Dostawa licencji oprogramowania klasy SIEM wraz z wdrożeniem CUI-ZZ.3200.26.2020

Data publikacji 2020-09-02
Data zakończenia 2020-09-10 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580492-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487320008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa licencji oprogramowania klasy SIEM wraz z wdrożeniem tj.:
Dostarczenie wieczystej licencji na oprogramowanie EMCA Energy Logserver na 1 Data Node lub równoważne, spełniające wymagania techniczne (kryteria równoważności) podane w Załączniku nr 1 do projektu umowy (w pkt. III.2.) wraz z co najmniej 24 miesięcznym wsparciem,
Wdrożenie dostarczonego oprogramowania poprzez uruchomienie go w istniejącej infrastrukturze Zamawiającego oraz udostępnienie w nim istniejących danych i konfiguracji, w szczególności:
a) definicji źródeł logów, alertów, korelacji i raportów,
b) kont użytkowników wraz z uprawnieniami,
c) archiwów z zachowaniem ciągłości danych.
Zapewnienie usług Wsparcia zgodnie z wymaganiami opisanymi w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku nr 1 do projektu umowy (w pkt. III.3.).
3.3. Równoważność
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę oprogramowania równoważnego zgodne z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ oraz na warunkach określonych w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami, a w szczególności w załączniku nr 1 do projektu umowy (pkt. III.2.)) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane minimalne parametry techniczne funkcjonalności, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, iż opisowi temu towarzyszy określenie „lub równoważny”.
Zamawiający uzna, że zaoferowane oprogramowanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w Załączniku nr 1 do Projektu umowy w zakresie posiadanej funkcjonalności.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje oprogramowanie równoważne, zobowiązany jest wykazać ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje oprogramowanie równoważne Zamawiający wymaga aby wraz z ofertą Wykonawca dołączył informację o oferowanym oprogramowaniu tj. wpisał w formularzu ofertowym jaki rodzaj oprogramowania oferuje.
Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy ciąży obowiązek, wykazania, że Oprogramowanie Równoważne spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prawo sprawdzenia pełnej zgodności warunków i zakresu równoważności oferowanego oprogramowania równoważnego. Sprawdzenie to, będzie polegać na przeprowadzeniu przez Zamawiającego testów oferowanego oprogramowania równoważnego. Wykonawca oferujący oprogramowanie równoważne udostępni Zamawiającemu, w przeciągu 7 dni od wezwania, we własnej infrastrukturze i z własnymi licencjami środowisko demonstracyjne oprogramowania równoważnego, na którym Zamawiający zdalnie przy asyście Wykonawcy dokona weryfikacji funkcjonalności dostarczonego oprogramowania pod kątem zgodności z wymaganiami zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania się do oficjalnych, publicznie dostępnych materiałów Producenta weryfikowanego przedmiotu oferty w celu weryfikacji zgodności z wymaganiami zamówienia. Nieudostępnienie oferowanego oprogramowania równoważnego do przetestowania w ww. terminie zostanie potraktowane, jako negatywny wynik sprawdzenia.
Negatywny wynik sprawdzenia oferty w zakresie równoważności oferowanych Produktów skutkować będzie odrzuceniem tej oferty.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
3.5. Dodatkowe wymagania
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wraz ofertą wypełniony:
Załącznik nr 6 do SIWZ – Ankieta dla podmiotu przetwarzającego dane (procesora).
Ankieta określa minimalny poziom bezpieczeństwa w zakresie przetwarzania danych osobowych, co jednocześnie potwierdza zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z minimalnymi wymaganiami stawianymi przez RODO (Środki techniczne i organizacyjne Wykonawcy spełniające wymagania art. 28 RODO). Ankieta stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Szczegółowa instrukcja wypełnienia ankiety – pkt. 6.3. Rozdziału 6 SIWZ
Nie złożenie przez Wykonawcę w/w Ankiety skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, jako niezgodnej z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.6. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN).
Podwykonawstwo
W przypadku powierzenia części realizacji zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) tej części zamówienia, której realizację powierzy Podwykonawcy oraz, o ile jest to wiadome, podania wykazu proponowanych Podwykonawców. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawców.
Wymagania w zakresie zatrudnienia:
Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f85a9e2b-0b98-4976-99e3-1d31528af7af
Biuletyn 580492-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Regon 22287361000000
Zamawiajacy adres ulica Namysłowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 777 90 23,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email cui@cui.wroclaw.pl,
Adres strony url bip.cui.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych Administrator Danych Osobowych (ADO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Gmina Wrocław - Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu. Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław • przez e-mail: sekretariat@cui.wroclaw.pl • telefonicznie: +48 71 777 90 32 Inspektor Ochrony Danych Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Inspektor to Osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Ci praw związanych z przetwarzaniem danych. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław • przez e-mail: iod@cui.wroclaw.pl • telefonicznie: +48 71 777 90 32. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania przez Ciebie danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO oraz ustawy Pzp Okres przechowywania Twoich danych osobowych Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu przez minimum 5 lat, następnie Archiwum Państwowe po ekspertyzie dokumentów może podjąć decyzję o ich zniszczeniu lub przekwalifikować na kategorię A i wtedy Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu Twojej sprawy a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście. Odbiorcy Twoich danych osobowych Twoje dane zostaną udostępnione podmiotom lub osobom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: • prawo dostępu do Twoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, • prawo żądania sprostowania i uzupełnienia niekompletnych Twoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO 1, • prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2, W odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej). Prawo wniesienia skargi W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyjaśnienie1: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Wyjaśnienie2: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wszystkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych i praw podmiotu danych można znaleźć na stronie BIP www.bip.cui.wroclaw.pl w zakładce - Ochrona Danych Osobowych. Zgodnie z ustawą z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- dalej ”RODO” Zamawiający informuje, że: a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków zamawiającego w związku z realizacja prawa osoby, której dane dotyczą, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (prawo dostępu do danych): - w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie nin. zamówienia publicznego. - po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczonego przetwarzania danych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie nin. zamówienia. Wszystkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych i praw podmiotu danych można znaleźć na stronie BIP www.bip.cui.wroclaw.pl w zakładce - Ochrona Danych Osobowych.
Rodzaj zamawiajacego 9
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://cui-pzp.logintrade.net/platforma-zakupowa.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej. Adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska , 50-304 Wrocław, Sekretariat IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji oprogramowania klasy SIEM wraz z wdrożeniem CUI-ZZ.3200.26.2020
Numer referencyjny CUI-ZZ.3200.26.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa licencji oprogramowania klasy SIEM wraz z wdrożeniem tj.: Dostarczenie wieczystej licencji na oprogramowanie EMCA Energy Logserver na 1 Data Node lub równoważne, spełniające wymagania techniczne (kryteria równoważności) podane w Załączniku nr 1 do projektu umowy (w pkt. III.2.) wraz z co najmniej 24 miesięcznym wsparciem, Wdrożenie dostarczonego oprogramowania poprzez uruchomienie go w istniejącej infrastrukturze Zamawiającego oraz udostępnienie w nim istniejących danych i konfiguracji, w szczególności: a) definicji źródeł logów, alertów, korelacji i raportów, b) kont użytkowników wraz z uprawnieniami, c) archiwów z zachowaniem ciągłości danych. Zapewnienie usług Wsparcia zgodnie z wymaganiami opisanymi w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku nr 1 do projektu umowy (w pkt. III.3.). 3.3. Równoważność Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę oprogramowania równoważnego zgodne z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ oraz na warunkach określonych w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami, a w szczególności w załączniku nr 1 do projektu umowy (pkt. III.2.)) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na wymagane minimalne parametry techniczne funkcjonalności, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, iż opisowi temu towarzyszy określenie „lub równoważny”. Zamawiający uzna, że zaoferowane oprogramowanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w Załączniku nr 1 do Projektu umowy w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje oprogramowanie równoważne, zobowiązany jest wykazać ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje oprogramowanie równoważne Zamawiający wymaga aby wraz z ofertą Wykonawca dołączył informację o oferowanym oprogramowaniu tj. wpisał w formularzu ofertowym jaki rodzaj oprogramowania oferuje. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy ciąży obowiązek, wykazania, że Oprogramowanie Równoważne spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prawo sprawdzenia pełnej zgodności warunków i zakresu równoważności oferowanego oprogramowania równoważnego. Sprawdzenie to, będzie polegać na przeprowadzeniu przez Zamawiającego testów oferowanego oprogramowania równoważnego. Wykonawca oferujący oprogramowanie równoważne udostępni Zamawiającemu, w przeciągu 7 dni od wezwania, we własnej infrastrukturze i z własnymi licencjami środowisko demonstracyjne oprogramowania równoważnego, na którym Zamawiający zdalnie przy asyście Wykonawcy dokona weryfikacji funkcjonalności dostarczonego oprogramowania pod kątem zgodności z wymaganiami zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania się do oficjalnych, publicznie dostępnych materiałów Producenta weryfikowanego przedmiotu oferty w celu weryfikacji zgodności z wymaganiami zamówienia. Nieudostępnienie oferowanego oprogramowania równoważnego do przetestowania w ww. terminie zostanie potraktowane, jako negatywny wynik sprawdzenia. Negatywny wynik sprawdzenia oferty w zakresie równoważności oferowanych Produktów skutkować będzie odrzuceniem tej oferty. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.5. Dodatkowe wymagania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wraz ofertą wypełniony: Załącznik nr 6 do SIWZ – Ankieta dla podmiotu przetwarzającego dane (procesora). Ankieta określa minimalny poziom bezpieczeństwa w zakresie przetwarzania danych osobowych, co jednocześnie potwierdza zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z minimalnymi wymaganiami stawianymi przez RODO (Środki techniczne i organizacyjne Wykonawcy spełniające wymagania art. 28 RODO). Ankieta stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Szczegółowa instrukcja wypełnienia ankiety – pkt. 6.3. Rozdziału 6 SIWZ Nie złożenie przez Wykonawcę w/w Ankiety skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, jako niezgodnej z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.6. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN). Podwykonawstwo W przypadku powierzenia części realizacji zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) tej części zamówienia, której realizację powierzy Podwykonawcy oraz, o ile jest to wiadome, podania wykazu proponowanych Podwykonawców. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawców. Wymagania w zakresie zatrudnienia: Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp
Cpv glowny przedmiot 48732000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin dostawy licencji na Oprogramowanie, wdrożenia Rozwiązania SIEM i przeprowadzenia warsztatów nastąpi w terminie zgodnym ze złożona ofertą. Termin realizacji (Termin dostawy licencji na Oprogramowanie, wdrożenia Rozwiązania SIEM i przeprowadzenia warsztatów nastąpi w terminie) jest kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Właściwy termin zostanie wprowadzony do zawartej umowy na podstawie deklaracji zawartej w ofercie wybranego Wykonawcy. Termin ten nie może być jednak dłuższy niż 30.11.2020. Usługi Wsparcia (Wsparcie Producenta) świadczone będą przez 24 miesiące od dnia dostawy licencji. Usługi Wsparcia (Wsparcie Powdrożeniowe Wykonawcy): Wykonawca zapewni co najmniej 24 miesięczne wsparcie powdrożeniowe własne dla Systemu. Bieg Wsparcia Powdrożeniowego Wykonawcy rozpoczyna się z dniem Odbioru. Licencja zostaje udzielona bezterminowo od dnia dostawy licencji.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający nie przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy,
IV 4 4 data 2020-09-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji – zgodnie z definicją w SIWZ (T)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)