Dostawa sprzętu techniki kryminalistycznej

Data publikacji 2020-09-02
Data zakończenia 2020-09-16 00:00:00
Instytucja Nadwiślański Oddział Straży Granicznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580445-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 380000005, 385400002, 385480008, 351134003, 386516009, 302161203
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu techniki kryminalistycznej, spełniającego wymagania zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, sprawny i nieużywany.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia.
Część I – Zestaw ekstraktora ultradźwiękowego
Część II – Urządzenie do obserwacji zjawiska luminescencji antystockesowskiej
Część III – Zestaw do odczytu danych elektronicznych zapisanych w podzespołach pojazdów
Część IV – Cztery zestawy osobistych urządzeń filtracyjnych oraz dwie walizki modułowe (oględzinowe)
Część V – Przystawka ATR kompatybilna ze spektrometrem FTIR firmy ParkinElmer
Część VI – Kamera termowizyjna
Część VII – Urządzenie do weryfikacji autentyczności dokumentów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 200f8eaa-ad89-47fd-b6d6-f7dd2e565501
Biuletyn 580445-N-2020
Zamawiajacy nazwa Nadwiślański Oddział Straży Granicznej
Regon 15783045000000
Zamawiajacy adres ulica Komitetu Obrony Robotników
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-148
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 500 31 94,
Zamawiajacy fax 22 500 37 22
Zamawiajacy email zamowienia.nadwislanski@strazgraniczna.pl,
Adres strony url www.nadwislanski.strazgraniczna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nadwislanski.strazgraniczna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nadwislanski.strazgraniczna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w Biurze Przepustek Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej w godz. 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-148 Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 23
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu techniki kryminalistycznej
Numer referencyjny 14/FI/ZM/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu techniki kryminalistycznej, spełniającego wymagania zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, sprawny i nieużywany. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia. Część I – Zestaw ekstraktora ultradźwiękowego Część II – Urządzenie do obserwacji zjawiska luminescencji antystockesowskiej Część III – Zestaw do odczytu danych elektronicznych zapisanych w podzespołach pojazdów Część IV – Cztery zestawy osobistych urządzeń filtracyjnych oraz dwie walizki modułowe (oględzinowe) Część V – Przystawka ATR kompatybilna ze spektrometrem FTIR firmy ParkinElmer Część VI – Kamera termowizyjna Część VII – Urządzenie do weryfikacji autentyczności dokumentów
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. • W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. • W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. • Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach ww. oświadczeniu. • Oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Wykonawca złoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. • Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. • W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w Rozdz. VII pkt 2 SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć opis oferowanego przedmiotu zamówienia, tzn. informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), z których ma wynikać potwierdzenie wszystkich parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego oraz marka oferowanego sprzętu. Uwaga! Jako materiał informacyjny nie może zostać złożony opis przedmiotu zamówienia Zamawiającego podpisany przez wykonawcę. Dokument złożony na potwierdzenie parametrów ma za zadanie potwierdzać wszelkie właściwości sprzętu określone w OPZ. 2. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy • Wzór ww. oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. • W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. • W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT.
IV 4 4 data 2020-09-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – Zestaw ekstraktora ultradźwiękowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38540000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część I – Zestaw ekstraktora ultradźwiękowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – Urządzenie do obserwacji zjawiska luminescencji antystockesowskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38540000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część II – Urządzenie do obserwacji zjawiska luminescencji antystockesowskiej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III – Zestaw do odczytu danych elektronicznych zapisanych w podzespołach pojazdów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38548000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część III – Zestaw do odczytu danych elektronicznych zapisanych w podzespołach pojazdów
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV – Cztery zestawy osobistych urządzeń filtracyjnych oraz dwie walizki modułowe (oględzinowe)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część IV – Cztery zestawy osobistych urządzeń filtracyjnych oraz dwie walizki modułowe (oględzinowe)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V – Przystawka ATR kompatybilna ze spektrometrem FTIR firmy ParkinElmer
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38540000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część V – Przystawka ATR kompatybilna ze spektrometrem FTIR firmy ParkinElmer
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI – Kamera termowizyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część VI – Kamera termowizyjna
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII – Urządzenie do weryfikacji autentyczności dokumentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216120-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część VII – Urządzenie do weryfikacji autentyczności dokumentów
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)