Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów”: tablice samochodowe jednorzędowe – 14 000 szt. (7 000 kpl.), tablice samochodowe jednorzędowe (zielone tło) - 60 szt. (30 kpl.), tablice - samochodowe jednorzędowe (zmniejszone ) - 100 szt. (50 kpl.), tablice samochodowe jednorzędowe (profesjonalne) - 20 szt. (10 kpl.), tablice samochodowe jedno/dwurzędowe do przyczep - 400 szt., tablice samochodowe dwurzędowe - 180 szt. (90 kpl.), tablice samochodowe dwurzędowe (zielone tło) - 20 szt. (10 kpl.), tablice motocyklowe - 730 szt., tablice motocyklowe (zielone tło) - 20 szt., tablice motorowerowe - 220 szt., tablice motorowerowe (zielone tło) - 10 szt., tablice indywidualne samochodowe - 40 szt. (20 kpl.), tablice indywidualne motocyklowe - 5 szt., tablice zabytkowe samochodowe - 60 szt. (30 kpl.), tablice zabytkowe motocyklowe - 30 szt., tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe - 320 szt. (160 kpl.), tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe (zmniejszone) - 20 szt. (10 kpl.), tablice tymczasowe jednorzędowe do przyczep - 35 szt., tablice tymczasowe motocyklowe - 50 szt., tablice tymczasowe motorowerowe - 10 szt. |
GuidZP400 |
0dc8a415-0039-46a7-8d1e-cc4cafefeee1
|
Biuletyn |
579868-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Brodnicki
|
Regon |
87111836500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kamionka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brodnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
564 950 800
|
Zamawiajacy fax |
564 950 801
|
Zamawiajacy email |
starostwo@brodnica.com.pl
|
Adres strony url |
http://brodnica.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.starostwo-brodnica.bip.net.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.
|
Numer referencyjny |
ZE.272.06.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów”: tablice samochodowe jednorzędowe – 14 000 szt. (7 000 kpl.), tablice samochodowe jednorzędowe (zielone tło) - 60 szt. (30 kpl.), tablice - samochodowe jednorzędowe (zmniejszone ) - 100 szt. (50 kpl.), tablice samochodowe jednorzędowe (profesjonalne) - 20 szt. (10 kpl.), tablice samochodowe jedno/dwurzędowe do przyczep - 400 szt., tablice samochodowe dwurzędowe - 180 szt. (90 kpl.), tablice samochodowe dwurzędowe (zielone tło) - 20 szt. (10 kpl.), tablice motocyklowe - 730 szt., tablice motocyklowe (zielone tło) - 20 szt., tablice motorowerowe - 220 szt., tablice motorowerowe (zielone tło) - 10 szt., tablice indywidualne samochodowe - 40 szt. (20 kpl.), tablice indywidualne motocyklowe - 5 szt., tablice zabytkowe samochodowe - 60 szt. (30 kpl.), tablice zabytkowe motocyklowe - 30 szt., tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe - 320 szt. (160 kpl.), tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe (zmniejszone) - 20 szt. (10 kpl.), tablice tymczasowe jednorzędowe do przyczep - 35 szt., tablice tymczasowe motocyklowe - 50 szt., tablice tymczasowe motorowerowe - 10 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
44423400-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: Aktualny certyfikat na zgodność dostarczanych tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038); Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane zgodnie z art. 75ac ust. 3, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną w dniu otwarcia ofert i opłaconą Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. Do przedłożonej przez wykonawcę polisy należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych o łącznej wartości brutto minimum 100 000,00zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Aktualny certyfikat na zgodność dostarczanych tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji
i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038) 2) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane zgodnie z art. 75ac ust. 3, ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.). 3) Aktualną w dniu otwarcia ofert i opłaconą Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. Do przedłożonej przez wykonawcę polisy należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia. 4) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy te dostawy lub usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 4.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
|
IV 4 4 data |
2020-09-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAZULA INFORMACYJNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Brodnicy reprezentowane przez Starostę Brodnickiego z siedzibą w Brodnicy przy ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica; 2 W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych Panem Tomasz Thiel, drogą elektroniczną - e-mail: tomasz.thiel@brodnica.com.pl, drogą telefoniczną - tel. 56 4950818 oraz pisemnie na adres siedziby Administratora; 3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO czyli (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów” Nr sprawy: ZE.272.06.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: 1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 2) organy działające zgodnie z przepisami prawa czyli Urząd Zamówień Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urząd Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urząd Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK, Urząd Marszałkowski, Urząd Wojewódzki; 3) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe. 5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego, a jeżeli czas realizacji zamówienia przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp będzie niemożliwe zrealizowanie zadania, co może skutkować nieudzieleniem zamówienia publicznego. 7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, i nie będą podlegały profilowaniu stosowanie do art. 22 RODO; 8 posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9 nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|