GuidZP400 |
7b5f262b-0587-4a26-82a5-71b8debaadf8
|
Biuletyn |
580854-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
|
Regon |
14058042800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przy Rondzie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-547
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0048 12 6179655
|
Zamawiajacy fax |
0048 12 6179653
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@kssip.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.kssip.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia/0
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia/0
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Forma elektroniczna za pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 11 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5 31-547 Kraków Kancelaria Ogólna (na parterze budynku).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 2 komputerów przenośnych, 2 toreb lub etui na komputer przenośny oraz 2 myszy optycznych
|
Numer referencyjny |
BD-V.2611.35.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 komputerów przenośnych, 2 toreb lub etui na komputer przenośny oraz 2 myszy optycznych o parametrach określonych w opisie przedmiotu, który stanowi załącznik nr 2 A. Wskazane nazwy produktów posiadają jedynie charakter przykładowy, a wymagany sprzęt powinien przede wszystkim spełniać parametry techniczne wskazane w załączniku nr 2 A oraz 2 B do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej oświadczenia lub dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz przekazanych Zamawiającemu za pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji pod adresem http://www.jednolitydokumentzamowienia.pl
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 2 stosuje się.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SIWZ w następującym układzie:
1) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty”
– wg Załącznika nr 1 do SIWZ;
2) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 SIWZ:
a. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ;
b. Wydruk zawierający wynik Testu Passmark CPU Mark ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający osiągnięcie przez procesor wydajności oraz w celu przyznania punktów za kryterium oceny ofert;
c. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
d. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia wskazana została w załączniku
nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z paragrafem 8 umowy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w przypadkach:
a) wstrzymania produkcji określonego modelu sprzętu i/lub oprogramowania,
pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt i/lub oprogramowanie
o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w pierwotnej ofercie, oraz pod warunkiem, że cena sprzętu
i/lub oprogramowania o nowych parametrach technicznych nie ulegnie podwyższeniu;
b) pojawienia się na rynku sprzętu i/lub oprogramowania nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy
lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawienia się na rynku sprzętu i/lub oprogramowania o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej;
c) konieczności zmiany terminu wykonania umowy w razie wystąpienia siły wyższej, przez którą strony rozumieją takie zdarzenia lub okoliczność, na które Strona nie ma wpływu i nie zostały one przez nią wywołane oraz przeciw któremu ta Strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się przed zawarciem Umowy, a których, skoro wystąpiły, nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub ich przezwyciężyć (np. klęski żywiołowe, strajki, wojnę, decyzje rządowe uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie, itp.). Zmiana terminu wykonania umowy w ww. przypadku może nastąpić na udokumentowany wniosek Wykonawcy o liczbę dni występowania siły wyższej;
d) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
3. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym, że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|