Dostawa 7 sztuk stacji graficznych do cyfrowej obróbki skanów 3D wraz z monitorami

Data publikacji 2020-09-03
Data zakończenia 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580944-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 7 sztuk stacji graficznych do cyfrowej obróbki skanów 3D wraz z monitorami.
Parametry techniczne stacji graficznych i monitorów zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dcf42578-338d-4106-a1b9-7c9e5ba24827
Biuletyn 580944-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
Regon 19281776900000
Zamawiajacy adres ulica Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 74
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-254
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 3201032, 3200220, 3023282,
Zamawiajacy fax 583 458 235
Zamawiajacy email nz@nieruchomoscigda.pl,
Adres strony url www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej www.nieruchomoscigda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nieruchomoscigda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nieruchomoscigda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie - pocztą lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 7 sztuk stacji graficznych do cyfrowej obróbki skanów 3D wraz z monitorami
Numer referencyjny 70/20/A
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 7 sztuk stacji graficznych do cyfrowej obróbki skanów 3D wraz z monitorami. Parametry techniczne stacji graficznych i monitorów zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego, każda z nich o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych dostaw, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych dostaw powinien wykazać się albo Wykonawca składający ofertę, albo, co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 wymaganą dostawę, a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony. Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał dostawy w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia. Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie dostaw potwierdzić, jaki zakres prac i jaki rodzaj oraz o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 dostaw w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu w zakresie zdolności zawodowej : wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów określonych powyżej. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: - Wykonawca, który polega na zdolności zawodowej udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–22 i ust. 5 pkt 2-4.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w zakresie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) certyfikatu dopuszczenia całego sprzętu do obrotu na terenie Unii Europejskiej (CE), b) certyfikatu lub deklaracji producenta dotyczącego pomiaru głośności pracy stacji graficznych zgodnie z normą ISO 9296/ ISO 7779, c) potwierdzenia posiadania normy ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez co najmniej jednego wykonawcę. W przypadku złożenia dokumentów sporządzonych w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia tłumaczeń tych dokumentów na język polski.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ do oferty musi dołączyć specyfikację techniczną oferowanych stacji graficznych do cyfrowej obróbki skanów 3D wraz z monitorami. Specyfikacja musi zawierać szczegółowe parametry oferowanego sprzętu. W przypadku złożenia dokumentu sporządzonego w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia tłumaczenia tego dokumentu na język polski. 2. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 4. Podać w złożonej ofercie okres gwarancji. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 m-cy. Jeżeli Dostawca określi termin gwarancji poniżej 36- m-cy jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji. 5. Podać w złożonej ofercie termin realizacji zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 50 dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli Dostawca określi termin wykonania powyżej 50 dni jego oferta zostanie odrzucona. 6. Podać w złożonej ofercie nazwę producenta, model oraz symbol oferowanego sprzętu. 7. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 8. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 9. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Dostawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 800,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie: 1. Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2. e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. f) zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności w przypadku: - wstrzymania dostawy sprzętu przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych dostaw powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający, - braku realizacji dostawy z przyczyn nie leżących po stronie Dostawcy np. braku dostawy od producenta. g) w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt f) termin może ulec odpowiedniemu przesunięciu o ilość dni występowania okoliczności, określonych w pkt f). h) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy: - proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, i) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli: - w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. j) zmianie mogą ulec parametry sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na sprzęt o lepszych parametrach w przypadku gdy: - zaoferowany w ofercie sprzęt będzie niedostępny na rynku, - cena nie ulegnie podwyższeniu. k) zmianie może ulec cena sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na niższą w przypadku gdy: - cena rynkowa sprzętów o tych samych parametrach co wskazane w ofercie ulegnie obniżeniu. 2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, - zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, - zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy, - polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2020-10-10T00:00:00+02:00
IV 6 6 Punkty będą przyznawane według następujących zasad: 1. KRYTERIUM - cena - waga 60% (0,60) - odpowiada maksymalnej wartości 60 pkt. Punkty w kryterium cena zostaną obliczone na podstawie poniższego wzoru: (Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 60%. 2. KRYTERIUM - okres udzielonej gwarancji - waga 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt. Punkty w kryterium okres gwarancji zostaną obliczone na podstawie poniższego wzoru: G = ((Gof - Gmin)/(Gmax - Gmin))x 100 pkt x 20% (0,20) gdzie G - ilość punktów w kryterium, Gmin - minimalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego, tj. 36 miesięcy Gmax - maksymalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego, tj. 72 miesięcy Gof - okres gwarancji oferty ocenianej, Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach. W przypadku wpisania przez Dostawcę wartości mniejszych niż pełne miesiące, np.: dni, Zamawiający dokona zaokrąglenia, z zastosowaniem reguł matematycznych. Jeżeli Dostawca określi okres udzielonej gwarancji poniżej 36 miesięcy to wówczas Dostawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego minimalnego okresu udzielonej gwarancji, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona. Jeżeli Dostawca określi termin gwarancji powyżej 72 miesięcy, Zamawiający do obliczeń przyjmie maksymalny okres gwarancji, tj. 72 miesiące. Jeżeli Dostawca nie wskaże w treści oferty okresu udzielonej gwarancji, Zamawiający uzna, że Dostawca zaoferował minimalny okres udzielonej gwarancji wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. 36 miesięcy, który zostanie wpisany do umowy i przyzna Dostawcy punkty zgodnie ze wzorem. 3. KRYTERIUM - termin dostawy - waga 20% (0,20) - odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt. Punkty w kryterium termin wykonania zamówienia zostaną obliczone na podstawie poniższego wzoru: T = ((Tmax - Tof)/ (Tmax - Tmin)) x 100 pkt x 20% (0,20) gdzie: T - ilość punktów w kryterium, Tmin - minimalny termin dostawy określony przez Zamawiającego, tj. 7 dni Tmax - maksymalny termin dostawy określony przez Zamawiającego, tj. 50 dni Tof - termin wykonania dostawy badanej oferty, Jeżeli Dostawca określi termin wykonania zamówienia powyżej 50 dni od dnia podpisania umowy, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego maksymalnego terminu na zrealizowanie dostawy, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku określenia wartości w niepełnych dniach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego dnia zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym terminem dostawy. Tak określony termin zostanie wpisany do umowy, jako termin dostawy. Zamawiający przyjmuje minimalny termin dostawy na poziomie 7 dni. Jeżeli Dostawca wskaże termin dostawy poniżej tego terminu, tj. 7 dni, Zamawiający, zgodnie z art. 387 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1145 z późn. zm.) uzna, o niemożliwości świadczenia umowy przez Dostawcę i jego oferta zostanie odrzucona. Jeżeli Dostawca nie wskaże w treści oferty terminu wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że Dostawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 50 dni. Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 11.09.2020 r. godzina 11:15, Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna lub on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32 Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 0,20
  
Kryteria Cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 0,20
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)