GuidZP400 |
607cce6c-10cd-4eb5-a9dc-a48f0eb2707d
|
Biuletyn |
580986-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
14291704000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Juzistek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zegrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261883896
|
Zamawiajacy fax |
261883868
|
Zamawiajacy email |
jw4809.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
https://www.26wog.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://www.26wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SKARB PAŃSTWA – 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Adres: ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa farb, lakierów do czołgu Leopard, akcesoriów malarskich oraz pozostałych akcesoriów dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
|
Numer referencyjny |
ZP/49/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis i wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 do SIWZ (odpowiednio dla Części).
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – stanowiący załącznik nr 4, 4a do SIWZ (odpowiednio dla Części).
|
Cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
15
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Prawo opcji dla Części 1, 2:
1) Zamawiający w części 1 i 2 (Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2.1, 2.2, do SIWZ) przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do pełnej wysokości zamówienia podstawowego, tj. 100%;
2) skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie
w przypadku wyczerpania zapasów przedmiotowego asortymentu. Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę,
z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe według cen jednostkowych i na zasadach określonych w zamówieniu podstawowym;
3) skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. Skorzystanie z prawa opcji rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa
w pkt. 1 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie
z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa
w pkt. 1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.26wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oryginał oświadczenia
o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4, 4a do SIWZ.
Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Farby i akcesoria malarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
a) Dla Części 1 :
̶ Zamawiający wymaga, aby termin gwarancji/przydatności na przedmiot zamówienia Formularza cenowego, wynosił minimum 24 miesiące od daty przyjęcia towaru do magazynu Zamawiającego oraz był zgodny z warunkami gwarancji producenta .
UWAGA! Termin gwarancji/przydatności jest jednym z kryteriów oceny ofert
̶ Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta, umożliwiającym na identyfikację produktu z logo i nazwą producenta oraz opisem zawartości w języku polskim,
̶ Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo-jakościowymi w I klasie,
̶ Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył towar wyprodukowany nie później niż w 2020 r. ale nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Lakiery do czołgu Leopard
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
b) Dla Części 2 :
̶ Zamawiający wymaga, aby termin gwarancji/przydatności na wszystkie pozycje określone w Formularzu cenowym wynosił minimum 24 miesiące od daty przyjęcia towaru do magazynu Zamawiającego oraz był zgodny z warunkami gwarancji producenta.
UWAGA! Termin gwarancji/przydatności jest jednym z kryteriów oceny ofert
˗ Przedmiot zamówienia musi posiadać karty charakterystyki substancji niebezpiecznych lub preparatu niebezpiecznego zgodnie ze wzorami określonymi przez rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r (Dz. U. Nr 140, poz. 1171 z póź. zmianami), którą należy dostarczyć do Zamawiającego w formie pisemnej w dniu wykonania dostawy.
˗ Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wyprodukowany nie później niż w 2020 r. Dostarczone produkty winne posiadać etykiety producenta, i być dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta oraz opisem zawartości w języku polskim.
˗ Farby i oznakowanie ich opakowań muszą spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 16 stycznia 2007 r . w sprawie wymagań dotyczących ograniczenia emisji lotnych związków organicznych powstających w wyniku wykorzystywania rozpuszczalników organicznych w niektórych farbach i lakierach oraz w preparatach do odnowienia pojazdów
( Dz. U. Nr 11 z dnia 24 stycznia 2007 r poz. 72)
˗ Oferowane farby, winny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną
i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być
nieużywane, nieregenerowane i w kategorii I-ej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, co powinno być odzwierciedlone w protokole przyjęcia-przekazania
˗ Każda z pozycji wyszczególnionych w Formularzach cenowych powinna być
w opakowaniu pojedynczym lub zbiorczym stosowanym przez producenta.
˗ Przedmiot zamówienia powinien być zabezpieczony fabrycznie metodą zapewniającą ich bezpieczny transport i przechowywanie w warunkach
magazynowych.
̶ Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo-jakościowymi w I klasie,
̶ Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył towar wyprodukowany nie później niż w 2020 r. ale nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Farby i pozostałe akcesoria
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
c) Dla Części 3 :
̶ Zamawiający wymaga, aby termin gwarancji/przydatności na przedmiot zamówienia w pozycjach 1-6, 15-16, 18-20, 24, 31, 35 wynosił minimum 24 miesiące od daty przyjęcia towaru do magazynu Zamawiającego oraz był zgodny z warunkami gwarancji producenta .
̶ Okres gwarancji/przydatności na pozostały asortyment (w Części 3,) minimum 12 miesięcy.
UWAGA! Termin gwarancji/przydatności jest jednym z kryteriów oceny ofert w pozycjach 1-6, 15-16, 18-20, 24, 31, 35
̶ Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta, umożliwiającym na identyfikację produktu z logo i nazwą producenta oraz opisem zawartości w języku polskim, oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz na farbach data produkcji.
̶ Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo-jakościowymi w I klasie,
̶ Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył towar wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Materiały antykorozyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24963000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
d) Dla Części 4 :
̶ Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcy gwarancji/przydatności na asortyment.
̶ Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta,
̶ Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo-jakościowymi w I klasie,
̶ Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył towar wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy
UWAGA! Termin gwarancji/przydatności jest jednym z kryteriów oceny ofert
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice ochronne do concertiny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18141000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
d) Dla Części 5 :
̶ Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcy gwarancji/przydatności na asortyment.
̶ Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta,
̶ Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo-jakościowymi w I klasie,
̶ Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył towar wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy
UWAGA! Termin gwarancji/przydatności jest jednym z kryteriów oceny ofert
|
| |