Dostawa laptopów - 30 sztuk

Data publikacji 2020-09-03
Data zakończenia 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Gmina Hrubieszów
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580887-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 sztuk laptopów fabrycznie nowych, o minimalnych parametrach, wymaganiach określonych w załączniku nr 5 siwz – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Urzędu Gminy Hrubieszów, ul. B. Prusa 8, 22-500 Hrubieszów.
Dostawa realizowana jest w ramach projektu „Zdalna szkoła w Gminie Hrubieszów” z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
30.21.31.00-6 - komputery przenośne;
30.23.72.70-2 - torby na komputery przenośne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 46321efc-baca-4a70-af3b-901ae945514f
Biuletyn 580887-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Hrubieszów
Regon 95036878200000
Zamawiajacy adres ulica ul. B. Prusa
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Hrubieszów
Zamawiajacy kod pocztowy 22-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 0 84 696 26 81
Zamawiajacy fax 0 84 696 27 94
Zamawiajacy email zam_publ@hrubieszow-gmina.pl
Adres strony url http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http//:ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http//:ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Hrubieszów, ul. B. Prusa 8, 22-500 Hrubieszów, pokój nr 15 /sekretariat/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laptopów - 30 sztuk
Numer referencyjny RIPG.271.15.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 sztuk laptopów fabrycznie nowych, o minimalnych parametrach, wymaganiach określonych w załączniku nr 5 siwz – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Urzędu Gminy Hrubieszów, ul. B. Prusa 8, 22-500 Hrubieszów. Dostawa realizowana jest w ramach projektu „Zdalna szkoła w Gminie Hrubieszów” z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30.21.31.00-6 - komputery przenośne; 30.23.72.70-2 - torby na komputery przenośne.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-09T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy wadium 1
Wadium 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Wadium wnosi się przed terminem składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego nr 22124028291111000040270283 z dopiskiem: „wadium – Dostawa laptopów”. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna zamawiający dopuszcza aby dokument gwarancyjny wykonawca dołączył do oferty. 8.2. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.4. siwz. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 8.3. Zamawiający zwróci wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)