GuidZP400 |
a92c33cf-386d-4fd3-93d7-0f1d73f80fb1
|
Biuletyn |
580339-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Janowiec Wielkopolski
|
Regon |
092351191
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gnieźnieńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Janowiec Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-430
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 023 034,
|
Zamawiajacy fax |
523 023 020
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@um-janowiecwlkp.pl,
|
Adres strony url |
www.um-janowiecwlpk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr 1 „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1.1 ” Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internatu o wysokich przepustowościach - umowa o powierzenie grantu dotycząca realizacji projektu grantowego pn. zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
- https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza również prowadzenie postępowania z zachowaniem formy pisemnej - ofertę w wersji papierowej można złożyć w siedzibie zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r - Prawo pocztowe, osobiście lub za posrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski; sekretariat: pokój nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komuterowego do szkół z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski
|
Numer referencyjny |
IN.271.1.5.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje dostawę 30 sztuk laptopów do prowadzenia lekcji w modelu zdalnym do szkół z terenu Gminy Janowiec Wielkopolskim.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu komputerowego była zrealizowana maksymalnie w terminie do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy .
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, w przypadkach określonych w ust. 5a.1 SIWZ - zamawiający żąda:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający w rozdziale 5.2 nie określił warunków udziału w postępowaniu,
wobec tego nie żąda przedłożenia żadnych dokumentów w tym zakresie.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
I.1 Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 dołącza :
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w którym zawarte informacje stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – formularz nr 2 do SIWZ;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie – oświadczenie o którym mowa pod lit „a„ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia – formularz nr 2; Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeśli dotyczy; ( pełnomocnictwo, winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu:
- oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, - według formularza nr 3.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6.4 pkt 2 lit. „a” SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadkach:
1) w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający może udzielić po przedłożeniu odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość zamienianego sprzętu.
2) wystąpienia zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług – cena netto pozostanie bez zmian - a zmiana wynagrodzenia brutto będzie dotyczyć faktur wystawionych od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających wartość stawki podatku VAT.
3) określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych;
4) zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w poniższych okoliczno-ściach:
a) wystąpi konieczność zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy lub uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem umowy, które będzie miało istotny wpływ na termin zakończenia zadania, wydłużenie czasu trwania umowy będzie równoważne z czasem trwania jej wstrzymania;
b) w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze w tym: klęski żywiołowe.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w JĘZYKU POLSKIM
|
IV 4 5 okres |
30
|