Przedmiotem zamówienia jest:
świadczenie usługi nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania Infomedica i OptiMed.
Wykonawcy zobowiązują się do:
Uzyskanie pisemnej zgody autorów oprogramowania na wykonanie przedmiotu umowy.
Pakiet nr 1 - Infomedica
1. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zapewnia:
a) udostępnienie poprawek do oprogramowania Infomedica (zwanego dalej również Oprogramowaniem Aplikacyjnym), w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania):
i)w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, a także utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego:
(1) czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego błędu krytycznego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) wynosi 24 godziny od zgłoszenia;
(2) czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego w związku z błędem krytycznym wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych (zgodnie z pkt (1) powyżej);
(3) w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego;w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako obsługa błędu zwykłego;
ii) w pozostałych przypadkach (błąd zwykły):
(1) czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego błędu zwykłego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych;
(2) czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego w związku z błędem zwykłym wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych (zgodnie z pkt (1) powyżej);
(3) w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, inny czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;
(4) ewentualne przekwalifikowanie błędu zgłoszonego przez Zamawiającego jako błąd zwykły na błąd krytyczny wymagać będzie osobnego zgłoszenia i oznaczać będzie uruchomienie procedury opisanej pod pkt i) powyżej.
iii) we wszystkich ww. przypadkach zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Centralnego Help-Desku Wykonawcy w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na w/w witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia telefonicznie pod wskazanym numerem telefonu (dla połączeń z telefonów komórkowych) - serwis InfoMedica część szara (administracyjna) lub na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail opcjonalnie faksem na podany numer. Wzór formularza stanowi Załącznik nr 2 do Umowy. Wypełnienie jednego formularza może dotyczyć tylko jednego rodzaju problemu występującego w konkretnym module.
W przypadku, gdy Wykonawca otrzyma formularz zgłoszenia błędu:
(a) w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego – formularz traktowany będzie jak otrzymany o godz. 8.00 następnego dnia roboczego;
(b) w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego – formularz traktowany będzie jak otrzymany o godz. 8.00 danego dnia roboczego;
(c) w dniu ustawowo wolnym od pracy lub w sobotę – formularz traktowany będzie jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego;
iv) we wszystkich przypadkach, w których konieczny jest zdalny dostęp do baz danych i Oprogramowania Aplikacyjnego, Zamawiający zapewni Wykonawcy ten dostęp. Zasady zdalnego dostępu określa Załącznik nr 4 do Umowy.
b) wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej,
c) Wykonawca zobowiązany jest do:
i) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery (4) razy w roku, co odbywać się będzie poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego wskazany w Załączniku nr 3 do umowy (Informacje o Zamawiającym);
ii) udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego) poprzez wskazany serwer przy czym na pisemne życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wysyłać na adres Zamawiającego nośnik CD-ROM zawierający nową wersję Oprogramowanie Aplikacyjnego;
iii) Uaktualnienia Oprogramowania Aplikacyjnego będą instalowane w ustalonym z Zamawiającym terminie nie rzadziej niż raz na kwartał dla wszystkich modułów w sposób umożliwiający jednoznaczne określenie daty, od której funkcjonuje dana wersja Oprogramowania Aplikacyjnego. Poprzez wersję oprogramowania rozumiane są dwa pierwsze człony numerowe prezentowane na ekranie startowym Oprogramowania Aplikacyjnego zamieszczone po wpisie „wersja”. Powyższe nie dotyczy istotnych zmian przepisów powszechnie obowiązujących, które należy uwzględnić w Oprogramowaniu Aplikacyjnym w terminie wejścia tych zmian w życie.
d) pisemne zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego,
na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Umowy; zgłoszenia takie wynikają
z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego; będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego;
e) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji
i rozwoju), przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszego zamówienia; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Umowy, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym.
f) podejmowanie innych czynności, które wchodzą w zakres nadzoru autorskiego lub są potrzebne do prawidłowego sprawowania nadzoru autorskiego.
2. Obsługę serwisową Oprogramowania Aplikacyjnego będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy.
Zmiana wskazanego przez Wykonawcę Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy, nie wymaga aneksu do umowy i jest skuteczna z chwilą powiadomienia Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej.
3. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewnia:
a) zainstalowanie i wdrożenie wersji Oprogramowania Aplikacyjnego otrzymanych w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w razie potrzeby dodatkowe szkolenie użytkowników);
b) podjęcie starań w celu usunięcia awarii Oprogramowania Aplikacyjnego, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych;
c) bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego;
d) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych;
e) pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne itp.);
f) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
g) korzystanie z konsultacji telefonicznych u Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia;
h) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania,
i) podejmowanie innych czynności, które wchodzą w zakres obsługi serwisowej lub są potrzebne do prawidłowego wykonywania obsługi serwisowej.
4. Usługi serwisu, określone w ust. 3) i 4), świadczone będą przez Wykonawcę lub Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 15.00.
5. Wykonawca wykona obowiązki określone w § 2 ust. 2) lit. c) pkt i) i ii) oraz § 2 ust. 4) lit. a) w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych licząc od udostępnienia nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego.
6. Wykonawca wykona obowiązki określone w § 2) ust. 2) lit. b) w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych licząc od terminu otrzymania informacji niezbędnych do dostosowania Oprogramowania Aplikacyjnego.
Pakiet nr 2 – oprogramowanie OptiMED:
1. Zakres Usług:
1.1. Przez nadzór autorski rozumie się:
1. uzyskanie pisemnej zgody autorów oprogramowania na wykonanie przedmiotu umowy,
2. informowanie Zamawiającego o nowych wydaniach i wersjach oprogramowania, ich dostarczanie i instalowanie,
3. dostarczanie aktualnej dokumentacji użytkowej,
4. uwzględnianie w oprogramowaniu zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawnych lub wymogach Narodowego Funduszu Zdrowia (tj. dostosowanie oprogramowania do zmienianych przepisów lub wymogów Narodowego Funduszu Zdrowia),
5. podejmowanie innych czynności, które wchodzą w zakres nadzoru autorskiego lub są potrzebne do prawidłowego sprawowania nadzoru autorskiego.
1.2. Przez serwis oprogramowania rozumie się:
1) diagnozowanie i usuwanie nieprawidłowości w działaniu oprogramowania,
2) usuwanie niespójności bazy danych, będących wynikiem nieprawidłowego działania oprogramowania,
3) wskazywanie rozwiązań zastępczych w użytkowaniu oprogramowania na czas usuwania nieprawidłowości,
4) podejmowanie innych czynności, które wchodzą w zakres serwisu oprogramowania lub są potrzebne do prawidłowego wykonywania serwisu oprogramowania.
1.3. Wykonawca będzie ponadto udzielał Zamawiającemu konsultacji i doradztwa w zakresie:
1) planowania rozwoju oprogramowania,
2) konstruowania zapytań do bazy danych,
3) optymalnej konfiguracji bazy danych w zakresie wymaganym przez oprogramowanie,
4) archiwizacji danych,
5) właściwego wykorzystania oprogramowania,
6) możliwości dostosowania oprogramowania do potrzeb Zamawiającego,
7) innym niż wymieniony powyżej – w razie uzasadnionej potrzeby.
2. Nadzór autorski:
2.1. Informowanie Zamawiającego o nowych wydaniach i wersjach oprogramowania, ich dostarczanie
i instalowanie nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych licząc od udostępnienia nowego wydania lub wersji oprogramowania.
2.2. Dostosowanie oprogramowania do zmienianych przepisów lub wymogów Narodowego Funduszu Zdrowia nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych licząc od terminu otrzymania informacji niezbędnych do dostosowania oprogramowania.
2.3. Dostosowanie oprogramowania do:
- Ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o akredytacji w ochronie zdrowia (t.j. DZ.U.2016 poz. 2135)
- Ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. Przepisy wprowadzające ustawę o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, ustawę o akredytacji w ochronie zdrowia oraz ustawę o konsultantach w ochronie zdrowia (DZ.U. 2009 nr 76 poz. 641)
- Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 sierpnia 2009 r. w sprawie Rady Akredytacyjnej. (DZ.U. 2009 nr 130 poz. 1074
- Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 sierpnia 2009 r. w sprawie procedury oceniającej spełnienie przez podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych standardów akredytacyjnych oraz wysokości opłat za jej przeprowadzenie (DZ.U. 2009 nr 150 poz. 1216)
2.4. Zmiany oprogramowania wymagające modyfikacji sprzętu mogą być wprowadzane tylko za pisemną zgodą Zamawiającego.
3. Serwis oprogramowania:
3.1. Wykonanie usługi serwisowania przez Wykonawcę będzie następowało na podstawie zgłoszenia serwisowego.
3.2. Wykonanie usługi nastąpi w terminie nie dłuższym niż:
• w przypadku wystąpienia awarii krytycznej – nie więcej niż 1 dzień roboczy od zgłoszenia,
• w przypadku innej awarii – do 5 dni roboczych od zgłoszenia.
3.3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin usunięcia awarii.
3.4. Zamawiający zapewnia Wykonawcy zdalny dostęp do systemu informatycznego oraz dostęp do miejsc instalacji i eksploatacji oprogramowania.
3.5. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość kontaktu z osobą dyżurującą oraz wsparcie serwisowe również w dni wolne od pracy.
3.6. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu generowanie raportów dotyczących zgłoszonych błędów i awarii systemu wraz z informacją dotyczącą czasów reakcji. Raport w formie xls, doc, pdf będzie wysyłany na żądanie Zamawiającego na wskazany przez niego adres e-mail lub zostanie udostępniony do pobrania z podanej przez Wykonawcę strony internetowej.
|
GuidZP400 |
acf26680-d2e6-43a8-b795-598410af02c9
|
Biuletyn |
581252-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
|
Regon |
00030440900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wysokie Brzegi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
338448230,
|
Zamawiajacy fax |
338448384
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitaloswiecim.pl,
|
Adres strony url |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
|
Adres strony internetowej |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, Dział Zamówień Publicznych, pokój 33
|
Nazwa nadana zamowieniu |
USŁUGA NADZORU AUTORSKIEGO I SERWISU OPROGRAMOWANIA INFOMEDICA I OPTIMED
|
Numer referencyjny |
ZOZ.DZP.271.2.VIII.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
świadczenie usługi nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania Infomedica i OptiMed.
Wykonawcy zobowiązują się do:
Uzyskanie pisemnej zgody autorów oprogramowania na wykonanie przedmiotu umowy.
Pakiet nr 1 - Infomedica
1. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zapewnia:
a) udostępnienie poprawek do oprogramowania Infomedica (zwanego dalej również Oprogramowaniem Aplikacyjnym), w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania):
i)w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, a także utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego:
(1) czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego błędu krytycznego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) wynosi 24 godziny od zgłoszenia;
(2) czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego w związku z błędem krytycznym wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych (zgodnie z pkt (1) powyżej);
(3) w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego;w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako obsługa błędu zwykłego;
ii) w pozostałych przypadkach (błąd zwykły):
(1) czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego błędu zwykłego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych;
(2) czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego w związku z błędem zwykłym wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych (zgodnie z pkt (1) powyżej);
(3) w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, inny czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;
(4) ewentualne przekwalifikowanie błędu zgłoszonego przez Zamawiającego jako błąd zwykły na błąd krytyczny wymagać będzie osobnego zgłoszenia i oznaczać będzie uruchomienie procedury opisanej pod pkt i) powyżej.
iii) we wszystkich ww. przypadkach zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Centralnego Help-Desku Wykonawcy w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na w/w witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia telefonicznie pod wskazanym numerem telefonu (dla połączeń z telefonów komórkowych) - serwis InfoMedica część szara (administracyjna) lub na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail opcjonalnie faksem na podany numer. Wzór formularza stanowi Załącznik nr 2 do Umowy. Wypełnienie jednego formularza może dotyczyć tylko jednego rodzaju problemu występującego w konkretnym module.
W przypadku, gdy Wykonawca otrzyma formularz zgłoszenia błędu:
(a) w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego – formularz traktowany będzie jak otrzymany o godz. 8.00 następnego dnia roboczego;
(b) w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego – formularz traktowany będzie jak otrzymany o godz. 8.00 danego dnia roboczego;
(c) w dniu ustawowo wolnym od pracy lub w sobotę – formularz traktowany będzie jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego;
iv) we wszystkich przypadkach, w których konieczny jest zdalny dostęp do baz danych i Oprogramowania Aplikacyjnego, Zamawiający zapewni Wykonawcy ten dostęp. Zasady zdalnego dostępu określa Załącznik nr 4 do Umowy.
b) wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej,
c) Wykonawca zobowiązany jest do:
i) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery (4) razy w roku, co odbywać się będzie poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego wskazany w Załączniku nr 3 do umowy (Informacje o Zamawiającym);
ii) udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego) poprzez wskazany serwer przy czym na pisemne życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wysyłać na adres Zamawiającego nośnik CD-ROM zawierający nową wersję Oprogramowanie Aplikacyjnego;
iii) Uaktualnienia Oprogramowania Aplikacyjnego będą instalowane w ustalonym z Zamawiającym terminie nie rzadziej niż raz na kwartał dla wszystkich modułów w sposób umożliwiający jednoznaczne określenie daty, od której funkcjonuje dana wersja Oprogramowania Aplikacyjnego. Poprzez wersję oprogramowania rozumiane są dwa pierwsze człony numerowe prezentowane na ekranie startowym Oprogramowania Aplikacyjnego zamieszczone po wpisie „wersja”. Powyższe nie dotyczy istotnych zmian przepisów powszechnie obowiązujących, które należy uwzględnić w Oprogramowaniu Aplikacyjnym w terminie wejścia tych zmian w życie.
d) pisemne zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego,
na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Umowy; zgłoszenia takie wynikają
z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego; będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego;
e) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji
i rozwoju), przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszego zamówienia; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Umowy, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym.
f) podejmowanie innych czynności, które wchodzą w zakres nadzoru autorskiego lub są potrzebne do prawidłowego sprawowania nadzoru autorskiego.
2. Obsługę serwisową Oprogramowania Aplikacyjnego będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy.
Zmiana wskazanego przez Wykonawcę Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy, nie wymaga aneksu do umowy i jest skuteczna z chwilą powiadomienia Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej.
3. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewnia:
a) zainstalowanie i wdrożenie wersji Oprogramowania Aplikacyjnego otrzymanych w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w razie potrzeby dodatkowe szkolenie użytkowników);
b) podjęcie starań w celu usunięcia awarii Oprogramowania Aplikacyjnego, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych;
c) bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego;
d) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych;
e) pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne itp.);
f) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
g) korzystanie z konsultacji telefonicznych u Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia;
h) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania,
i) podejmowanie innych czynności, które wchodzą w zakres obsługi serwisowej lub są potrzebne do prawidłowego wykonywania obsługi serwisowej.
4. Usługi serwisu, określone w ust. 3) i 4), świadczone będą przez Wykonawcę lub Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 15.00.
5. Wykonawca wykona obowiązki określone w § 2 ust. 2) lit. c) pkt i) i ii) oraz § 2 ust. 4) lit. a) w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych licząc od udostępnienia nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego.
6. Wykonawca wykona obowiązki określone w § 2) ust. 2) lit. b) w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych licząc od terminu otrzymania informacji niezbędnych do dostosowania Oprogramowania Aplikacyjnego.
Pakiet nr 2 – oprogramowanie OptiMED:
1. Zakres Usług:
1.1. Przez nadzór autorski rozumie się:
1. uzyskanie pisemnej zgody autorów oprogramowania na wykonanie przedmiotu umowy,
2. informowanie Zamawiającego o nowych wydaniach i wersjach oprogramowania, ich dostarczanie i instalowanie,
3. dostarczanie aktualnej dokumentacji użytkowej,
4. uwzględnianie w oprogramowaniu zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawnych lub wymogach Narodowego Funduszu Zdrowia (tj. dostosowanie oprogramowania do zmienianych przepisów lub wymogów Narodowego Funduszu Zdrowia),
5. podejmowanie innych czynności, które wchodzą w zakres nadzoru autorskiego lub są potrzebne do prawidłowego sprawowania nadzoru autorskiego.
1.2. Przez serwis oprogramowania rozumie się:
1) diagnozowanie i usuwanie nieprawidłowości w działaniu oprogramowania,
2) usuwanie niespójności bazy danych, będących wynikiem nieprawidłowego działania oprogramowania,
3) wskazywanie rozwiązań zastępczych w użytkowaniu oprogramowania na czas usuwania nieprawidłowości,
4) podejmowanie innych czynności, które wchodzą w zakres serwisu oprogramowania lub są potrzebne do prawidłowego wykonywania serwisu oprogramowania.
1.3. Wykonawca będzie ponadto udzielał Zamawiającemu konsultacji i doradztwa w zakresie:
1) planowania rozwoju oprogramowania,
2) konstruowania zapytań do bazy danych,
3) optymalnej konfiguracji bazy danych w zakresie wymaganym przez oprogramowanie,
4) archiwizacji danych,
5) właściwego wykorzystania oprogramowania,
6) możliwości dostosowania oprogramowania do potrzeb Zamawiającego,
7) innym niż wymieniony powyżej – w razie uzasadnionej potrzeby.
2. Nadzór autorski:
2.1. Informowanie Zamawiającego o nowych wydaniach i wersjach oprogramowania, ich dostarczanie
i instalowanie nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych licząc od udostępnienia nowego wydania lub wersji oprogramowania.
2.2. Dostosowanie oprogramowania do zmienianych przepisów lub wymogów Narodowego Funduszu Zdrowia nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych licząc od terminu otrzymania informacji niezbędnych do dostosowania oprogramowania.
2.3. Dostosowanie oprogramowania do:
- Ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o akredytacji w ochronie zdrowia (t.j. DZ.U.2016 poz. 2135)
- Ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. Przepisy wprowadzające ustawę o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, ustawę o akredytacji w ochronie zdrowia oraz ustawę o konsultantach w ochronie zdrowia (DZ.U. 2009 nr 76 poz. 641)
- Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 sierpnia 2009 r. w sprawie Rady Akredytacyjnej. (DZ.U. 2009 nr 130 poz. 1074
- Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 sierpnia 2009 r. w sprawie procedury oceniającej spełnienie przez podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych standardów akredytacyjnych oraz wysokości opłat za jej przeprowadzenie (DZ.U. 2009 nr 150 poz. 1216)
2.4. Zmiany oprogramowania wymagające modyfikacji sprzętu mogą być wprowadzane tylko za pisemną zgodą Zamawiającego.
3. Serwis oprogramowania:
3.1. Wykonanie usługi serwisowania przez Wykonawcę będzie następowało na podstawie zgłoszenia serwisowego.
3.2. Wykonanie usługi nastąpi w terminie nie dłuższym niż:
• w przypadku wystąpienia awarii krytycznej – nie więcej niż 1 dzień roboczy od zgłoszenia,
• w przypadku innej awarii – do 5 dni roboczych od zgłoszenia.
3.3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin usunięcia awarii.
3.4. Zamawiający zapewnia Wykonawcy zdalny dostęp do systemu informatycznego oraz dostęp do miejsc instalacji i eksploatacji oprogramowania.
3.5. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość kontaktu z osobą dyżurującą oraz wsparcie serwisowe również w dni wolne od pracy.
3.6. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu generowanie raportów dotyczących zgłoszonych błędów i awarii systemu wraz z informacją dotyczącą czasów reakcji. Raport w formie xls, doc, pdf będzie wysyłany na żądanie Zamawiającego na wskazany przez niego adres e-mail lub zostanie udostępniony do pobrania z podanej przez Wykonawcę strony internetowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
162601,63
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
BRAK WYMOGU
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
BRAK WYMOGU
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
BRAK WYMOGU
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
A) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
B) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
C) Aktualne świadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Pisemna zgoda autorów oprogramowania na wykonanie przedmiotu umowy: Pakiet 1 Infomedica, Pakiet 2 OptiMED.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Pakiet nr 1
1) Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2) Strony mogą dokonać zmian w umowie na zasadach wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
Pakiet nr 2
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści postanowień zawartej umowy w zakresie definicji oprogramowania wskazanej § 1 ust. 1 w przypadku wdrożenia nowego systemu Optimed NXT oraz związanej z tym wartości realizowanej usługi w odniesieniu do nowej definicji.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 - Infomedica
1. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zapewnia:
a) udostępnienie poprawek do oprogramowania Infomedica (zwanego dalej również Oprogramowaniem Aplikacyjnym), w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania):
i)w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, a także utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego:
(1) czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego błędu krytycznego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) wynosi 24 godziny od zgłoszenia;
(2) czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego w związku z błędem krytycznym wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych (zgodnie z pkt (1) powyżej);
(3) w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego;w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako obsługa błędu zwykłego;
ii) w pozostałych przypadkach (błąd zwykły):
(1) czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego błędu zwykłego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych;
(2) czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego w związku z błędem zwykłym wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych (zgodnie z pkt (1) powyżej);
(3) w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, inny czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym;
(4) ewentualne przekwalifikowanie błędu zgłoszonego przez Zamawiającego jako błąd zwykły na błąd krytyczny wymagać będzie osobnego zgłoszenia i oznaczać będzie uruchomienie procedury opisanej pod pkt i) powyżej.
iii) we wszystkich ww. przypadkach zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie poprzez witrynę internetową Centralnego Help-Desku Wykonawcy w razie trudności z rejestracją zgłoszenia na w/w witrynie internetowej, Zamawiający może dokonać zgłoszenia telefonicznie pod wskazanym numerem telefonu (dla połączeń z telefonów komórkowych) - serwis InfoMedica część szara (administracyjna) lub na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail opcjonalnie faksem na podany numer. Wzór formularza stanowi Załącznik nr 2 do Umowy. Wypełnienie jednego formularza może dotyczyć tylko jednego rodzaju problemu występującego w konkretnym module.
W przypadku, gdy Wykonawca otrzyma formularz zgłoszenia błędu:
(a) w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego – formularz traktowany będzie jak otrzymany o godz. 8.00 następnego dnia roboczego;
(b) w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego – formularz traktowany będzie jak otrzymany o godz. 8.00 danego dnia roboczego;
(c) w dniu ustawowo wolnym od pracy lub w sobotę – formularz traktowany będzie jak przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego;
iv) we wszystkich przypadkach, w których konieczny jest zdalny dostęp do baz danych i Oprogramowania Aplikacyjnego, Zamawiający zapewni Wykonawcy ten dostęp. Zasady zdalnego dostępu określa Załącznik nr 4 do Umowy.
b) wprowadzanie zmian w Oprogramowaniu Aplikacyjnym, w zakresie wymaganym zmianami powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących, wydanych na podstawie delegacji ustawowej,
c) Wykonawca zobowiązany jest do:
i) przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery (4) razy w roku, co odbywać się będzie poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego wskazany w Załączniku nr 3 do umowy (Informacje o Zamawiającym);
ii) udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego) poprzez wskazany serwer przy czym na pisemne życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wysyłać na adres Zamawiającego nośnik CD-ROM zawierający nową wersję Oprogramowanie Aplikacyjnego;
iii) Uaktualnienia Oprogramowania Aplikacyjnego będą instalowane w ustalonym z Zamawiającym terminie nie rzadziej niż raz na kwartał dla wszystkich modułów w sposób umożliwiający jednoznaczne określenie daty, od której funkcjonuje dana wersja Oprogramowania Aplikacyjnego. Poprzez wersję oprogramowania rozumiane są dwa pierwsze człony numerowe prezentowane na ekranie startowym Oprogramowania Aplikacyjnego zamieszczone po wpisie „wersja”. Powyższe nie dotyczy istotnych zmian przepisów powszechnie obowiązujących, które należy uwzględnić w Oprogramowaniu Aplikacyjnym w terminie wejścia tych zmian w życie.
d) pisemne zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego,
na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Umowy; zgłoszenia takie wynikają
z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego; będą one rozpatrywane w czasie prac analitycznych przy rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego;
e) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego (propozycji jego udoskonaleń, modyfikacji
i rozwoju), przy czym realizacja powyższych żądań nie będzie wchodziła w zakres niniejszego zamówienia; zgłoszenia żądania zmiany należy dokonywać na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Umowy, z zastrzeżeniem, że zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym.
f) podejmowanie innych czynności, które wchodzą w zakres nadzoru autorskiego lub są potrzebne do prawidłowego sprawowania nadzoru autorskiego.
2. Obsługę serwisową Oprogramowania Aplikacyjnego będzie realizował Autoryzowany Przedstawiciel Wykonawcy, dysponujący pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy.
Zmiana wskazanego przez Wykonawcę Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy, nie wymaga aneksu do umowy i jest skuteczna z chwilą powiadomienia Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej.
3. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewnia:
a) zainstalowanie i wdrożenie wersji Oprogramowania Aplikacyjnego otrzymanych w ramach świadczeń z tytułu nadzoru autorskiego (w tym w razie potrzeby dodatkowe szkolenie użytkowników);
b) podjęcie starań w celu usunięcia awarii Oprogramowania Aplikacyjnego, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych;
c) bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego;
d) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych;
e) pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne itp.);
f) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego;
g) korzystanie z konsultacji telefonicznych u Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia;
h) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania,
i) podejmowanie innych czynności, które wchodzą w zakres obsługi serwisowej lub są potrzebne do prawidłowego wykonywania obsługi serwisowej.
4. Usługi serwisu, określone w ust. 3) i 4), świadczone będą przez Wykonawcę lub Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy w dni robocze tj. dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8.00 do 15.00.
5. Wykonawca wykona obowiązki określone w § 2 ust. 2) lit. c) pkt i) i ii) oraz § 2 ust. 4) lit. a) w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych licząc od udostępnienia nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego.
6. Wykonawca wykona obowiązki określone w § 2) ust. 2) lit. b) w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych licząc od terminu otrzymania informacji niezbędnych do dostosowania Oprogramowania Aplikacyjnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 – oprogramowanie OptiMED:
1. Zakres Usług:
1.1. Przez nadzór autorski rozumie się:
1. uzyskanie pisemnej zgody autorów oprogramowania na wykonanie przedmiotu umowy,
2. informowanie Zamawiającego o nowych wydaniach i wersjach oprogramowania, ich dostarczanie i instalowanie,
3. dostarczanie aktualnej dokumentacji użytkowej,
4. uwzględnianie w oprogramowaniu zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawnych lub wymogach Narodowego Funduszu Zdrowia (tj. dostosowanie oprogramowania do zmienianych przepisów lub wymogów Narodowego Funduszu Zdrowia),
5. podejmowanie innych czynności, które wchodzą w zakres nadzoru autorskiego lub są potrzebne do prawidłowego sprawowania nadzoru autorskiego.
1.2. Przez serwis oprogramowania rozumie się:
1) diagnozowanie i usuwanie nieprawidłowości w działaniu oprogramowania,
2) usuwanie niespójności bazy danych, będących wynikiem nieprawidłowego działania oprogramowania,
3) wskazywanie rozwiązań zastępczych w użytkowaniu oprogramowania na czas usuwania nieprawidłowości,
4) podejmowanie innych czynności, które wchodzą w zakres serwisu oprogramowania lub są potrzebne do prawidłowego wykonywania serwisu oprogramowania.
1.3. Wykonawca będzie ponadto udzielał Zamawiającemu konsultacji i doradztwa w zakresie:
1) planowania rozwoju oprogramowania,
2) konstruowania zapytań do bazy danych,
3) optymalnej konfiguracji bazy danych w zakresie wymaganym przez oprogramowanie,
4) archiwizacji danych,
5) właściwego wykorzystania oprogramowania,
6) możliwości dostosowania oprogramowania do potrzeb Zamawiającego,
7) innym niż wymieniony powyżej – w razie uzasadnionej potrzeby.
2. Nadzór autorski:
2.1. Informowanie Zamawiającego o nowych wydaniach i wersjach oprogramowania, ich dostarczanie
i instalowanie nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych licząc od udostępnienia nowego wydania lub wersji oprogramowania.
2.2. Dostosowanie oprogramowania do zmienianych przepisów lub wymogów Narodowego Funduszu Zdrowia nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych licząc od terminu otrzymania informacji niezbędnych do dostosowania oprogramowania.
2.3. Dostosowanie oprogramowania do:
- Ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o akredytacji w ochronie zdrowia (t.j. DZ.U.2016 poz. 2135)
- Ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. Przepisy wprowadzające ustawę o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, ustawę o akredytacji w ochronie zdrowia oraz ustawę o konsultantach w ochronie zdrowia (DZ.U. 2009 nr 76 poz. 641)
- Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 sierpnia 2009 r. w sprawie Rady Akredytacyjnej. (DZ.U. 2009 nr 130 poz. 1074
- Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 sierpnia 2009 r. w sprawie procedury oceniającej spełnienie przez podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych standardów akredytacyjnych oraz wysokości opłat za jej przeprowadzenie (DZ.U. 2009 nr 150 poz. 1216)
2.4. Zmiany oprogramowania wymagające modyfikacji sprzętu mogą być wprowadzane tylko za pisemną zgodą Zamawiającego.
3. Serwis oprogramowania:
3.1. Wykonanie usługi serwisowania przez Wykonawcę będzie następowało na podstawie zgłoszenia serwisowego.
3.2. Wykonanie usługi nastąpi w terminie nie dłuższym niż:
• w przypadku wystąpienia awarii krytycznej – nie więcej niż 1 dzień roboczy od zgłoszenia,
• w przypadku innej awarii – do 5 dni roboczych od zgłoszenia.
3.3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć termin usunięcia awarii.
3.4. Zamawiający zapewnia Wykonawcy zdalny dostęp do systemu informatycznego oraz dostęp do miejsc instalacji i eksploatacji oprogramowania.
3.5. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość kontaktu z osobą dyżurującą oraz wsparcie serwisowe również w dni wolne od pracy.
3.6. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu generowanie raportów dotyczących zgłoszonych błędów i awarii systemu wraz z informacją dotyczącą czasów reakcji. Raport w formie xls, doc, pdf będzie wysyłany na żądanie Zamawiającego na wskazany przez niego adres e-mail lub zostanie udostępniony do pobrania z podanej przez Wykonawcę strony internetowej.
|
| |