GuidZP400 |
c18cbba7-4f3e-4058-a524-d3d824648032
|
Biuletyn |
580493-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
|
Regon |
16200000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42686
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 348 61 52
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 347 24 45
|
Zamawiajacy email |
boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.pg.edu.pl www.pg.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
www.dzp.pg.edu.pl www.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pg.edu.pl www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A, pok. 127
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kamery 4K oraz mikrokomputera do strumieniowania multimediów dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
|
Numer referencyjny |
CRZP/207/009/D/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamery 4K oraz mikrokomputera do strumieniowania multimediów dla
Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskie zgodnie z opisem w załączniku nr 6 do SIWZ oraz
poniższym wyszczególnieniem:
1/ Kamera 4K wraz ze statywem – 1 kpl.,
2/ Mikrokomputer do strumieniowania multimediów – 1 szt.
Zakup realizowany na potrzeby projektu DIH pn. „Standaryzacja usług Hubów Innowacji Cyfrowych dla wsparcia cyfrowej
transformacji przedsiębiorców” (2019-2021), projekt w konsorcjum Politechnika Gdańska i VoiceLab.
Projekt wspierany przez Ministerstwo Rozwoju w ramach programu Przemysł 4.0” realizowanego na Wydziale
Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. W przypadku nie wpłynięcia środków finansowych
zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
1017886,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku, gdy wykonawca należy do jednej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który również złożył ofertę w tym postępowaniu, wraz ze złożonym oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, przez który zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie opisu w języku angielskim. Autentyczność opisu musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania
następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając
jednocześnie warunki ich wprowadzenia:
a) zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
b) w przypadku wystąpienia siły wyższej:
- żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie i skutki siły wyższej, przez którą strony
rozumieją zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, o nadzwyczajnych konsekwencjach, obiektywnie
niemożliwe do przewidzenia, co do którego ze względu na moc oddziaływania nie można było podjąć
skutecznych środków obrony.
- strona, która nie może wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej lub z tej przyczyny nie może jej
wykonać w sposób należyty jest zobowiązana do bezzwłocznego powiadomienia drugiej strony o
wystąpieniu działania siły wyższej, nie później jednak niż w terminie 7 dni od jej wystąpienia, pod rygorem
utraty uprawnienia do powoływania się na tę okoliczność. W powiadomieniu strony informuje o rodzaju siły
wyższej oraz jej przewidywanych skutkach dla umowy. Jednocześnie strona dotknięta działaniem siły
wyższej zobowiązana jest do podjęcia wszelkich możliwych aktów staranności, których można wymagać
od każdego profesjonalnego uczestnika obrotu gospodarczego celem zminimalizowania skutków
wystąpienia siły wyższej, w tym w szczególności skutków dla dalszego wykonywania niniejszej umowy.
- strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do dokonania zmiany umowy w
zakresie terminu wykonania umowy, w tym w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania o czas
występowania siły wyższej i jej skutków.
- strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do zmiany sposobu wykonania umowy
lub zmiany wysokości wynagrodzenia stosownie do zakresu, rodzaju i skutków siły wyższej dla tych
elementów umowy.
c) Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy oferowane
urządzenia nie będą dostępne na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy lub zaprzestano jego produkcji. Strony
dopuszczają wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników,
o parametrach technicznych co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w ofercie wykonawcy, w cenie
wynikającej z oferty wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania zamawiającego o konieczności zamiany
oferowanego sprzętu na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody
zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zakup realizowany na potrzeby projektu DIH pn. „Standaryzacja usług Hubów Innowacji Cyfrowych dla wsparcia cyfrowej
transformacji przedsiębiorców” (2019-2021), projekt w konsorcjum Politechnika Gdańska i VoiceLab.
Projekt wspierany przez Ministerstwo Rozwoju w ramach programu Przemysł 4.0” realizowanego na Wydziale
Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. W przypadku nie wpłynięcia środków finansowych
zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
|