Przedmiot zamówienia: Wyposażenie laboratorium komputerowego dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości
3.2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Sprzęt IT – część I
2. Biurowe urządzenia wielofunkcyjne – Część II
3. Niszczarki wraz z centralką VoIP – Część III
4. Oprogramowanie do wizualizacja i kontroli procesu produkcji - część IV
5. Oprogramowanie do obliczeń naukowo-inżynierskich – część V
6. Oprogramowanie do statystycznej analizy danych – część VI
7. Oprogramowanie biznesowe – część VII
8. Oprogramowanie do pracowni mechatroniki w zakresie programowania robotów – część VIII
9. Oprogramowanie graficzne – część IX
10. Oprogramowanie udostępniające zdalny pulpit – część X
11. Pakiet biurowy – część XI
3.3. Przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr od 5a do 5k dla poszczególnych części:
Dotyczy części I, II, III:
1. Wszystkie stanowiska zostaną wyposażonych w nowoczesny, wydajny sprzęt komputerowy, który zagwarantuje komfortowe korzystanie z najnowszego oprogramowania oraz zapewni niezbędną moc obliczeniową dla programów graficznych, inżynierskich. Zestaw komputerowy będzie musiał obsłużyć dwa monitory oraz posiadać co najmniej trzy interfejsy sieciowe LAN i obsługę sieci WiFi oraz Bluetooth. Zestaw komputerowy wyposażony być musi w standardowe elementy (tzw. składak) - nie może być to sprzęt produkowany jako tzw. firmowy, ponieważ utrudnia to naprawę/wymianę podzespołów po okresie wymaganej obsługi gwarancyjnej. Cały zestaw kolorystycznie powinien mieścić się w czarni, bieli lub odcieniach szarości (kolorystyka dotyczy zewnętrznej widocznej części zestawu), dopuszczalne są niewielkie akcenty kolorystyczne, ale wymagana jest akceptacja zamawiającego.
2. Płyty główna oraz obudowa - Ze względu na konieczność zainstalowania licznych kart rozszerzeń komputer musi zostać wyposażony w płytę główną oraz obudowę o rozmiarze ATX. Płyta główna musi być tak dobrana, aby potrafiła sprawnie obsłużyć wszystkie podzespoły oraz miała możliwość obsługi wszystkich niezbędnych kart rozszerzeń. Dodatkowo, ze względu na założenie dotyczącej zabezpieczenia jednostki centralnej przed dostępem, sprzęt powinien umożliwić przeniesienie portów USB, portów LAN, przycisków włączenie, zresetowania komputera oraz diod na blat biurka.
3. Procesor - Ze względu na użytkowanie oprogramowania wymagającego dużej mocy obliczeniowej, zestaw komputerowy musi zostać wyposażony w wydajny procesor, który posiada co najmniej 4 rdzenie fizyczne o taktowaniu nie mniejszym niż 3Ghz. Należy przyjąć, że procesor musi mieć co najmniej 17000 punktów Passmark CPU według serwisu internetowego https://www.cpubenchmark.net
4. Pamięć RAM - Zestaw komputerowy musi zostać wyposażony w co najmniej 16GB pamięci RAM. Konfiguracja pamięci musi zostać dobrana w taki sposób, aby wykorzystać technologię Dual-channel.
5. Dysk twardy - Zestaw zostanie wyposażony w dwa dyski twarde. Dysk podstawowy typu SSD o pojemności co najmniej 512GB. Ze względu na konieczność dużej wydajności dysk twardy powinien zostać wykonany w oparciu o technologię MLC nand oraz posiadać złącze typu M.2.
6. Drugi dysk to zwykły dysk typu HDD. Jego pojemność to co najmniej 1TB, a prędkość obrotowa to minimum 7200 rpm. Dysk twardy powinien zostać podłączony do płyty głównej z wykorzystaniem interfejsu SATAIII.
7. Karta graficzna - Ponieważ pracownia będzie wykorzystywana do pracy w środowisku AutoCad (transformacje 3D oraz rendering), zestaw komputerowy powinien zostać wyposażony w rekomendowaną przez producenta kartę graficzną zapewniającą wydajną pracę. Dodatkowo karta graficzna musi umożliwić podłączenie dwóch monitorów w trybie pulpitu rozszerzonego z wykorzystaniem cyfrowego medium transmisyjnego (dvi, hdmi, displayPort Itp.). Zgodne z zaproponowanymi przez wykonawcę interfejsami.
8. Nagrywarka zewnętrzna Blu-ray - Zestaw komputerowy zostanie wyposażony w zewnętrzną nagrywarkę Blue-ray, która ze stacją roboczą zostanie połączona za pomocą złącza USB bezpośrednio. Musi być możliwie najlepiej zabezpieczona przed kradzieżą i przeniesieniem
9. Zasilacz - Zasilacz powinien zostać tak dobrany, aby zapotrzebowanie zestawu komputerowego na moc stanowiło 75% mocy maksymalne zasilacza. Zasilacz powinien umożliwić podłączenie wszystkich elementów w jednostce centralnej. Zasilacz powinien posiadać certyfikat „80 Plus Bronze). Wydajny i cichy wentylator.
10. Dodatkowe karty rozszerzeń:
a) Interfejsy sieciowe
Ze względu na wykorzystanie sprzętu do zajęć związanych z sieciami komputerowymi, musi zostać dołączona dodatkowa karta posiadająca co najmniej 2 interfejsy sieciowe LAN o prędkości 1Gbps.
b) Interfejs WiFi oraz Bluetooth
Zestaw komputerowy powinien posiadać kartę zapewniającą dostęp do bezprzewodowych mediów transmisyjnych. WiFi oraz bluetooth. Kartę można pominąć o ile płyta główna zapewnia wsparcie dla powyższych technologii.
11. Akcesoria:
a) Każde stanowisko wyposażone zostanie w następujące akcesoria:
- przewodowy zestaw myszy i klawiatury o jasnym designie. Praca myszy musi być możliwa tak na podkładce jak i blacie stanowiska przy znacznym i bezpośrednim oświetleniu słonecznym.
- bezprzewodowy, graficzny tablet ułatwiający projektowanie w programach graficznych,
przewodowe słuchawki.
3.4. Niszczarki mają służyć do niszczenia dokumentów służbowych w tym dokumentów zawierających dane osobowe. W związku z tym urządzenia muszą spełniać odpowiednie normy i poziom bezpieczeństwa. Dodatkowo urządzenia muszą niszczyć płyty CD oraz zszywki i spinacze nieodłączone od dokumentów w celu uniknięcia awarii mechanizmu.
3.5 Urządzenia wielofunkcyjne mają służyć między innymi do drukowania dokumentów przygotowywanych przez pracowników uczelni w tym druku w kolorze. Drukarki będą również służyć celom dydaktycznym na kierunku Pedagogika. Drukarki muszą również obsługiwać opcję bezpośredniego skanowania dokumentów do komputera poprzez protokół FTP. Drukarki powinny spełniać zasadę ekonomicznej eksploatacji tj. odpowiedniego stosunku ceny do pojemności tonerów i żywotności materiałów eksploatacyjnych.
Dotyczy części od IV do XI:
12. Oprogramowanie
a) Przewiduje się, że w laboratorium komputerowym wykorzystywane będzie następujące lub podobne oprogramowanie między innymi:
- Oprogramowanie do wizualizacji oraz kontroli procesów produkcyjnych.
- Oprogramowanie do obliczeń naukowo-inżynierskich
- Oprogramowanie do statystycznej analizy danych.
- Oprogramowanie klasy ERP.
- Oprogramowanie graficzne.
- Oprogramowanie umożliwiające podgląd pulpitu na stanowiskach Studenckich przez prowadzącego zajęcia i odwrotnie.
3. 6. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia laboratorium komputerowego Uczelnia nie będzie wyłączona z funkcjonowania.
3. 7. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych (zgodnych z wymaganiami producenta), nie rzadziej niż co 12 miesięcy, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego w okresie gwarancji wraz z zapewnieniem bezpłatnych zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów eksploatacyjnych i ich wymianą. Po każdym przeglądzie Wykonawca zobowiązany będzie do wydania świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia (o ile taki posiada).
3. 8. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) wymagania dotyczące serwisu
a) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ( tzw. czas reakcji na serwis) na terenie Polski na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 72 godziny,
b) forma zgłoszeń reklamacji i napraw: telefon, poczta elektroniczna
c) czas reakcji na serwis : nie dłużej niż 72 h od momentu zgłoszenia przy użyciu urządzenia telefon lub e-mail. Jeżeli informacja została przekazana wykonawcy po godzinie 16.00 danego dnia, przyjmuje się, że czas reakcji liczony jest od godz. 8.00 dnia kolejnego.
d) maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 30 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia;
e) naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o całkowity czas naprawy;
f) Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej reakcji gwarancyjnej w sytuacji, gdy awaria urządzenia jest poważna, przez co strony rozumieją awarię zagrażającą życiu, zdrowiu lub mieniu znacznej wartości. O potrzebie niezwłocznej reakcji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę w sposób wskazany w lit. b lub telefonicznie z podaniem przyczyn, o których mowa w niniejszym ustępie;
g) usunięcie wszystkich wad urządzenia, jakie się ujawnią, najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych, od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. W sytuacji, gdy dochowanie tego terminu jest niemożliwe Wykonawca zapewni niezwłocznie, jednakże w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii sprzętu, urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż ten w posiadaniu Zamawiającego,
h) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe urządzenie o nie gorszych parametrach po 3 naprawach gwarancyjnych w przypadku dalszego wadliwego działania (z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika).
i) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej oraz paszport techniczny w dniu uruchomienia.
3. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają załączniki nr 5a oraz 5k do niniejszego SIWZ.
3. 8. Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) budynek Collegium sub Horologio.
3.9. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
3.10. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie
w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
3.11. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
|
GuidZP400 |
b10ba585-8be0-493b-a04d-c353da6a67c3
|
Biuletyn |
580874-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
|
Regon |
12007355200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kolbego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 842 98 01,
|
Zamawiajacy fax |
033 8435601, 8430530
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@uczelniaoswiecim.edu.pl,
|
Adres strony url |
https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Państwowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/muposwiecim,m,329168,2020.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/muposwiecim,m,329168,2020.html
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie laboratorium komputerowego dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości
|
Numer referencyjny |
13/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia: Wyposażenie laboratorium komputerowego dla Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu w ramach Dydaktycznej inicjatywy doskonałości
3.2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Sprzęt IT – część I
2. Biurowe urządzenia wielofunkcyjne – Część II
3. Niszczarki wraz z centralką VoIP – Część III
4. Oprogramowanie do wizualizacja i kontroli procesu produkcji - część IV
5. Oprogramowanie do obliczeń naukowo-inżynierskich – część V
6. Oprogramowanie do statystycznej analizy danych – część VI
7. Oprogramowanie biznesowe – część VII
8. Oprogramowanie do pracowni mechatroniki w zakresie programowania robotów – część VIII
9. Oprogramowanie graficzne – część IX
10. Oprogramowanie udostępniające zdalny pulpit – część X
11. Pakiet biurowy – część XI
3.3. Przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr od 5a do 5k dla poszczególnych części:
Dotyczy części I, II, III:
1. Wszystkie stanowiska zostaną wyposażonych w nowoczesny, wydajny sprzęt komputerowy, który zagwarantuje komfortowe korzystanie z najnowszego oprogramowania oraz zapewni niezbędną moc obliczeniową dla programów graficznych, inżynierskich. Zestaw komputerowy będzie musiał obsłużyć dwa monitory oraz posiadać co najmniej trzy interfejsy sieciowe LAN i obsługę sieci WiFi oraz Bluetooth. Zestaw komputerowy wyposażony być musi w standardowe elementy (tzw. składak) - nie może być to sprzęt produkowany jako tzw. firmowy, ponieważ utrudnia to naprawę/wymianę podzespołów po okresie wymaganej obsługi gwarancyjnej. Cały zestaw kolorystycznie powinien mieścić się w czarni, bieli lub odcieniach szarości (kolorystyka dotyczy zewnętrznej widocznej części zestawu), dopuszczalne są niewielkie akcenty kolorystyczne, ale wymagana jest akceptacja zamawiającego.
2. Płyty główna oraz obudowa - Ze względu na konieczność zainstalowania licznych kart rozszerzeń komputer musi zostać wyposażony w płytę główną oraz obudowę o rozmiarze ATX. Płyta główna musi być tak dobrana, aby potrafiła sprawnie obsłużyć wszystkie podzespoły oraz miała możliwość obsługi wszystkich niezbędnych kart rozszerzeń. Dodatkowo, ze względu na założenie dotyczącej zabezpieczenia jednostki centralnej przed dostępem, sprzęt powinien umożliwić przeniesienie portów USB, portów LAN, przycisków włączenie, zresetowania komputera oraz diod na blat biurka.
3. Procesor - Ze względu na użytkowanie oprogramowania wymagającego dużej mocy obliczeniowej, zestaw komputerowy musi zostać wyposażony w wydajny procesor, który posiada co najmniej 4 rdzenie fizyczne o taktowaniu nie mniejszym niż 3Ghz. Należy przyjąć, że procesor musi mieć co najmniej 17000 punktów Passmark CPU według serwisu internetowego https://www.cpubenchmark.net
4. Pamięć RAM - Zestaw komputerowy musi zostać wyposażony w co najmniej 16GB pamięci RAM. Konfiguracja pamięci musi zostać dobrana w taki sposób, aby wykorzystać technologię Dual-channel.
5. Dysk twardy - Zestaw zostanie wyposażony w dwa dyski twarde. Dysk podstawowy typu SSD o pojemności co najmniej 512GB. Ze względu na konieczność dużej wydajności dysk twardy powinien zostać wykonany w oparciu o technologię MLC nand oraz posiadać złącze typu M.2.
6. Drugi dysk to zwykły dysk typu HDD. Jego pojemność to co najmniej 1TB, a prędkość obrotowa to minimum 7200 rpm. Dysk twardy powinien zostać podłączony do płyty głównej z wykorzystaniem interfejsu SATAIII.
7. Karta graficzna - Ponieważ pracownia będzie wykorzystywana do pracy w środowisku AutoCad (transformacje 3D oraz rendering), zestaw komputerowy powinien zostać wyposażony w rekomendowaną przez producenta kartę graficzną zapewniającą wydajną pracę. Dodatkowo karta graficzna musi umożliwić podłączenie dwóch monitorów w trybie pulpitu rozszerzonego z wykorzystaniem cyfrowego medium transmisyjnego (dvi, hdmi, displayPort Itp.). Zgodne z zaproponowanymi przez wykonawcę interfejsami.
8. Nagrywarka zewnętrzna Blu-ray - Zestaw komputerowy zostanie wyposażony w zewnętrzną nagrywarkę Blue-ray, która ze stacją roboczą zostanie połączona za pomocą złącza USB bezpośrednio. Musi być możliwie najlepiej zabezpieczona przed kradzieżą i przeniesieniem
9. Zasilacz - Zasilacz powinien zostać tak dobrany, aby zapotrzebowanie zestawu komputerowego na moc stanowiło 75% mocy maksymalne zasilacza. Zasilacz powinien umożliwić podłączenie wszystkich elementów w jednostce centralnej. Zasilacz powinien posiadać certyfikat „80 Plus Bronze). Wydajny i cichy wentylator.
10. Dodatkowe karty rozszerzeń:
a) Interfejsy sieciowe
Ze względu na wykorzystanie sprzętu do zajęć związanych z sieciami komputerowymi, musi zostać dołączona dodatkowa karta posiadająca co najmniej 2 interfejsy sieciowe LAN o prędkości 1Gbps.
b) Interfejs WiFi oraz Bluetooth
Zestaw komputerowy powinien posiadać kartę zapewniającą dostęp do bezprzewodowych mediów transmisyjnych. WiFi oraz bluetooth. Kartę można pominąć o ile płyta główna zapewnia wsparcie dla powyższych technologii.
11. Akcesoria:
a) Każde stanowisko wyposażone zostanie w następujące akcesoria:
- przewodowy zestaw myszy i klawiatury o jasnym designie. Praca myszy musi być możliwa tak na podkładce jak i blacie stanowiska przy znacznym i bezpośrednim oświetleniu słonecznym.
- bezprzewodowy, graficzny tablet ułatwiający projektowanie w programach graficznych,
przewodowe słuchawki.
3.4. Niszczarki mają służyć do niszczenia dokumentów służbowych w tym dokumentów zawierających dane osobowe. W związku z tym urządzenia muszą spełniać odpowiednie normy i poziom bezpieczeństwa. Dodatkowo urządzenia muszą niszczyć płyty CD oraz zszywki i spinacze nieodłączone od dokumentów w celu uniknięcia awarii mechanizmu.
3.5 Urządzenia wielofunkcyjne mają służyć między innymi do drukowania dokumentów przygotowywanych przez pracowników uczelni w tym druku w kolorze. Drukarki będą również służyć celom dydaktycznym na kierunku Pedagogika. Drukarki muszą również obsługiwać opcję bezpośredniego skanowania dokumentów do komputera poprzez protokół FTP. Drukarki powinny spełniać zasadę ekonomicznej eksploatacji tj. odpowiedniego stosunku ceny do pojemności tonerów i żywotności materiałów eksploatacyjnych.
Dotyczy części od IV do XI:
12. Oprogramowanie
a) Przewiduje się, że w laboratorium komputerowym wykorzystywane będzie następujące lub podobne oprogramowanie między innymi:
- Oprogramowanie do wizualizacji oraz kontroli procesów produkcyjnych.
- Oprogramowanie do obliczeń naukowo-inżynierskich
- Oprogramowanie do statystycznej analizy danych.
- Oprogramowanie klasy ERP.
- Oprogramowanie graficzne.
- Oprogramowanie umożliwiające podgląd pulpitu na stanowiskach Studenckich przez prowadzącego zajęcia i odwrotnie.
3. 6. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia laboratorium komputerowego Uczelnia nie będzie wyłączona z funkcjonowania.
3. 7. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych (zgodnych z wymaganiami producenta), nie rzadziej niż co 12 miesięcy, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego w okresie gwarancji wraz z zapewnieniem bezpłatnych zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów eksploatacyjnych i ich wymianą. Po każdym przeglądzie Wykonawca zobowiązany będzie do wydania świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia (o ile taki posiada).
3. 8. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) wymagania dotyczące serwisu
a) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ( tzw. czas reakcji na serwis) na terenie Polski na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 72 godziny,
b) forma zgłoszeń reklamacji i napraw: telefon, poczta elektroniczna
c) czas reakcji na serwis : nie dłużej niż 72 h od momentu zgłoszenia przy użyciu urządzenia telefon lub e-mail. Jeżeli informacja została przekazana wykonawcy po godzinie 16.00 danego dnia, przyjmuje się, że czas reakcji liczony jest od godz. 8.00 dnia kolejnego.
d) maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 30 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia;
e) naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o całkowity czas naprawy;
f) Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej reakcji gwarancyjnej w sytuacji, gdy awaria urządzenia jest poważna, przez co strony rozumieją awarię zagrażającą życiu, zdrowiu lub mieniu znacznej wartości. O potrzebie niezwłocznej reakcji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę w sposób wskazany w lit. b lub telefonicznie z podaniem przyczyn, o których mowa w niniejszym ustępie;
g) usunięcie wszystkich wad urządzenia, jakie się ujawnią, najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych, od ich zgłoszenia przez Zamawiającego. W sytuacji, gdy dochowanie tego terminu jest niemożliwe Wykonawca zapewni niezwłocznie, jednakże w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii sprzętu, urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż ten w posiadaniu Zamawiającego,
h) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe urządzenie o nie gorszych parametrach po 3 naprawach gwarancyjnych w przypadku dalszego wadliwego działania (z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika).
i) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej oraz paszport techniczny w dniu uruchomienia.
3. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają załączniki nr 5a oraz 5k do niniejszego SIWZ.
3. 8. Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) budynek Collegium sub Horologio.
3.9. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
3.10. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie
w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
3.11. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wykonał należycie,
a) Część I - co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego w zakresie: sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50 000,00 brutto;
b) Część II, III, IV, VII, X, XI – Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
c) Część V, VI, VIII, IX - co najmniej jednej dostawy oprogramowania: w zakresie oprogramowania dedykowanego o wartości co najmniej 30 000,00 brutto;
Zamawiający informuje że w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na kilka części zamówieni wymienionych w lit c) powyżej, wystarczającym będzie wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą spełniająca opisany tam warunek.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o przedmiotowe zamówienie ww. warunek można spełnić łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminu ważności dokumentu stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
7. 5 Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w zakresie opisanym w pkt 5.2.3 SIWZ (część I i/ lub V, VI, VIII, IX) zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
13. 7 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Formularz ofertowy ( załącznik nr 1)
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 2)
c) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy).
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).
f) Wypełniony dla części w której Wykonawca składa ofertę – formularz asortymentowo cenowy, załącznik nr 5a lub/i 5k.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
a) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
b) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
c) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy spowodowanej np. niedostępnością na rynku sprzętu opisanego w przedmiocie zamówienia.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone.
d) w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenia zakresu świadczenia stanowiącego przedmiot umowy m.in. rezygnacji z części dostaw, gdy realizacja całego zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego – o wartość niewykonanych dostaw. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone.
e) w przypadku zmian technologicznych spowodowanych np. zaprzestaniem produkcji określonego sprzętu, lub pojawieniem się na rynku nowszej wersji sprzętu. W takim przypadku Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć inny produkt, niż zaoferowany w ofercie, pod warunkiem spełnienia wszystkich kluczowych parametrów opisanych w przedmiocie zamówienia w cenie wynikającej z oferty przetargowej. Zaistnienie takiej sytuacji może być również podstawą do aneksowania terminu realizacji umowy.
f) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT).
g) wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę,
h) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy,
21. 6 Warunki zmian:
- inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
- uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy , zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
- forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Ze zmiany oferty musi jednoznacznie wynikać, które postanowienia oferty są zmieniane. Wykonawca w ofercie może
zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz. U. 2019 poz. 1010. Zamawiający nie ujawni informacji
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one
udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa . Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji: 1) odczytywanych podczas otwarcia ofert, o
których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, 2) które są jawne na mocy odrębnych przepisów, 3) ceny jednostkowej stanowiącej podstawę wyliczenia ceny oferty. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), , które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny
zostać złożone w osobnej kopercie opisanej „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z ofertą wspólnie umieszczone w jednej kopercie składanej Zamawiającemu.
Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za
skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający zastrzega, iż w wypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt IT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Wszystkie stanowiska zostaną wyposażonych w nowoczesny, wydajny sprzęt komputerowy, który zagwarantuje komfortowe korzystanie z najnowszego oprogramowania oraz zapewni niezbędną moc obliczeniową dla programów graficznych, inżynierskich. Zestaw komputerowy będzie musiał obsłużyć dwa monitory oraz posiadać co najmniej trzy interfejsy sieciowe LAN i obsługę sieci WiFi oraz Bluetooth. Zestaw komputerowy wyposażony być musi w standardowe elementy (tzw. składak) - nie może być to sprzęt produkowany jako tzw. firmowy, ponieważ utrudnia to naprawę/wymianę podzespołów po okresie wymaganej obsługi gwarancyjnej. Cały zestaw kolorystycznie powinien mieścić się w czarni, bieli lub odcieniach szarości (kolorystyka dotyczy zewnętrznej widocznej części zestawu), dopuszczalne są niewielkie akcenty kolorystyczne, ale wymagana jest akceptacja zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Biurowe urządzenia wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenia wielofunkcyjne mają służyć między innymi do drukowania dokumentów przygotowywanych przez pracowników uczelni w tym druku w kolorze. Drukarki będą również służyć celom dydaktycznym na kierunku Pedagogika. Drukarki muszą również obsługiwać opcję bezpośredniego skanowania dokumentów do komputera poprzez protokół FTP. Drukarki powinny spełniać zasadę ekonomicznej eksploatacji tj. odpowiedniego stosunku ceny do pojemności tonerów i żywotności materiałów eksploatacyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Niszczarki wraz z centralką VoIP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Niszczarki mają służyć do niszczenia dokumentów służbowych w tym dokumentów zawierających dane osobowe. W związku z tym urządzenia muszą spełniać odpowiednie normy i poziom bezpieczeństwa. Dodatkowo urządzenia muszą niszczyć płyty CD oraz zszywki i spinacze nieodłączone od dokumentów w celu uniknięcia awarii mechanizmu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do wizualizacja i kontroli procesu produkcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie typu SCADA. System HMI/SCADA do wizualizacji oraz kontroli procesów produkcyjnych: Zestaw edukacyjny oprogramowania SCADA zna 20 licencji + 1 licencja dla instruktora. Cechy charakterystyczne (moduły funkcyjne): wizualizacja i kontrola procesów, Integracyjna platforma systemowa, przemysłowa baza danych, zestaw programów raportowych, przemysłowy portal internetowy, programy komunikacyjne dla różnych typów sterowników PLC, menager produkcji wsadowej, badanie efektywności maszyn (OEE), zarządzanie i śledzenie produkcji, Opłata licencyjna jest jednorazowa, Coroczne odnowienie licencji jest bezpłatne, Licencja edukacyjna na każdy komputer w pracowni. Licencja na okres minimum 3 lata.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do obliczeń naukowo-inżynierskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Środowisko programistyczne przeznaczone do rozwijania algorytmów, wizualizacji i analizy danych. Program pozwala również na prowadzenie obliczeń numerycznych. Zastosowania: przetwarzanie sygnałów, przetwarzanie obrazów, telekomunikacja, projektowanie układów sterowania, matematyka finansowa. Cechy programu: zintegrowany język programowania wysokiego poziomu, narzędzia do importu danych, możliwość integracji własnego kodu C oraz Java, interaktywne narzędzia do eksploracji i wizualizacji danych (2D i 3D), wbudowane funkcje obliczeniowe (algebra liniowa, statystyka, analiza częstotliwościowa, optymalizacja), narzędzia do tworzenia GUI oraz platformą do wielodomenowej symulacji i projektowania systemów dynamicznych z wykorzystaniem modeli. Stanowi interaktywne środowisko graficzne i zbiór bibliotek konfigurowalnych bloków. Pozwala dokładnie projektować, symulować, a także implementować. Za jego pomocą możemy też kontrolować przetwarzanie sygnałów oraz telekomunikację. Umożliwia także pracę z innymi systemami, zdefiniowanymi w dziedzinie czasu. Licencja edukacyjna na każdy komputer w pracowni. Licencja na okres minimum 3 lata.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do statystycznej analizy danych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cechy użytkowe: wersja polska; licencja akademicka wieloletnia na 20 stanowisk i 1 licencja dla prowadzącego zajęcia;
możliwość instalowania i korzystania z oprogramowania na domowych komputerach pracowników oraz studentów; uaktualnienia do nowych wersji w czasie obowiązywania umowy (bez dodatkowych opłat);
prawo do pomocy technicznej bez wnoszenia dodatkowych opłat (pomoc techniczna w języku polskim). Zakres funkcjonalny: podstawowe i zaawansowane metody statystyczne: m.in. statystyki opisowe (w tym: mediany, wartości modalne, kwartyle, określone przez użytkownika percentyle, średnie i odchylenia standardowe, rozstępy kwartylowe, przedziały ufności dla średniej, itd.), korelacje, kalkulator prawdopodobieństwa, dopasowanie rozkładów, regresja wieloraka, analiza wariancji (ANOVA), statystyki nieparametryczne, ogólne modele liniowe, ogólnione modele liniowe i nieliniowe, modele regresji, modele cząstkowych najmniejszych kwadratów, modelowanie równań strukturalnych, analiza skupień, metody prognozowania, szeregi czasowe, analiza przeżycia, analiza mocy testów, tabele raportujące, sterowanie jakością (karty kontrolne i wielowymiarowe karty kontrolne), planowanie doświadczeń, analiza procesu, optymalizacja procesów, wielowymiarowe sterowanie jakością procesów, metody data mining (m.in. sieci neuronowe, analiza koszykowa, analiza skupień uogólnioną metodą EM i k-średnich, ogólne modele drzew klasyfikacyjnych i regresyjnych, interakcyjne drzewa klasyfikacyjne i regresyjne, wzmacniane drzewa klasyfikacyjne i regresyjne, naiwny klasyfikator Bayesa, metoda wektorów nośnych (ang. Support Vector Machines, metoda k-najbliższych sąsiadów), analiza sekwencji, asocjacji i skojarzeń), text mining, tworzenie wykresów (m.in. histogramy, wykresy rozrzutu, wykresy średnia i błędy, wykresy ramka-wąsy, wykres składowych zmienności, wykres rozrzutu z błędem, obrazkowe wykresy rozrzutu, wykresy rozrzutu z rysunkami, wykresy rozrzutu z histogramami, wykresy normalności, wykresy zakresu, wykresy kwantyl-kwantyl, wykresy prawdopodobieństwo-prawdopodobieństwo, wykresy słupkowe/kolumnowe, wykres workowy, wykresy liniowe, wykresy sekwencyjne/nakładane, wykresy kołowe, wykresy powierzchniowe, wykresy warstwicowe, wykresy trójkątne, skategoryzowane wykresy XYZ, skategoryzowane wykresy trójkątne, wykresy macierzowe, wykresy obrazkowe, wykresy XYZ 3W, wykresy trójkątne 3W), dodatkowe analizy i wykresy: analiza brakujących danych, przekodowanie na zmienne sztuczne, zliczanie wystąpień kalkulator liczebności próby propensity score matching, wWykres dyferencjału semantycznego, wykres dla skali Stapela, metoda ocen porównawczych Thurstone'a, współczynniki zgodności sędziów, krzywe ROC, analiza conjoint, analiza aglomeracji, analiza PROFIT, bootstrap, analiza koncentracji, CATANOVA, indeks KMO oraz test sferyczności Bartletta, konfiguracyjna analiza częstości (CFA), wielowymiarowe testy normalności, wykres radarowy, wykres mozaikowy, piramida populacyjna, diagram sieci neuronowej, wykres diamentowy, wykres Likerta, wykres wrażliwości, wykres słonecznikowy, ykres skrzypcowy, wykres piramidowy, wykres motylkowy. Wczytywanie i zapis danych w formatach: Excel, tekstowym, html, STATISTICA, SPSS, SAS, JMP, Minitab, wbudowany język programowania Visual Basic, umożliwiający dostęp programowy do funkcji programu i programowanie własnych procedur analitycznych, środowisko użytkownika umożliwiające graficzne definiowanie projektu analitycznego w postaci schematu (grafu), w którym źródła danych, procedury przetwarzania danych i wyniki reprezentowane są przez ikony, a przepływ danych obrazują strzałki, możliwość uruchamiania procedur w językach R i Python w projektach analitycznych zdefiniowanych jako schemat graficzny (graf), możliwość tworzenia raportów z analizy, z możliwością zapisania w formacie PDF, możliwość ustawienia wynikowych tabel jako dane wejściowe dla kolejnych analiz, możliwość aktualizacji utworzonych wykresów po zmianie danych źródłowych automatycznie lub ręcznie przez użytkownika. Licencja na okres minimum 3 lata.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie biznesowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Rozwiązanie chmurowe - dostęp poprzez przeglądarkę internetową!
Zakres funkcjonalny: MM – gospodarka materiałowa WM – operacje magazynowe PP – planowanie i zarządzanie zleceniami produkcyjnymi PM – gospodarka remontowa SD - sprzedaż i dystrybucja CO – elementy kontrolingu (podstawowa analityka zarządcza) FI – finanse księgowość PS - zarządzanie projektami HR – kartoteki pracownicze CRM – elementy zarządzania relacjami z klientem (np. Lejek sprzedaży) + raportowanie oraz szkolenia dla wykładowców z zakresu wykorzystania oprogramowania ERP. Materiały dydaktyczne (gotowe zadania, bazy danych, prezentacje). Licencja na okres minimum 3 lata.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie do pracowni mechatroniki w zakresie programowania robotów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Funkcjonalność oprogramowania: technika (zajęcia techniczno-modelarskie) - tworzenie autorskich projektów maszyn i pojazdów (prototypowanie), informatyka - programowanie maszyn i pojazdów, mechatronika - budowa i programowanie zrobotyzowanych maszyn i robotów mobilnych (systemy: sensor - jednostka analizująco-sterująca - efektor), fizyka - budowa własnej aparatury pomiarowej, prowadzenie doświadczeń, fizyka i informatyka - akwizycja i graficzna prezentacja danych pomiarowych, 15 zestawów – poniżej opis jednego zestawu bazowego wraz z dodatkami i zestawem rozszerzającym, Zestaw Bazowy: inteligentna kostka EV3, trzy interaktywne serwomotory z wbudowanymi czujnikami obrotu (dwa duże silniki i jeden średni), ultradźwiękowy czujnik odległości, czujnik światła / koloru, żyroskop z możliwością kumulacji kąta obrotu, dwa czujniki dotyku, dedykowany akumulator, kulka podporowa, idealnie zastępująca koło kastora, kable połączeniowe, instrukcja budowy robota mobilnego z modułami, klocki pozwalające na budowę różnorodnych maszyn i konstrukcji. Transformator 10V DC – ładowarka. Oprogramowanie i materiały dla nauczyciela – bezpłatnie. Czujnik temperatury - EV3 Temperature Sensor. Zakres pracy: od -20°C do 120°C. Dodatkowe klocki: Zestaw rozszerzający. Uzupełnienie Zestawu bazowego o: koła zębate, przestrzenne części strukturalne, łączniki, ramiona, osie, Zestaw stanowi uzupełnienie zestawu bazowego. Duża liczba elementów specjalnych, kół zębatych, przestrzennych części strukturalnych oraz typowych łączników, ramion i osi pozwala na budowę jeszcze większych i bardziej zaawansowanych konstrukcji. Szkolenie dla 2 koordynatorów Pracowni mechatroniki - Bezpłatnie ZGODNOŚĆ Z*: System operacyjny Windows XP (tylko wersja 32-bitowa) lub Vista (wersja 32/64-bitowa) oprócz wersji Starter Edition, z najnowszymi dodatkami Service Pack. System operacyjny Windows 7 (wersja 32/64-bitowa) lub Windows 8 w trybie desktop (w tym wersja Starter Edition) z najnowszymi dodatkami Service Pack.
*) Tylko do instalacji i używania oprogramowania programistycznego EV3 Licencja na okres minimum 3 lata.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie graficzne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zastosowanie • edycja i obróbka fotografii cyfrowej; formaty i zastosowanie plików graficznych; tworzenie grafik na potrzeby własne, do umieszczenia w Internecie, a nawet do profesjonalnego wykorzystania poligraficznego; tworzenie nawet najbardziej skomplikowanych i efektownych projektów, bogatych w rozmaite warstwy, filtry, maski czy efekty; tworzenie grafik dostępnych w wyjątkowo bogatej rozdzielczości; wdrożenie szybszej i wygodniejszej pracy z grafiką i aplikacjami; tworzenie stron internetowych; projektowanie aplikacji mobilnych; zapoznanie się z podstawowymi technikami retuszu zdjęć; tworzenie wizualizacji reklamowych (projektowanie wizytówek, logo); dopasowywanie, przycinanie, usuwanie obiektów, zabawy kolorami; dodawanie treści (wprowadzanie, formatowanie, edycja tekstu, tworzenie bannerów reklamowych z użyciem masek, tekstów i warstw); publikacja grafik (dobór odpowiedniego formatu, przygotowanie do publikacji w Internecie); opcja 3D w pozwalająca uzyskać profesjonalne animacje (tworzenie np. wizualizacje domów w oparciu o istniejące darmowe szablony, nadawanie ścianom koloru, strukturę dachowi, uzyskanie odbicia w szybach domu, oglądanie domu z różnych perspektyw manewrując osiami X,Y,Z). Szczegółowo: przeglądanie plików graficznych; tworzenie nowych dokumentów i otwieranie zdjęć (rodzaje dokumentów, ustawienia nowego dokumentu, wielkość obszaru roboczego, wielkość i rozdzielczość obrazu, tryby koloru); malowanie (zastosowanie pędzla i ołówka, dobór wielkości, kształtu i typu pędzla, opcje narzędzi); podstawowe techniki retuszu (usuwanie plamek i przebarwień; usuwanie piegów, zmarszczek, znamion; narzędzia korygujące i stempel)
zaznaczanie i edycja zaznaczenia wybranych obszarów obrazu (podstawowe narzędzia selekcji i ich konfiguracja, rozszerzanie, pomniejszanie, podstawowa edycja zaznaczenia, zastosowanie narzędzi do poprawiania kształtu zaznaczenia, inne narzędzia edycji zaznaczenia i inne techniki zaznaczania); zaznaczenie automatyczne (różdżka magiczna, panel zakres koloru); zaawansowane techniki retuszu; warstwy – tworzenie i edycja (tworzenie prostych fotomontaży z użyciem warstw, kopiowanie warstw, zaznaczanie warstw, skalowanie i obracanie wybranych fragmentów obrazu, zniekształcanie warstwy, tworzenie cieni i podcieni, edycja kształtu i opcje cienia, skalowanie z użyciem siatki); opcja szybkiej maski (tworzenie i edycja złożonych selekcji, wycinanie z tła różnorodnych kształtów, zmiana tła i dodawanie cieni, lustrzanych odbić i innych efektów); tworzenie wizualizacji reklamowych (nadruki na kubkach, czapkach i koszulkach; wizualizacje na ekranie telefonu, komputera czy tabletu); narzędzia jasności i kontrastu (praca z ciemnymi zdjęciami, praca z narzędziem Krzywe, wykorzystanie panelu Cienie /Podświetlenia, zastosowanie esowatej krzywej kontrastu do poprawy ostrości i kontrastu zdjęć); narzędzia edycji barw (zarządzanie intensywnością kolorów, dobieranie i zmienianie kolorów, usuwanie przebarwień, cyfrowy makijaż, narzędzia Hue/Saturation (Barwa/Nasycenie), Kolor Selektywny, Zastąp Kolor, Balance kolorów i ich zastosowanie w edycji kolorystyki zdjęć, zasady korekcji wybiórczej z użyciem Szybkiej Maski i zaznaczenia); maski warstw (zasady użycia i ich dodawanie, montaże z użyciem masek i warstw, retusz, edycja kolorów i efekty specjalne z użyciem maski) ; montaże z użyciem masek (projekty z użyciem masek, warstw i trybów mieszania kolorów) style warstw i efekty specjalne (cienie, cienie wewnętrzne, rozbłyski, dobór i edycja efektów) ; zmiana ostrości (podstawowe techniki sterowania ostrością, wyostrzanie zdjęć) ; dodawanie treści (wprowadzanie, formatowanie, edycja tekstu, tworzenie bannerów reklamowych z użyciem masek, tekstów i warstw) ; publikacja grafik (dobór odpowiedniego formatu, przygotowanie do publikacji w Internecie. Zgodność z:
64-bitowy* Microsoft 7 z dodatkiem Service Pack 1, Windows 10** (wersja 1709 lub nowsza) Wymagania dotyczące przyspieszania GPU System obsługujący standard OpenGL 2.0 Licencja na okres minimum 3 lata.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie udostępniające zdalny pulpit
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Oprogramowanie umożliwia udostępnienie widoku pulpitu z komputera katedry na 20 stanowisk roboczych w czasie rzeczywistym
Oprogramowanie nie zezwala na sterowanie pulpitem komputera katedry z poziomu stanowiska roboczego
Oprogramowanie w prosty sposób wyświetla obraz pełnoekranowy na drugim monitorze stanowiska roboczego
Licencja na okres minimum 3 lata.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet biurowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48620000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,97
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet biurowy musi spełniać następujące wymagania:
Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika. Zgodność minimum z systemem Microsoft Windows 10 Professional 64b, Posiada: edytor tekstu, Arkusz kalkulacyjny; Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji; narzędzie do tworzenia materiałów marketingowych, pozwalającym na ich drukowanie, zamieszczanie w sieci Web oraz przesyłanie pocztą elektroniczną; notatnik pracujący w trybie graficznym przeznaczony do tworzenia i organizowania notatek; narzędzie, które umożliwia tworzenie i przetwarzanie relacyjnych baz danych bez potrzeby znajomości języka SQL czy skomplikowanych środowisk serwerowych. Licencje wieczyste (21sztuk) aktywowane za pomocą jednego klucza (aktywacja zbiorcza), wersja dla instytucji edukacyjnych w formie elektronicznej. Pakiet musi umożliwiać otwieranie plików bez zmian w formatowaniu oryginalnych plików i w pełnej zgodności z rozszerzeniami m.in. *.docx, *.xlsx, *.pptx
Edytor tekstów musi umożliwiać: a. Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty b. Wstawianie oraz formatowanie tabel c. Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych d. Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne) e. Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków f. Automatyczne tworzenie spisów treści g. Formatowanie nagłówków i stopek stron h. Sprawdzanie pisowni w języku polskim i. Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników j. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności k. Określenie układu strony (pionowa/pozioma) l. Wydruk dokumentów m. Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną n. Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007, 2010, 2013 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu o. Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji
Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: a. Tworzenie raportów tabelarycznych b. Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych c. Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. d. Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych e. Wyszukiwanie i zamianę danych f. Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego
g. Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie h. Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności i. Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem j. Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. k. Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.
Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać: a. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą: b. Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego c. Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek d. Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu. e. Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji f. Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera g. Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo h. Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i. Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym j. Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów k. Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera l. Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010. Licencja wieczysta.
|
| |