zakup i dostawa farb, lakierów do czołgu Leopard, akcesoriów malarskich oraz pozostałych akcesoriów dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.

Data publikacji 2020-09-03
Data zakończenia 2020-09-11 00:00:00
Instytucja 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Zegrze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rękawice robocze,
  • Farby, lakiery i mastyksy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580986-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 448000008, 249630002, 181410009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis i wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 do SIWZ (odpowiednio dla Części).
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – stanowiący załącznik nr 4, 4a do SIWZ (odpowiednio dla Części).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 607cce6c-10cd-4eb5-a9dc-a48f0eb2707d
Biuletyn 580986-N-2020
Zamawiajacy nazwa 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 14291704000000
Zamawiajacy adres ulica Juzistek
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Zegrze
Zamawiajacy kod pocztowy 05-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261883896
Zamawiajacy fax 261883868
Zamawiajacy email jw4809.zp@ron.mil.pl
Adres strony url https://www.26wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://www.26wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Dostep dokumentow zamowienia www.26wog.wp.mil.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.26wog.wp.mil.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SKARB PAŃSTWA – 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Adres: ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze
Nazwa nadana zamowieniu zakup i dostawa farb, lakierów do czołgu Leopard, akcesoriów malarskich oraz pozostałych akcesoriów dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
Numer referencyjny ZP/49/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis i wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 do SIWZ (odpowiednio dla Części). Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – stanowiący załącznik nr 4, 4a do SIWZ (odpowiednio dla Części).
Cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 15
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Prawo opcji dla Części 1, 2: 1) Zamawiający w części 1 i 2 (Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2.1, 2.2, do SIWZ) przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do pełnej wysokości zamówienia podstawowego, tj. 100%; 2) skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w przypadku wyczerpania zapasów przedmiotowego asortymentu. Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe według cen jednostkowych i na zasadach określonych w zamówieniu podstawowym; 3) skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. Skorzystanie z prawa opcji rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 1 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.26wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4, 4a do SIWZ. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Farby i akcesoria malarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis a) Dla Części 1 : ̶ Zamawiający wymaga, aby termin gwarancji/przydatności na przedmiot zamówienia Formularza cenowego, wynosił minimum 24 miesiące od daty przyjęcia towaru do magazynu Zamawiającego oraz był zgodny z warunkami gwarancji producenta . UWAGA! Termin gwarancji/przydatności jest jednym z kryteriów oceny ofert ̶ Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta, umożliwiającym na identyfikację produktu z logo i nazwą producenta oraz opisem zawartości w języku polskim, ̶ Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo-jakościowymi w I klasie, ̶ Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył towar wyprodukowany nie później niż w 2020 r. ale nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Lakiery do czołgu Leopard
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis b) Dla Części 2 : ̶ Zamawiający wymaga, aby termin gwarancji/przydatności na wszystkie pozycje określone w Formularzu cenowym wynosił minimum 24 miesiące od daty przyjęcia towaru do magazynu Zamawiającego oraz był zgodny z warunkami gwarancji producenta. UWAGA! Termin gwarancji/przydatności jest jednym z kryteriów oceny ofert ˗ Przedmiot zamówienia musi posiadać karty charakterystyki substancji niebezpiecznych lub preparatu niebezpiecznego zgodnie ze wzorami określonymi przez rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r (Dz. U. Nr 140, poz. 1171 z póź. zmianami), którą należy dostarczyć do Zamawiającego w formie pisemnej w dniu wykonania dostawy. ˗ Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wyprodukowany nie później niż w 2020 r. Dostarczone produkty winne posiadać etykiety producenta, i być dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta oraz opisem zawartości w języku polskim. ˗ Farby i oznakowanie ich opakowań muszą spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 16 stycznia 2007 r . w sprawie wymagań dotyczących ograniczenia emisji lotnych związków organicznych powstających w wyniku wykorzystywania rozpuszczalników organicznych w niektórych farbach i lakierach oraz w preparatach do odnowienia pojazdów ( Dz. U. Nr 11 z dnia 24 stycznia 2007 r poz. 72) ˗ Oferowane farby, winny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nieużywane, nieregenerowane i w kategorii I-ej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, co powinno być odzwierciedlone w protokole przyjęcia-przekazania ˗ Każda z pozycji wyszczególnionych w Formularzach cenowych powinna być w opakowaniu pojedynczym lub zbiorczym stosowanym przez producenta. ˗ Przedmiot zamówienia powinien być zabezpieczony fabrycznie metodą zapewniającą ich bezpieczny transport i przechowywanie w warunkach magazynowych. ̶ Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo-jakościowymi w I klasie, ̶ Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył towar wyprodukowany nie później niż w 2020 r. ale nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Farby i pozostałe akcesoria
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis c) Dla Części 3 : ̶ Zamawiający wymaga, aby termin gwarancji/przydatności na przedmiot zamówienia w pozycjach 1-6, 15-16, 18-20, 24, 31, 35 wynosił minimum 24 miesiące od daty przyjęcia towaru do magazynu Zamawiającego oraz był zgodny z warunkami gwarancji producenta . ̶ Okres gwarancji/przydatności na pozostały asortyment (w Części 3,) minimum 12 miesięcy. UWAGA! Termin gwarancji/przydatności jest jednym z kryteriów oceny ofert w pozycjach 1-6, 15-16, 18-20, 24, 31, 35 ̶ Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta, umożliwiającym na identyfikację produktu z logo i nazwą producenta oraz opisem zawartości w języku polskim, oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz na farbach data produkcji. ̶ Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo-jakościowymi w I klasie, ̶ Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył towar wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Materiały antykorozyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24963000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis d) Dla Części 4 : ̶ Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcy gwarancji/przydatności na asortyment. ̶ Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta, ̶ Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo-jakościowymi w I klasie, ̶ Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył towar wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy UWAGA! Termin gwarancji/przydatności jest jednym z kryteriów oceny ofert
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rękawice ochronne do concertiny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18141000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis d) Dla Części 5 : ̶ Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcy gwarancji/przydatności na asortyment. ̶ Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta, ̶ Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo-jakościowymi w I klasie, ̶ Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył towar wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy UWAGA! Termin gwarancji/przydatności jest jednym z kryteriów oceny ofert
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji/przydatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)