Modernizacja dwóch stanowisk do rekonstrukcji poklatkowej DAVINCI/REVIVAL

Data publikacji 2020-09-02
Data zakończenia 2020-09-10 00:00:00
Instytucja Wytwórnia Filmów Dokumnetalnych i Fabularnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580656-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 483280003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja dwóch stanowisk do rekonstrukcji poklatkowej DAVINCI/REVIVAL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 50de7e11-04a4-46bd-8bdb-d34d2d4327b1
Biuletyn 580656-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wytwórnia Filmów Dokumnetalnych i Fabularnych
Regon 384561270
Zamawiajacy adres ulica Chełmska
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-724
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225593398, 225593398
Zamawiajacy email iwona.stepien@wfdif.com.pl, a.chlewicka@wfdif.com.pl
Adres strony url www.wfdif.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wfdif.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych ul. Chełmska 21, 00-724 Warszawa, (budynek typu Lipsk) Sekretariat, pokój 239.
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja dwóch stanowisk do rekonstrukcji poklatkowej DAVINCI/REVIVAL
Numer referencyjny 01/ZPP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja dwóch stanowisk do rekonstrukcji poklatkowej DAVINCI/REVIVAL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48328000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi najpóźniej w terminie 45 dni od dnia zawarcia umowy. (Termin wykonania zamówienia jest oceniany w kryterium oceny ofert).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lata przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, co najmniej 2 dostawy stanowisk do poklatkowej rekonstrukcji filmowej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każde.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składa w odniesieniu do tych podmiotów następujące dokumenty: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3) SIWZ zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wg. wzoru określonego w Załącznika nr 8 do SIWZ; b) dowody, że wykazane w ww. wykazie dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (BEZ WEZWANIA) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza załączenie oświadczenia w momencie składania oferty. W przypadku oferty wspólnej, oświadczenie składa każdy członek konsorcjum odrębnie. 2. Do oferty należy dołączyć: aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4-6. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców składających oferty w postępowaniu. 2. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4500 zł. Wymagania dotyczące wadium zostały określone w rozdziale X SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron, w drodze aneksu do Umowy zawartego w formie pisemnej pod rygorem jego nieważności i muszą być dopuszczalne w świetle art. 144 pzp. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy, w poniższym zakresie: 1) zmiana przedmiotu Umowy w sytuacji gdy zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności gdy Urządzenia stanowiące przedmiot oferty zostały wycofane z rynku lub zaprzestano ich produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem Umowy oraz niż określone w SIWZ; 2) zmiany postanowień Umowy związanych z odpowiednią zmianą obowiązujących przepisów prawa w zakresie dostosowującym Umowę do zmienionych przepisów; 3) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił Zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i wymogi wskazane w SIWZ, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy; 4) zmiany terminów określonych Umową: a) w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego wykonania Umowy lub b) w przypadku wystąpienia siły wyższej lub c) z powodu utrudnień lub przeszkód związanych ze stanem zagrożenia epidemicznego/stanem epidemii i wynikających z niego ograniczeń. W takiej sytuacji dopuszczalne jest przesunięcie danego terminu o stosowny okres czasu uwzględniający czas wstrzymania przez Zamawiającego wykonania Umowy, trwania siły wyższej/przeszkody/utrudnień, o których mowa w pkt a-c powyżej. 3. Możliwe są również inne zmiany niż wyżej wymienione, pod warunkiem, że zmiany te będą dopuszczalne w świetle art. 144 ustawy, w tym zmiany które nie są istotne w rozumieniu wynikającym z art. 144 ust. 1e pzp.
IV 4 4 data 2020-09-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych przy ul.Chełmskiej 21, 00-724 Warszawa, w pok. 236, (Sala Konferencyjna), piętro 2, w dniu 10.09.2020 r. o godz. 11:30.

Criterion

Kryteria Przedłużona gwarancja i wsparcie techniczne dostawcy sprzętu i oprogramowania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)