GuidZP400 |
082116c3-394c-44f1-ae08-4bb011ab2dec
|
Biuletyn |
580829-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kutnowski
|
Regon |
61101614600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kutno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
24 3554780
|
Zamawiajacy fax |
24 3554784
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
|
Adres strony url |
https://bip.powiatkutno.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.powiatkutno.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
przez operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dn. 23.11.2012 r. Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Kutnie, Kancelaria, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn. "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19"
|
Numer referencyjny |
ZP.272.11.2020.BM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem (systemem operacyjnym) oraz torbami.
2. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany pełnowartościowy oraz nie posiadający żadnych obciążeń prawych na rzecz osób trzecich. Zamawiający nie dopuszcza produktów poleasingowych, odnawianych przez producenta (refurbished) czy innych form odnawiania używanego sprzętu. Sprzęt powinien być dostarczony w opakowaniu producenta. Wszystkie oferowane urządzenia / sprzęt komputerowy muszą posiadać deklaracje zgodności CE/certyfikat CE.
3. Zamówienie podzielone został na 3 części:
1) Część I – Dostawa 88 laptopów wraz z oprogramowaniem (systemem operacyjnym) i torbami;
2) Część II – Dostawa 45 laptopów wraz z oprogramowaniem (systemem operacyjnym) i torbami;
3) Część III – Dostawa 37 laptopów wraz z oprogramowaniem (systemem operacyjnym) i torbami.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich 3 części zamówienia stanowią:
1) Załącznik nr 1A do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 5 do SIWZ – projekt umowy.
Określone, w powyżej wskazanym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza sprzęt o parametrach lepszych od wymaganych przez Zamawiającego, pod warunkiem spełnienia wszystkich warunków minimalnych.
5. W załączniku nr 1B do SIWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net na dzień 10.08.2020 r., które służą sprawdzeniu, czy procesory w oferowanych przez Wykonawców laptopach osiągają odpowiedni wyniki w teście PassMark CPU Mark wskazany w załączniku nr 1A do SIWZ.
6. Ilekroć w dokumentacji postępowania jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania zamówienia: do 10 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali (tj. zakończyli), odpowiednio:
a) dla części I zamówienia: co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę sprzętu komputerowego (przez sprzęt komputerowy rozumie się komputery osobiste, komputery przenośne lub monitory) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (wartość pojedynczej dostawy),
b) dla części II zamówienia: co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę sprzętu komputerowego (przez sprzęt komputerowy rozumie się komputery osobiste, komputery przenośne lub monitory) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (wartość pojedynczej dostawy),
c) dla części III zamówienia: co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę sprzętu komputerowego (przez sprzęt komputerowy rozumie się komputery osobiste, komputery przenośne lub monitory) o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto (wartość pojedynczej dostawy);
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu wskazanych dla danej części zamówienia powyżej, odpowiednio w lit. a, b lub c, będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniał będzie go samodzielnie.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający uzna, iż warunek udziału w postępowaniu wskazanych dla danej części zamówienia powyżej, odpowiednio w lit. a, b lub c, jest spełniony, jeżeli samodzielnie spełnia go Wykonawca albo podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca.
Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokument, o którym mowa w pkt 2 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 3 stosuje się.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a, z zastrzeżeniem postanowień pkt 2 – 4.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia:
a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3. Ponadto Wykonawca, wraz z ofertą, składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
UWAGA: Treść zobowiązania lub innego dokumentu musi określać:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2. Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy):
- w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 6 do SIWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej,
- w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, odpowiednio w wysokości:
a) dla Części I zamówienia – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
b) dla Części II zamówienia – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych),
c) dla Części III zamówienia – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych),
przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca wnosi wadium w odniesieniu do części zamówienia, na które składa ofertę.
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera pkt 9 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej, 2. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
|