GuidZP400 |
117c6039-4242-4636-952b-91e6cee220f5
|
Biuletyn |
580121-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe
|
Regon |
13037770600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
17 Stycznia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ciechanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
23 6723485
|
Zamawiajacy fax |
236 722 945
|
Zamawiajacy email |
ewasmolinska@ciechanow.powiat.pl
|
Adres strony url |
http://stciechanow.bip.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” zwanego dalej „Projektem”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://stciechanow.bip.org.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów , Biuro Obsługi Mieszkańców -parter budynku
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 100 szt. fabrycznie nowych laptopów realizowana w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”
|
Numer referencyjny |
Nr sprawy: WO-ZP.272.3.12.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych laptopów w ilości 100 szt. wyposażonych w licencjonowany systemem operacyjny i oprogramowanie oraz akcesoria tj.: myszka, słuchawki oraz torba.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” zwanego dalej „Projektem”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wymagane parametry techniczne oraz inne wymagania zawarte w OPZ - Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -Załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp wymaga wniesienia wadium w wysokości:
5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 63 1020 1592 0000 2402 0254 8196.
b. poręczeniach bankowych;
c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d. gwarancjach bankowych;
e. gwarancjach ubezpieczeniowych;
f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale
i musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty,
a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty.
6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu,
2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego,
3) kwotę gwarancji,
4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą),
5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 144 ustawy Pzp.
2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje
w szczególności następujące możliwości dokonania zmiany Umowy w następującym zakresie (oraz na następujących warunkach):
1) sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, o ile zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
2) zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności spowodowanej lub odpowiednio powodującej, że:
a) wykonanie części zakresu Przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub;
b) wykonanie części zakresu Przedmiotu Umowy nie jest możliwe z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
c) wykonanie części zakresu Przedmiotu Umowy utraciło dla Zamawiającego zasadność realizacji, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3) terminów realizacji – Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania Umowy:
a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej – których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy – uniemożliwiające dotrzymanie terminów realizacji wskazanych w Umowie;
b) jeśli dotrzymanie terminów wskazanych pierwotnie okazało się niemożliwe
z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do OPZ;
c) w przypadku wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy;
4) zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia zakresu dostaw objętych Przedmiotem Umowy,
5) jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
6) wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy;
7) zmiany, których wprowadzenie wynika z zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie lub ciąg zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od Stron Umowy, których nie można było przewidzieć przy dochowaniu należytej staranności. Dla określenia, czy dane zdarzenie/zdarzenia stanowi siłę wyższą, rozstrzygające jest stanowisko Zamawiającego;
8) w przypadku braku możliwości realizacji Przedmiotu Umowy w ustalonym terminie spowodowanym niedostępnością sprzętu, produktów lub ich komponentów lub materiałów, lub trudności w ich dostępie, niedostępnością lub trudnością w dostępie do personelu, utrudnieniami w realizacji usług transportowych lub innymi przyczynami pozostającymi w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 lub w związku z ograniczeniami nałożonymi przez administrację publiczną na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym w wyniku poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów lub decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego lub poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej w celu zapobiegania lub zwalczania zakażeniami wirusem SARS-CoV-2;
9) W takim przypadku (o którym mowa w pkt 8) Strona dotknięta przyczynami niezwłocznie powiadomi o nich drugą Stronę Umowy, a Strony przystąpią do próby uzgodnienia zakresu zmian w Umowie, niezbędnych w celu jej realizacji (w tym w szczególności związanych z terminami dostaw, terminami odbiorów, strukturą i terminami płatności, wprowadzeniem płatności częściowych etc.) lub postanowią o całkowitym lub częściowym rozwiązaniu Umowy;
10) W przypadku rozwiązania Umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za część Umowy już wykonaną do chwili rozwiązania. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminów realizacji Umowy spowodowanych przyczynami, o których mowa w niniejszym postanowieniu, a także w przypadku rozwiązania Umowy spowodowanym wskazanymi powyżej przyczynami, Zamawiającemu nie przysługuje prawo naliczenia kar umownych. Każda ze Stron Umowy może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie Przedmiotu Umowy.
4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy
(np. zmiana nru rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych jako upoważnione do kontaktów między Stronami.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 10:15, w Starostwie Powiatowym w Ciechanowie przy ul, 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, sala konferencyjna nr 15 (parter budynku).
|