GuidZP400 |
083d5415-5711-4fdc-9d3a-7402d35f1e9a
|
Biuletyn |
580738-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
|
Regon |
29621300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czerwona Góra
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chęciny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 465 240
|
Zamawiajacy fax |
413465567
|
Zamawiajacy email |
dzamp@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. św. Rafała w Czerwonej Górze, ul. Czerwona Góra 10, 26-060 Chęciny - Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bielizny szpitalnej i operacyjnej
|
Numer referencyjny |
ZP-0701-2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny szpitalnej i operacyjnej do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Rafała w Czerwonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 SIWZ)
|
Cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu, o którym mowa w pkt 4 złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Próbki odzieży w kolorze niebieskim gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobu medycznego dane, oznaczone których pozycji w ofercie dotyczą zgodnie z wymogami formularza cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ) – dotyczy zadania nr 2; 2. Deklarację zgodności CE – dotyczy zadania 1, 2, 3; 3. Wypis lub zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych – dotyczy zadania 1,2,3; 4. Kartę techniczną tkaniny potwierdzająca skład chemiczny i gramaturę – dotyczy zadania 1, 2, 3; 5. Wyniki badań tkaniny przeprowadzonych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795 w wymaganym zakresie – dotyczy zadania 1, 2, 3; 6. Potwierdzenie posiadania atestu braku negatywnego wpływu (np. kurczenia się) materiału, z którego są wykonane fartuchy, serwety, prześcieradła i odzież operacyjna w czasie procesu sterylizacji parą nasyconą 134 st. – 5,3 min. - dotyczy zadania 2, 3.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE NR 1- 2000,00 zł, ZADANIE NR 2 - 200,00 zł, ZADANIE NR 3 - 500,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu określonych w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych lub ich obniżeniu z zachowaniem całkowitej wartości umowy. 2. W przypadku prowadzenia promocji w stosunku do innych odbiorców asortymentu objętego umową, Wykonawca zobowiązany jest objąć promocją produkty z przedmiotowej umowy. Dopuszcza się możliwość dostarczenia asortymentu po cenie niższej od wskazanej w umowie. 3. Zamawiający dopuszcza różnice ilościowe zamawianego asortymentu w trakcie realizacji umowy, jak również zastrzega możliwość nie zrealizowania niektórych pozycji asortymentowych w przypadku nie wystąpienia okoliczności uzasadniających niezbędność ich zastosowania. 4. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 4.1. numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga aneksowania umowy); 4.2. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 4.3.przedmiotowym/produkt zamienny; 4.4.sposobu konfekcjonowania; 4.5.wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. 5. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Termin otwarcia ofert: 2020-09-11, godz. 11:30
|