1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa sprzętu do obsługi PSZOK w ramach projektu „Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Bielsk Podlaski i Miasta Hajnówka” o parametrach:
1) CZĘŚĆ I – wózek widłowy spalinowy
a) udźwig minimalny 2500 kg na środku ciężkości 50mm
b) długość wideł min. 1200mm
c) wysokość podnoszenia min. 4000mm
d) przesuw boczny niezależny od zakresu pozycjonowania
e) zabezpieczenie przed przeciążeniem
f) niezależny, dwusilnikowy napęd elektryczny kół przednich
g) hydrauliczne wspomagania kierownicy
h) dwupedałowy system jazdy
i) ogumienie pełne
j) pełna, ogrzewania kabina operatora
k) wskaźnik stanu naładowania baterii oraz motogodzin
l) regulowany, amortyzowany fotel operatora z pasami bezpieczeństwa
2) CZĘŚĆ II – ładowarka teleskopowa
a) maksymalna wysokość załadunku – nie mniej niż 6m
b) udźwig – min. 3 tony
c) pojemność łyżki – min. 2m3
d) silnik wysokoprężny o mocy 50-100 KW i niskiej emisji spalin
e) napęd na 4 koła
f) tylne koła skrętne
g) kabina wyposażona w ogrzewanie, wentylator, regulowany fotel operatora, wskaźnik poziomu paliwa, instalacja radiowa CD
h) oświetlenie zewnętrzne
3) CZĘŚĆ III – rozdrabniacze
a) spalinowy do gałęzi o średnicy rozdrabniania 20-25 cm
- układ napędowy: napęd bezpośredni, wał odbioru mocy
- ilość noży tnących: min. 4
b) rozdrabniacz dwuwałowy elektryczny z wsadem o wymiarach ok. 80cm / 120cm
- moc 10 kW – 12 kW
- zastosowanie: odpady opakowaniowe, odpady z wytłaczania metali i plastiku, plastikowe beczki i puszki, drewno, skrzynki, małe palety, kartony, kable i przewody.
2. Podstawowe wymagania dostarczanego sprzętu: fabrycznie nowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie, odpowiadający wymaganiom polskich norm. Zamawiający nie wyraża zgody, aby zaproponowany sprzęt był prototypem.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących przepisach prawnych.
4. Ze sprzętem musi być dostarczona dokumentacja w języku polskim obejmująca m. in. instrukcję obsługi, kartę sprzętu, książkę serwisową, oryginalny dokument gwarancyjny w zakresie objętym gwarancją (w szczególności oryginalne gwarancje jakości, certyfikaty wystawione lub udzielone przez producenta sprzętu).
5. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać nieodpłatnie wymaganych przeglądów okresowych przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy przez cały okres gwarancji.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego (miejsce dostawy: Bielsk Podlaski,
ul. Torowa) na własny koszt oraz dokonać jego uruchomienia. Odbiór sprzętu zostanie potwierdzony obustronnie podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym.
7. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć przedmiot zamówienia na czas transportu.
8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art.30 ust.5 ustawy PZP.
9. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, wskazane zostały znaki towarowe lub pochodzenie towaru, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
1) Przez produkty równoważne należy rozumieć produkty o takich samych parametrach lub nie gorszych do tych, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
2) Produkty równoważne muszą odpowiadać względem jakości oraz funkcjonalności produktom wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ, ponadto muszą umożliwiać uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego.
3) Zaoferowane produkty równoważne nie mogą naruszać świadectw zgodności potwierdzających spełnianie przez sprzęt warunków technicznych określonych w obowiązujących przepisach prawnych oraz nie mogą prowadzić do utraty gwarancji sprzętu.
4) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, zgodnie z zapisami art.30 ust.5 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Zamawiający informuje, że zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. TYTUŁ PROJEKTU: Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Bielsk Podlaski i Miasta Hajnówka. Oś priorytetowa III Ochrona środowiska. Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi. |
GuidZP400 |
09998a35-c9a0-44da-bbab-72b023b8f293
|
Biuletyn |
580525-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Bielsk Podlaski
|
Regon |
50658982000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsk Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
17-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-85 73 18 100
|
Zamawiajacy fax |
0-85 73 18 150
|
Zamawiajacy email |
zp@bielsk-podlaski.pl
|
Adres strony url |
www.bielsk-podlaski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Bielsk Podlaski i Miasta Hajnówka. Oś priorytetowa III Ochrona środowiska. Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Bielsk Podlaski, Biuro podawcze, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu do obsługi PSZOK w ramach projektu pn. Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Bielsk Podlaski i Miasta Hajnówka
|
Numer referencyjny |
Izp.271.32.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa sprzętu do obsługi PSZOK w ramach projektu „Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Bielsk Podlaski i Miasta Hajnówka” o parametrach:
1) CZĘŚĆ I – wózek widłowy spalinowy
a) udźwig minimalny 2500 kg na środku ciężkości 50mm
b) długość wideł min. 1200mm
c) wysokość podnoszenia min. 4000mm
d) przesuw boczny niezależny od zakresu pozycjonowania
e) zabezpieczenie przed przeciążeniem
f) niezależny, dwusilnikowy napęd elektryczny kół przednich
g) hydrauliczne wspomagania kierownicy
h) dwupedałowy system jazdy
i) ogumienie pełne
j) pełna, ogrzewania kabina operatora
k) wskaźnik stanu naładowania baterii oraz motogodzin
l) regulowany, amortyzowany fotel operatora z pasami bezpieczeństwa
2) CZĘŚĆ II – ładowarka teleskopowa
a) maksymalna wysokość załadunku – nie mniej niż 6m
b) udźwig – min. 3 tony
c) pojemność łyżki – min. 2m3
d) silnik wysokoprężny o mocy 50-100 KW i niskiej emisji spalin
e) napęd na 4 koła
f) tylne koła skrętne
g) kabina wyposażona w ogrzewanie, wentylator, regulowany fotel operatora, wskaźnik poziomu paliwa, instalacja radiowa CD
h) oświetlenie zewnętrzne
3) CZĘŚĆ III – rozdrabniacze
a) spalinowy do gałęzi o średnicy rozdrabniania 20-25 cm
- układ napędowy: napęd bezpośredni, wał odbioru mocy
- ilość noży tnących: min. 4
b) rozdrabniacz dwuwałowy elektryczny z wsadem o wymiarach ok. 80cm / 120cm
- moc 10 kW – 12 kW
- zastosowanie: odpady opakowaniowe, odpady z wytłaczania metali i plastiku, plastikowe beczki i puszki, drewno, skrzynki, małe palety, kartony, kable i przewody.
2. Podstawowe wymagania dostarczanego sprzętu: fabrycznie nowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie, odpowiadający wymaganiom polskich norm. Zamawiający nie wyraża zgody, aby zaproponowany sprzęt był prototypem.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących przepisach prawnych.
4. Ze sprzętem musi być dostarczona dokumentacja w języku polskim obejmująca m. in. instrukcję obsługi, kartę sprzętu, książkę serwisową, oryginalny dokument gwarancyjny w zakresie objętym gwarancją (w szczególności oryginalne gwarancje jakości, certyfikaty wystawione lub udzielone przez producenta sprzętu).
5. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać nieodpłatnie wymaganych przeglądów okresowych przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy przez cały okres gwarancji.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego (miejsce dostawy: Bielsk Podlaski,
ul. Torowa) na własny koszt oraz dokonać jego uruchomienia. Odbiór sprzętu zostanie potwierdzony obustronnie podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym.
7. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć przedmiot zamówienia na czas transportu.
8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art.30 ust.5 ustawy PZP.
9. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, wskazane zostały znaki towarowe lub pochodzenie towaru, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
1) Przez produkty równoważne należy rozumieć produkty o takich samych parametrach lub nie gorszych do tych, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
2) Produkty równoważne muszą odpowiadać względem jakości oraz funkcjonalności produktom wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ, ponadto muszą umożliwiać uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego.
3) Zaoferowane produkty równoważne nie mogą naruszać świadectw zgodności potwierdzających spełnianie przez sprzęt warunków technicznych określonych w obowiązujących przepisach prawnych oraz nie mogą prowadzić do utraty gwarancji sprzętu.
4) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, zgodnie z zapisami art.30 ust.5 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Zamawiający informuje, że zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. TYTUŁ PROJEKTU: Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Bielsk Podlaski i Miasta Hajnówka. Oś priorytetowa III Ochrona środowiska. Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi.
|
Cpv glowny przedmiot |
42415000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
(w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnymi i bezpłatnymi baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazany dokument dla potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy PZP).
2) dokumenty podmiotów zagranicznych:
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
c) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego prze Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
1) Oferta – wg Załącznika nr 1 do SIWZ
2) Oświadczenie Wykonawcy – wg Załącznika nr 2 do SIWZ,
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie (jeżeli dotyczy)
a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy,
b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art.23 ustawy PZP).
2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT:
- Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy PZP, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia – wg Załącznika nr 3 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm) wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowne zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
Zmiany niniejszej umowy, wymagają dla swej ważności sporządzenia aneksu w formie pisemnej i będą dopuszczalne w granicach unormowania art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Warunkiem dokonania zmiany umowy, o której mowa w ust.1 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takiej zmiany i wyrażenie zgody na zmianę przez drugą stronę umowy i sporządzenie przez strony stosownego protokołu, a następnie aneksu do umowy.
Dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, określonego w par.3 ust.1 umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie powstało z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I – wózek widłowy spalinowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42415000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
a) udźwig minimalny 2500 kg na środku ciężkości 50mm
b) długość wideł min. 1200mm
c) wysokość podnoszenia min. 4000mm
d) przesuw boczny niezależny od zakresu pozycjonowania
e) zabezpieczenie przed przeciążeniem
f) niezależny, dwusilnikowy napęd elektryczny kół przednich
g) hydrauliczne wspomagania kierownicy
h) dwupedałowy system jazdy
i) ogumienie pełne
j) pełna, ogrzewania kabina operatora
k) wskaźnik stanu naładowania baterii oraz motogodzin
l) regulowany, amortyzowany fotel operatora z pasami bezpieczeństwa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II – ładowarka teleskopowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34144710-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
a) maksymalna wysokość załadunku – nie mniej niż 6m
b) udźwig – min. 3 tony
c) pojemność łyżki – min. 2m3
d) silnik wysokoprężny o mocy 50-100 KW i niskiej emisji spalin
e) napęd na 4 koła
f) tylne koła skrętne
g) kabina wyposażona w ogrzewanie, wentylator, regulowany fotel operatora, wskaźnik poziomu paliwa, instalacja radiowa CD
h) oświetlenie zewnętrzne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ III – rozdrabniacze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
a) spalinowy do gałęzi o średnicy rozdrabniania 20-25 cm
- układ napędowy: napęd bezpośredni, wał odbioru mocy
- ilość noży tnących: min. 4
b) rozdrabniacz dwuwałowy elektryczny z wsadem o wymiarach ok. 80cm / 120cm
- moc 10 kW – 12 kW
- zastosowanie: odpady opakowaniowe, odpady z wytłaczania metali i plastiku, plastikowe beczki i puszki, drewno, skrzynki, małe palety, kartony, kable i przewody.
|
| |