Dostawa środków czystości, sprawa 14/DKW/2020

Data publikacji 2020-09-02
Data zakończenia 2020-09-10 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580128-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 195200007, 398316002, 392243300, 337630006, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy środków czystości.

Część I – Jednorazowe worki (CPV: 19.52.00.00-7)
Część II – Preparaty do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni (CPV: 398.31.600-2)
Część III – Artykuły do sprzątania (CPV: 392.24.330-0)
Część IV – Środki higieniczne i pielęgnacyjne (CPV: 337.63.000-6)
Część V – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne (CPV: 336.31.600-8)
- w zakresach określonych w załączniku nr 1 – formularzu ilościowo – cenowym do umowy.
2. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności:
1) Dostawy artykułów do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy.
2) Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00.
a) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew. Akceptowane będą faktury elektroniczne. Zamawiający udostępnia możliwość wysyłania przez Wykonawcę faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych, które winny być dołączone do faktury (wynikające z zapisów umowy) za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
3. Środki czystości mają być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka, składzie chemicznym, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do użycia oraz gramaturze/ litrażu/pojemności lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu.
4. Przy pierwszej dostawie danego artykułu lub na każde wezwanie zamawiającego, wykonawca niezwłocznie przekazuje aktualne karty charakterystyki lub atesty, lub świadectwa wystawione przez Państwowy Zakład Higieny (PZH), lub inny uprawniony organ albo podmiot, na dostarczane środki czystości, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, a dla produktów biobójczych aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydanym przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 9.10.2015 o produktach Biobójczych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 2231 z późn. zm.) - (dotyczy Części II i V).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba58a6f3-44df-41f9-8b88-c1d28e0acbac
Biuletyn 580128-N-2020
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Bydgoszczy
Regon 91393218000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wały Jagiellońskie
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 5855252, 5855312,
Zamawiajacy fax 525 855 300
Zamawiajacy email dkw_bydgoszcz@sw.gov.pl,
Adres strony url www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna więziennictwa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności: osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt śledczy w Bydgoszczy 4, 85-131 Bydgoszcz, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości, sprawa 14/DKW/2020
Numer referencyjny D/Kw.2232.14.2020.AS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy środków czystości. Część I – Jednorazowe worki (CPV: 19.52.00.00-7) Część II – Preparaty do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni (CPV: 398.31.600-2) Część III – Artykuły do sprzątania (CPV: 392.24.330-0) Część IV – Środki higieniczne i pielęgnacyjne (CPV: 337.63.000-6) Część V – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne (CPV: 336.31.600-8) - w zakresach określonych w załączniku nr 1 – formularzu ilościowo – cenowym do umowy. 2. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności: 1) Dostawy artykułów do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy. 2) Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00. a) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew. Akceptowane będą faktury elektroniczne. Zamawiający udostępnia możliwość wysyłania przez Wykonawcę faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych, które winny być dołączone do faktury (wynikające z zapisów umowy) za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. 3. Środki czystości mają być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka, składzie chemicznym, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do użycia oraz gramaturze/ litrażu/pojemności lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu. 4. Przy pierwszej dostawie danego artykułu lub na każde wezwanie zamawiającego, wykonawca niezwłocznie przekazuje aktualne karty charakterystyki lub atesty, lub świadectwa wystawione przez Państwowy Zakład Higieny (PZH), lub inny uprawniony organ albo podmiot, na dostarczane środki czystości, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, a dla produktów biobójczych aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydanym przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 9.10.2015 o produktach Biobójczych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 2231 z późn. zm.) - (dotyczy Części II i V).
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Akceptowane będą faktury elektroniczne. Zamawiający udostępnia możliwość wysyłania przez Wykonawcę faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych, które winny być dołączone do faktury (wynikające z zapisów umowy) za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Uzna warunek za spełniony na podstawie: podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Uzna warunek za spełniony na podstawie: podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Uzna warunek za spełniony na podstawie: podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego Załącznik 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 4 pkt. 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.) przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę.
Inne dokumenty niewymienione Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia składa: a) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowo - cenowy, zgodnie z Załącznikiem do SIWZ oraz załącza do oferty: - dokumenty, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej przekazuje Zamawiającemu każdy wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. b) W przypadku pozostałych dokumentów, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Pzp, do złożenia tych dokumentów, aktualnych na dzień ich złożenia, w wyznaczonym, nie krótszym terminie niż 5 dni. c) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności niektórych wymaganych dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. d) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wykonawca winien Zmawiającego poinformować o dostępności ww. dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 1 ust. 3; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 4. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust 5 i ust 6. 5. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). O zaistnieniu promocji wykonawca poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej bez konieczności zawierania aneksu do umowy. 6. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów w większych opakowaniach niż określone w załączniku nr 1 po cenie nie wyższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). 7. Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie ust 2 pkt 2) nie może następować częściej niż raz na kwartał, przy czym wyklucza się dokonywanie takiej zmiany przez pierwszych 6 miesięcy obowiązywania umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.
IV 6 1 srodki ochrony 16. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zmianami)” i dołączone do oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa powinien nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, które informacje takie nie mogą być udostępnione i wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.
IV 4 4 data 2020-09-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferty należy składać w języku polskim
IV 4 5 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 17 1
IV 6 6 Niniejsze postępowanie może zostać unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 a ustawy Pzp.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Jednorazowe worki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Preparaty do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis: 1. Sól drogowa ilość około 50 kg opakowanie : 25kg Sól drogowa do zwalczania śliskości na drogach w okresie zimowym: - sól gruboziarnista, która wolniej się rozpuszcza i dzięki temu dłużej działa na śliską powierzchnię; - sól najczystsza chemicznie; - sól, która nie zawiera zanieczyszczeń mechanicznych; - sól, która nie zawiera nadziarna oraz pyłów; - sól z antyzbrylaczem. 2. Żel do dezynfekcji WC w ilości około 210 l opakowanie : 750 ml Przeznaczony jest do mycia: muszli, umywalek, płytek ceramicznych oraz urządzeń przemysłowych. Szybko i skutecznie usuwa kamień i rdzę, pozostawiając miły, świeży zapach. Ma działanie dezynfekujące, biobójcze, neutralizuje wszelkie bakterie, które gromadzą się w zakamarkach łazienki. Butelka z aplikatorem ułatwiającym mycie nawet trudno dostępnych miejsc. 3. Kostka do WC z zawieszką w ilości około 15 kg Waga netto : 50g. Skutecznie poprawia czystość i higienę muszli, zapobiega odkładaniu się kamienia i osadu. Wytwarza świeży zapach. Zapach: cytrynowy, leśny, kwiatowy, morski. 4. Mleczko do czyszczenia w ilości około 120 l opakowanie : 500 ml Delikatne, a zarazem bardzo skuteczne, usuwa - nie powodując zarysowań, wszelki: brud, tłuszcz, przypalenia, kamień i rdzę. Środek niezastąpionym zarówno w kuchni jak i łazience, przeznaczony do czyszczenia: naczyń emaliowanych i ze stali nierdzewnej oraz zlewów, wanien, brodzików, kuchenek, lodówek, blatów, glazury itp. Gęste i bardzo wydajne, o świeżym zapachu. 5. Aerozol lub mleczko do mebli w ilości około 210 sztuk opakowanie : 750 ml Uniwersalny i skuteczny preparat niezastąpiony w walce z kurzem. Środek o właściwościach nabłyszczających oraz antystatycznych, skutecznie usuwa kurz, zapobiega także ponownemu jego osiadaniu. Preparat może być stosowany do wszystkich rodzajów mebli, zarówno matowych jak i błyszczących. Dodatkowo preparat sprawdza się również jako środek służący do utrzymanie w czystości sprzętu RTV, komputerów itp. urządzeń, które wyjątkowo elektryzują do siebie kurz. Bez polerowania pozwala uzyskać wysoki połysk i gładkość czyszczonych powierzchni, pozostawia na długo świeży zapach w pomieszczeniu. 6. Płyn do podłóg w ilości około 200 l opakowanie : 1 l Uniwersalny płyn o bardzo wszechstronnym zastosowaniu. Przeznaczony jest do mycia różnych powierzchni w tym podłóg: drewnianych, lakierowanych, ceramicznych i z tworzyw sztucznych, paneli podłogowych, kafelków ściennych, parapetów, mebli kuchennych itp. Myje, ale również dezynfekuje, pozostawiając myte powierzchnie bezpieczne i pachnące. Zapach jest niezwykle trwały i intensywny, na długo pozostaje w pomieszczeniu. 7. Płyn do szyb w ilości około 18 sztuk opakowanie : 5l Płyn do mycia szyb, luster i gładkich powierzchni. Szybko i skutecznie usuwa kurz i brud, nie pozostawiając smug. Nadaje czyszczonym powierzchnią połysk i świeży zapach. 8. Kostka do pisuaru w ilości około 4 opakowań Opakowanie zawierające 40 kostek po 25 g. Kostki o przyjemnym i trwałym zapachu, służące utrzymaniu higieny w pisuarach. 9. Wkład do elektronicznego odświeżacza powietrza op. 243 ml/151 g w ilości około 12 sztuk Wydajny wkład o przyjemnym i trwałym zapachu. 10. Płyn do płukania tkanin w ilości około 24 l opakowanie : 1l Zmiękcza tkaniny, ożywia kolory, usuwa pozostałości alkalicznych środków piorących. 11. Emulsja do podłóg w ilości około 15 l opakowanie: 5 l, okres gwarancji 12 m-cy Emulsja samopołyskowa z środkami konserwującymi. 12. Proszek uniwersalny do prania w ilości około 100 kg opakowanie : 25kg Uniwersalny proszek do prania we wszystkich typach pralek, do prania bielizny, pościeli. Proszek sypki, rozpuszczalny w wodzie, zawierający enzymy, rozjaśniacz optyczny i kompozycję zapachową, przeznaczony do prania w temp. 30-90 stopni. Okres gwarancji 12 m-cy. 13. Środek czyszczący do powierzchni kuchennych w ilości około 250 l opakowanie : 10l, wraz z systemem dozującym wyposażonym w wąż elastyczny, olejoodporny, o długości nie mniejszej niż 15 mb., zakończony pistoletem dozującym wraz z zaworem w ilości 2 szt. Produkt przeznaczony do czyszczenia wszystkich wodoodpornych powierzchni; podłóg, ścian, blatów roboczych, szafek kuchennych, maszyn i urządzeń kuchennych, usuwa szybko i łatwo wszystkie specyficzne zabrudzenia kuchenne, usuwa silne osady olejowe i pochodzenia tłuszczowego. Posiada szerokie spektrum zastosowania przyjemny, świeży zapach i dużą zdolność biodegradacji. Produkt nie zawierający fosforanów. Produkt nie może zawierać chloru. Ph 9,5. 14. Środek do mycia i dezynfekcji powierzchni, sprzętu oraz urządzeń kuchennych w ilości około 200 l opakowanie : 5l, wraz z systemem dozującym wyposażonym w wąż elastyczny, olejoodporny, o długości nie mniejszej niż 15 mb., zakończony pistoletem dozującym wraz z zaworem w ilości 2 szt. Produkt o działaniu dezynfekująco – myjącym, o stężeniu do 3% i czasie działania 15min, biobójczy, przeznaczony do dezynfekującego mycia powierzchni, sprzętu oraz urządzeń kuchennych. Nie niszczy materiałów, chroni skórę, nie wpływa szkodliwie na żywność. 15. Preparat do usuwania osadów mineralnych z urządzeń gastronomicznych w ilości około 160 l (maszyny do mycia naczyń, piece konwekcyjno – parowe, bemary grzewcze, kotły warzelne, itp.). Dozowanie: 50-100 ml/litr wody. Czas działania 5-20 min. Wraz z dozownikiem w ilości 1 szt., który zapobiega marnotrawstwu, przypadkowemu rozlewaniu się i nieprawidłowemu stosowaniu produktu ze względu na bezpieczeństwo użytkownika. Wartość pH 0,2 – 0,5. Opakowanie 5 l. 16. Środek do mycia i konserwacji powierzchni ze stali szlachetnej w ilości około 16 l opakowanie : 0,5l ze spryskiwaczem Środek przeznaczony do mycia i konserwacji powierzchni ze stali szlachetnej (zmywarek do naczyń, szaf chłodniczych). Konserwuje i chroni powierzchnie, nie rysuje powierzchni, posiada przyjemny zapach. Poddane działaniu środka powierzchnie dają się bez trudu oczyścić z brudu i zacieków. Środek wyłącznie do zastosowania profesjonalnego. Ph ok. 7. 17. Preparat do mycia armatury łazienkowej w ilości około 80 l Opakowanie : 10 l Specjalny środek myjący o właściwościach rozpuszczających do mycia wszystkich materiałów kwasoodpornych jak: płytki, porcelana, mozaika, powierzchnie mające kontakt z woda w basenach, natryskach i toaletach. 18. Myjąco - dezynfekujący środek dla gastronomii w ilości około 180 l opakowanie : 10l, wraz z systemem dozującym wyposażonym w wąż elastyczny, olejoodporny, o długości nie mniejszej niż 15 mb., zakończony pistoletem dozującym wraz z zaworem w ilości 2szt. Produkt biobójczy, o skutecznym działaniu przeciwko patogennym mikroorganizmom występującym w gastronomii: Salmonelli, E. coli, gronkowcom, grzybom. Posiada silne działanie myjące, oparty na składnikach naturalnych, nie zawiera formaldehydu, barwników i środków zapachowych, nie zawiera fosforanów. Zapewnia czystość i świeżość powierzchni oraz przedmiotów. Ph 9,5 – 10,5. 19. Tabletki myjące do pieca konwekcyjnego SCC w ilości około 5 opakowań Opakowanie : 100 szt. Tabletki myjące (z zastosowaniem do pieca Rational SCC) tabletki z kompleksem substancji czynnych, gwarantujące maksymalną siłę czyszczącą., wysoko skoncentrowane, bardzo wydajne, dające dobrą jakość mycia, działające bardzo silnie na brud i kamień, dające maksymalne bezpieczeństwo pracy, wysoką wydajność oraz optymalne bezpieczeństwo higieniczne zdrowych produktów.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224330-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Środki higieniczne i pielęgnacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis: 1.Ręcznik papierowy w rolce (fi 40 mm) w ilości około 380 sztuk Długość od 300 m. Kolor biały, wybielany bez zawartości chloru, czysta celuloza. Jednowarstwowy, miękki o szer. 20 cm. 2. Papier toaletowy (rolka fi 60 mm) w ilości 3 024,00 sztuk Kolor biały, dwuwarstwowy, długość minimum 140 metrów, szerokość 9,5 cm. Czysta celuloza. 3. Krem do rąk – około 16 szt. Opakowanie - tuba zabezpieczona zakrętką, o pojemności 50g. Krem do rąk o właściwościach ochronnych i nawilżających skórę, o miłym zapachu. Okres trwałości min. 24 miesiące. 4. Ręcznik papierowy – około 444 rolek Ręcznik papierowy (makulaturowy, wodoutrwalany, gofrowany) jednowarstwowy, nawijany na rolkę, średnica rolki min. 19 cm, wysokość roli 20 cm, długość wstęgi min. 180 m. 5. Ręczniki papierowe w składkach „ZZ” – około 135 opakowań Ręczniki papierowe w składkach „ZZ” opakowanie: 20x200 listków, rozmiar 23cm x 25cm, materiał: makulatura wodoutrwalana, ilość warstw: 1.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis: 1. Podchloryn sodu w ilości około 210 kg Opakowanie max 40 kg. Płynny roztwór stabilizowanego podchlorynu sodu przeznaczony do dezynfekcji. Produkt biobójczy. Roztwór zawierający 16% aktywnego chloru, oraz poniżej 2% mieszaniny wodorotlenku sodu i węglanu sodu. 2. Środek do mycia i dezynfekcji rąk w ilości około 130 l opakowanie : 5l w komplecie z kompatybilnym dozownikiem w ilości - 1 szt. Środek przeznaczony do stosowania w kuchniach przemysłowych. Łagodny płyn do mycia rąk zawierający substancje do mycia rąk o działaniu przeciwbakteryjnym. Receptura mydła pozwalająca na codzienne mycie skóry rąk niepowodująca podrażnień, produkt biobójczy, zawierający substancje o działaniu przeciwbakteryjnym, skuteczny w działaniu i łagodny dla skóry. Ph 5,3 – 5,7.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Data realizacji reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)