Dostawa artykułów biurowych

Data publikacji 2020-09-02
Data zakończenia 2020-09-15 00:00:00
Instytucja 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580218-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis, standardy jakościowe o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP i zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 1A, Nr 1B i załącznik Nr 1C do SIWZ - Formularze cenowe, który/re stanowią jej integralną częścią.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a7fda33-f478-4699-9ccf-e49bc2f648d4
Biuletyn 580218-N-2020
Zamawiajacy nazwa 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 71003764000000
Zamawiajacy adres ulica -
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 553 505
Zamawiajacy fax 261 553 520
Zamawiajacy email 23blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.23blt.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.23blt.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna,poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 23 Baza Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych
Numer referencyjny SPRAWA ZP/21/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis, standardy jakościowe o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP i zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 1A, Nr 1B i załącznik Nr 1C do SIWZ - Formularze cenowe, który/re stanowią jej integralną częścią.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany lub uzupełnienia postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy: 1) w zakresie zmiany przedmiotu umowy, sposobu wykonywania umowy, warunków płatności i terminu realizacji umowy z powodu: a) wystąpienia po zawarciu umowy okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności spowodowanej okolicznościami siły wyższej, zdarzeniami losowymi lub powstałymi na skutek działań lub zaniechań osób trzecich, b) w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843), w tym realizacji dodatkowych dostaw pod warunkiem, że spełnione są warunki określone w art. 144 ust. 1 pkt. 2 wyżej wymienionej ustawy, c) konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy spowodowanej wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, d) zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowym dla Zamawiającego byłoby wykonanie pełnego zakresu przedmiotu umowy, 2) zmiany w umowie spowodowanej zmianami w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, 3) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w razie: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, b) zmiany umowy dokonywanej na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843) pod warunkiem, że nie przekroczy wysokości dopuszczalnej wartości zmiany określonej w tym przepisie, c) zmiany umowy w przypadkach wymienionych w niniejszym paragrafie. 3. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez którąkolwiek ze stron, strona wnioskująca zobowiązana jest pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy w zakresie zmian, o których mowa w ust. 2, wraz z ich uzasadnieniem i na żądanie Zamawiającego udokumentowaniem okoliczności uzasadniającej zmianę umowy. 4. Zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843) nie stanowią: 1) zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno-administracyjną umowy, 2) zmiany osób wskazanych w umowie i danych kontaktowych Zamawiającego i Wykonawcy. 5. O wystąpieniu zmian w powyższym zakresie właściwa Strona zawiadamia pisemnie drugą stronę. 6. Zmian umowy Strony dokonywać będą w formie pisemnych aneksów.
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Dostawa artykułów biurowych (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów biurowych (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów biurowych (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów biurowych (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Dostawa artykułów biurowych (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C do SIWZ).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów biurowych (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C do SIWZ).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)