupełnieniu.
6) W terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ).
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
https://zamowienia.um.warszawa.pl
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczone zmiany opisane są w par. 10 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający rozpocznie sesję otwierania ofert złożonych w systemie, w dniu 09.09.2020r. o godzinie 12.30. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Agata Cendrowska nr tel.:(22) 443-14-16.
|