GuidZP400 |
c7132e62-a885-4a0a-8393-4058954a4fa3
|
Biuletyn |
580453-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju
|
Regon |
30058700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kraszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
142
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krynica - Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-380
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
018 4712807, 4715196
|
Zamawiajacy fax |
184 712 338
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpital-krynica.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-krynica.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.Samodzileny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-krynica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście luz za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej -Szpital im. dr.J.Dietla w Krynicy-Zdroju,ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, budynek administracji, sekretariat dyrekcji
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów szewnych do SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju.
|
Numer referencyjny |
SPZOZ-ZP-271-23/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę materiałów szewnych do SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy – Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.opis części zamówienia:
Pakiet 1 Materiały szewne
Pakiet 2 Materiały szewne
Pakiet 3 Materiały szewne
Pakiet 4 Materiały szewne
Pakiet 5 Materiały szewne
Pakiet 6 Materiały szewne
Pakiet 7 Siatki chirurgiczne
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoich charakterem przedmiotowi zamówienia osobno dla każdego z pakietów, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.(zał. Nr 5 do SIWZ)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz oferty , według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, (formularz należy wypełnić w stosunku do tych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę),
2) wypełnione i podpisane tabele asortymentowo-cenowe, załącznik nr 1 do SIWZ
3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
4) Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami należytego ich wykonania (zał. nr 5 do SIWZ)
5 ) próbki
6) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, nie dotyczy Wykonawców w przypadku określonym w art. 26 ust. 6 ustawy Pzp
7) folder w języku polskim z zaznaczonymi pozycjami przetargowymi i numerami katalogowymi zaoferowanego asortymentu
8) pełnomocnictwo, jeżeli jest wymagane.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się wprowadzania zmian do niniejszej umowy, jeżeli zachodzą okoliczności:
a) zmiany numeru katalogowego produktu.
b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów.
c) zmiany przedmiotowe – produkt zamienny, równoważny.
d) zmiany liczby opakowań.
e) w przypadku zmiany przepisów dot. stawki podatku VAT lub innych przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na realizacje umowy.
f) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową przy nie zmienionych cenach.
g) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony.
h) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego.
2. Warunki zmian określonych w ust.2 są następujące:
a) zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego z wyjątkiem pkt. e.
b) zmiany nie mogą skutkować podwyższeniem cen jednostkowych, a tym samym wartości umowy, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust.2 pkt e umowy.
c) w przypadku zmian, o których mowa w ust.2 pkt c,h parametry produktu zamiennego nie mogą być gorsze od parametrów produktu zamienianego.
3. Nie dopuszcza się wprowadzania innych niż wymienione w ust. 2 zmian do niniejszej umowy, chyba że zachodzą okoliczności, o których mowa jest w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-09-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
MATERIAŁY SZEWNE.SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
MATERIAŁY SZEWNE.SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
MATERIAŁY SZEWNE.SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
MATERIAŁY SZEWNE.SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
MATERIAŁY SZEWNE.SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
MATERIAŁY SZEWNE.SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET NR 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
SIATKI CHIRURGICZNE.SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
|
| |