Dostarczenie i wdrożenie systemu zarządzania pasem drogowym dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej

Data publikacji 2020-09-02
Data zakończenia 2020-09-16 00:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580599-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostarczenie i wdrożenie systemu zarządzania pasem drogowym dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej. Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności:
a) dostarczenie oprogramowania do zarządzania pasem drogowym wraz z infrastrukturą drogową, obiektami inżynierskimi, organizacją ruchu i odwodnieniem, na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku Białej;
b) wykonanie pełnej inwentaryzacji pasa drogowego na potrzeby zasilenia bazy danych Systemu
i sporządzenia ewidencji dróg, i obiektów inżynierskich, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji
i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (m. in.: cyfrowa ewidencja, fotorejestracja, skaning);
c) wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg, urządzeń ochrony środowiska i stanu zdrowotnego drzew w roku 2021.
d) wdrożenie Systemu (m. in. instalacja, uruchomienie, integracja z Systemem eDokument2 firmy REKORD SI, testy powdrożeniowe, szkolenie pracowników);

Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III - V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SIWZ”).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2dd03f55-c922-4116-a3a7-57164f6f3fe2
Biuletyn 580599-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej
Regon 70493318000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Michała Grażyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 472 60 10
Zamawiajacy fax 33 497 96 35
Zamawiajacy email mzd@mzd.bielsko.pl
Adres strony url www.mzd.bielsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.mzd.bielsko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.mzd.bielsko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, ul. Michała Grażyńskiego 10.
Nazwa nadana zamowieniu Dostarczenie i wdrożenie systemu zarządzania pasem drogowym dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej
Numer referencyjny 204-20/IZ/50/D/PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostarczenie i wdrożenie systemu zarządzania pasem drogowym dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej. Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności: a) dostarczenie oprogramowania do zarządzania pasem drogowym wraz z infrastrukturą drogową, obiektami inżynierskimi, organizacją ruchu i odwodnieniem, na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku Białej; b) wykonanie pełnej inwentaryzacji pasa drogowego na potrzeby zasilenia bazy danych Systemu i sporządzenia ewidencji dróg, i obiektów inżynierskich, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (m. in.: cyfrowa ewidencja, fotorejestracja, skaning); c) wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg, urządzeń ochrony środowiska i stanu zdrowotnego drzew w roku 2021. d) wdrożenie Systemu (m. in. instalacja, uruchomienie, integracja z Systemem eDokument2 firmy REKORD SI, testy powdrożeniowe, szkolenie pracowników); Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III - V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SIWZ”).
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 10
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2 Wzoru umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow A) Wiedza i doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: a) dwa zamówienia polegające na dostarczeniu oprogramowania i wdrożeniu systemu zarządzania infrastrukturą drogową (pozwalającego w szczególności na automatyczne generowanie książek drogi na podstawie istniejącej ewidencji dróg i zarządzanie zajęciem pasa drogowego) działającego w przeglądarce internetowej; b) jedną usługę polegającą na wykonaniu ewidencji dróg w formie danych przestrzennych GIS dla dróg o długości minimum 300 km. UWAGI: 1. Zadania wskazane pod lit. a) i b) mogą stanowić przedmiot jednego zamówienia; 2. Przez wdrożenie systemu należy rozumieć w szczególności jego instalację, uruchomienie, testy powdrożeniowe i szkolenie pracowników. W przypadku, gdy wymagane usługi są częścią większego zamówienia/zamówień, dotyczącego/dotyczących szerszego zakresu usług, należy podać w wykazie, o którym mowa w sekcji III.5.1) lit. a) tylko informacje potwierdzające spełnianie ww. warunku. B) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej: a) 1 osobą, która zaprojektowała co najmniej dwa systemy informatyczne; b) 1 osobą, która wdrożyła co najmniej dwa systemy informatyczne; c) 1 osobą, posiadającą uprawnienia zawodowe w geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno – wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia zawodowe, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, d) 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami drogowymi w specjalności drogowej. UWAGI: 1. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wskazanych pod lit. a i b); 2. Przez wdrożenie systemu należy rozumieć w szczególności jego instalację, uruchomienie, testy powdrożeniowe i szkolenie pracowników.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz dostaw („Doświadczenie”), wykonanych, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz ten winien zostać złożony w celu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w sekcji III.1.3) lit. A). Zaleca się, aby dla sporządzenia oświadczenia Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału II SIWZ. b) Wykaz osób („Potencjał kadrowy”), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług objętych przedmiotowym zamówieniem, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień (jeżeli dotyczy) oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz ten winien zostać złożony w celu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w sekcji III.1.3) lit. B). Zaleca się, aby dla sporządzenia oświadczenia Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 5 do Rozdziału II SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w ofercie zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe wymagane dokumenty określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst (1) Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pkt. (2). (2) Zmiana umowy może nastąpić: a) w przypadkach opisanych we wzorze umowy, b) co do nieistotnych postanowień umowy, c) w przypadkach opisanych w ustawie – prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2020-09-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

Criterion

Kryteria Funkcjonalność Systemu
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)