Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.

Data publikacji 2020-09-01
Data zakończenia 2020-09-10 00:00:00
Instytucja Powiat Brodnicki
Miejscowość Brodnica
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579868-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów”: tablice samochodowe jednorzędowe – 14 000 szt. (7 000 kpl.), tablice samochodowe jednorzędowe (zielone tło) - 60 szt. (30 kpl.), tablice - samochodowe jednorzędowe (zmniejszone ) - 100 szt. (50 kpl.), tablice samochodowe jednorzędowe (profesjonalne) - 20 szt. (10 kpl.), tablice samochodowe jedno/dwurzędowe do przyczep - 400 szt., tablice samochodowe dwurzędowe - 180 szt. (90 kpl.), tablice samochodowe dwurzędowe (zielone tło) - 20 szt. (10 kpl.), tablice motocyklowe - 730 szt., tablice motocyklowe (zielone tło) - 20 szt., tablice motorowerowe - 220 szt., tablice motorowerowe (zielone tło) - 10 szt., tablice indywidualne samochodowe - 40 szt. (20 kpl.), tablice indywidualne motocyklowe - 5 szt., tablice zabytkowe samochodowe - 60 szt. (30 kpl.), tablice zabytkowe motocyklowe - 30 szt., tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe - 320 szt. (160 kpl.), tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe (zmniejszone) - 20 szt. (10 kpl.), tablice tymczasowe jednorzędowe do przyczep - 35 szt., tablice tymczasowe motocyklowe - 50 szt., tablice tymczasowe motorowerowe - 10 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0dc8a415-0039-46a7-8d1e-cc4cafefeee1
Biuletyn 579868-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Brodnicki
Regon 87111836500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kamionka
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Brodnica
Zamawiajacy kod pocztowy 87-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 564 950 800
Zamawiajacy fax 564 950 801
Zamawiajacy email starostwo@brodnica.com.pl
Adres strony url http://brodnica.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.starostwo-brodnica.bip.net.pl
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.
Numer referencyjny ZE.272.06.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów”: tablice samochodowe jednorzędowe – 14 000 szt. (7 000 kpl.), tablice samochodowe jednorzędowe (zielone tło) - 60 szt. (30 kpl.), tablice - samochodowe jednorzędowe (zmniejszone ) - 100 szt. (50 kpl.), tablice samochodowe jednorzędowe (profesjonalne) - 20 szt. (10 kpl.), tablice samochodowe jedno/dwurzędowe do przyczep - 400 szt., tablice samochodowe dwurzędowe - 180 szt. (90 kpl.), tablice samochodowe dwurzędowe (zielone tło) - 20 szt. (10 kpl.), tablice motocyklowe - 730 szt., tablice motocyklowe (zielone tło) - 20 szt., tablice motorowerowe - 220 szt., tablice motorowerowe (zielone tło) - 10 szt., tablice indywidualne samochodowe - 40 szt. (20 kpl.), tablice indywidualne motocyklowe - 5 szt., tablice zabytkowe samochodowe - 60 szt. (30 kpl.), tablice zabytkowe motocyklowe - 30 szt., tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe - 320 szt. (160 kpl.), tablice tymczasowe samochodowe jednorzędowe (zmniejszone) - 20 szt. (10 kpl.), tablice tymczasowe jednorzędowe do przyczep - 35 szt., tablice tymczasowe motocyklowe - 50 szt., tablice tymczasowe motorowerowe - 10 szt.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Na potwierdzenie warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: Aktualny certyfikat na zgodność dostarczanych tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038); Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane zgodnie z art. 75ac ust. 3, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną w dniu otwarcia ofert i opłaconą Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. Do przedłożonej przez wykonawcę polisy należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych o łącznej wartości brutto minimum 100 000,00zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu 1) Aktualny certyfikat na zgodność dostarczanych tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038) 2) Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane zgodnie z art. 75ac ust. 3, ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.). 3) Aktualną w dniu otwarcia ofert i opłaconą Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. Do przedłożonej przez wykonawcę polisy należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia. 4) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy te dostawy lub usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 4.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 1 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
IV 4 4 data 2020-09-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAZULA INFORMACYJNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Brodnicy reprezentowane przez Starostę Brodnickiego z siedzibą w Brodnicy przy ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica; 2 W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych Panem Tomasz Thiel, drogą elektroniczną - e-mail: tomasz.thiel@brodnica.com.pl, drogą telefoniczną - tel. 56 4950818 oraz pisemnie na adres siedziby Administratora; 3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO czyli (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów” Nr sprawy: ZE.272.06.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: 1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 2) organy działające zgodnie z przepisami prawa czyli Urząd Zamówień Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urząd Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urząd Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK, Urząd Marszałkowski, Urząd Wojewódzki; 3) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe. 5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego, a jeżeli czas realizacji zamówienia przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp będzie niemożliwe zrealizowanie zadania, co może skutkować nieudzieleniem zamówienia publicznego. 7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, i nie będą podlegały profilowaniu stosowanie do art. 22 RODO; 8 posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9 nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)